aanmelding voorjaars meeting 2010 (meld je nu nog aan )

Gestart door marcel.s, oktober 01, 2009, 05:56:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Citaat van: klavertjes op december 08, 2009, 08:20:07 PM
Helaas, helaas, verkeerde veronderstelling. Weekenden met/rond feestdagen krijgt Nout dus zowieso géén vrij... Met pijn in mijn hart heb ik ons dan ook van het lijstje gehaald, met daarbij alvast de hoop uitsprekend dat er ook weer een najaarsweekend wordt gehouden, want wij vinden het supergezellig! Afhankelijk van het rooster, willen we wel proberen een avond langs te komen, maar daar is dan de locatie wel belangrijk bij, of dat te doen is dus...

Wat jammer voor ons allemaal en wat balen voor jullie. Het zou idd leuk zijn als jullie langs kunnen komen. En het najaarsweekend... dat zal toch wel, dat was ook zeker voor herhaling vatbaar :J

meeder

wij proberen ook om er bij het najaarsweekend bij te zijn.

Richard

Citaat van: Alex op december 08, 2009, 09:25:48 PM
:( dat vind ik zeker geen goed nieuws. :(
Hoe ga ik dit aan Annemiek vertellen. :(

Hoe ga ik dit Rory vertellen?? :(

muis

Aangeven dat je mee gaat mag nog steeds :J

muis

Wij hebben de bevestiging van de reservering binnen :J

screech

De werkelijke aanmeldingen kunnen trouwens hier: http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4532.0.html gepost worden.

Maar idd, ik moet ook nog even definitief reserveren,.. anders zijn natuurlijk de beste plekken al weer weg.  :#

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

nog even aanbetalen  :#

en de tent ff laten keuren,bij de waard, gratissssssss :#

Richard

Zo wij de (roadmastertjes)  ;D hebben de aanbetaling al gedaan voor het voorjaarsweekend  :K
Wij hopen op vele bekende en nieuwe gezichten op de meeting....

JackenMarianne

- Marcel .s & Petra met Itam (11) Briskey (2){2 Herdertjes} met De Waard Albatros
- Richard, Anne-Marie & Rory met Roadmaster Family S 2008
- Bonny,Alex,(8)Annemiek,Jasper(6) met Jamet Louisiana 1996
- Wilma, Edward, Roan (9) en Ard (6) met Conway Cortina
- Ivo, Marjolijn, Sanne (4) & Ilse (1) met Trigano Océane
- Nout, Rianne, Valérie (9) en Jurriën (6) met Trigano Odyssee
- Jack, Marianne, Jamie (10) en Levy (2) met Jamet Louisiana 1996

Hierbij dus een paar nieuwelingen die het aandurven.
Wij kunnen nog wel een paar tips en tricks gebruiken in het weekend, als nieuwe onervaren klappers.

Alex

Heb zelf de zelfde model dus dat komt wel goed.
Al moet ik toegeven dat ik elke keer dat ik klap weer iets nieuws leer.

Van harte welkom.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Nout en Rianne hebben (helaas) toch afgezegd?

Citaat van: klavertjes op december 08, 2009, 08:20:07 PM
Helaas, helaas, verkeerde veronderstelling. Weekenden met/rond feestdagen krijgt Nout dus zowieso géén vrij... Met pijn in mijn hart heb ik ons dan ook van het lijstje gehaald, met daarbij alvast de hoop uitsprekend dat er ook weer een najaarsweekend wordt gehouden, want wij vinden het supergezellig! Afhankelijk van het rooster, willen we wel proberen een avond langs te komen, maar daar is dan de locatie wel belangrijk bij, of dat te doen is dus...

de lijst is dan
- Marcel .s & Petra met Itam (11) Briskey (2){2 Herdertjes} met De Waard Albatros
- Richard, Anne-Marie & Rory met Roadmaster Family S 2008
- Bonny,Alex,(8)Annemiek,Jasper(6) met Jamet Louisiana 1996
- Wilma, Edward, Roan (9) en Ard (6) met Conway Cortina
- Ivo, Marjolijn, Sanne (4) & Ilse (1) met Trigano Océane
- Jack, Marianne, Jamie (10) en Levy (2) met Jamet Louisiana 1996
- Gilian & Chantal, zonder kinderen en ook nog geen honden.

Jack, marianne welkom op het forum en leuk dat jullie meegaan

marcel.s

o o fraai is dat, zomaar iemand weg gekopieerd  :?
Nou ze staan er weer onder hoor  :K :K :K :K

muis

:# Vandaag heeft het 2000ste forumlid zich aangemeld, hier drinken we tijdens het klapweekend natuurlijk een borrel op (sapje oid mag natuurlijk ook) Kom dus ook naar het klapweekend en proost mee! :J

Klavertjes

Beetje afhankelijk hoe last-minute we kunnen toevoegen kunnen we misschien toch 2 nachten mee!

Nout heeft dat weekend namelijk vrij en moet op de maandag tweede pinksterdag om 14 of 15u beginnen, het is natuurlijk wel 2 uur rijden maar als we een beetje vlot opbreken zou het moeten lukken. Hij heeft wel op de vrijdag ervoor een 'onbekende reservedienst' die pas kort van te voren wordt ingevuld, dus op vrijdag aankomen is ws. niet haalbaar denk ik! Bovendien moeten we over de A1 (ws. wel meer) en dat is vrijdagmiddag meestal een drama. Maar als we za.ochtend op tijd vertrekken kunnen we in principe er om 11.30 uiterlijk er zijn!

Ik ga me er nog even in verdiepen, maar ik wilde na het krijgen van het rooster van Nout (eindelijk) die goede nieuws vast ff hier neerplanten!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)