aanmelding voorjaars meeting 2010 (meld je nu nog aan )

Gestart door marcel.s, oktober 01, 2009, 05:56:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel.s

Richard

Nou

Jullie kunnen her en der bij iemand anders slapen als jullie op vrijdag vertrekken...kunnen jullie zaterdagmorgen optijd klappen en relax rijden op de vrijdag...
De kids kunnen wel bij ons slapen in de ondertent jullie eventueel in de klapper bij ons of in de voortent....

denk er maar eens overna....

caspar

stat er ook ergens een lijst van wie er allemaal mee gaan of is dat mini lijstje iedereen
ik zou ook wel willen maar weet niet of de bank het toe laat en of ik dan weer werk heb en nog een paar dingen waar we rekening mee moeten houden  :?

Richard

Citaat van: caspar op februari 21, 2010, 02:13:31 PM
stat er ook ergens een lijst van wie er allemaal mee gaan of is dat mini lijstje iedereen
ik zou ook wel willen maar weet niet of de bank het toe laat en of ik dan weer werk heb en nog een paar dingen waar we rekening mee moeten houden  :?
De lijst die hier onder ergens staat is idd iedereen die meegaat....

caspar

dat zijn er niet echt veel of komen ze allemaal op het laatste moment aankachelen  :ZZZ

Alex

ik zou ook wel willen maar weet niet of de bank het toe laat en of ik dan weer werk heb en nog een paar dingen waar we rekening mee moeten houden  :?
Wie mee gaan kun je hier vinden.
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4532.0.html
Er is van alles te doen op die camping maar beslissen pas eigenlijk met zijn allen wat we gaan doen als we er staan.
De zaterdag is vaak gereserveerd voor de bbq en daar maakt meestal iedereen wat en we zetten dan alles op een tafel zodat je ook eens iets anders kunt proven.
Verheug me al weer op de salades. :P

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: caspar op februari 21, 2010, 03:01:31 PM
dat zijn er niet echt veel of komen ze allemaal op het laatste moment aankachelen  :ZZZ
Dat klopt maar elke keer komen er meer.
Op deze manier kun je elkaar goed leren kennen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: klavertjes op februari 21, 2010, 01:34:34 PM
Beetje afhankelijk hoe last-minute we kunnen toevoegen kunnen we misschien toch 2 nachten mee!

Nout heeft dat weekend namelijk vrij en moet op de maandag tweede pinksterdag om 14 of 15u beginnen, het is natuurlijk wel 2 uur rijden maar als we een beetje vlot opbreken zou het moeten lukken. Hij heeft wel op de vrijdag ervoor een 'onbekende reservedienst' die pas kort van te voren wordt ingevuld, dus op vrijdag aankomen is ws. niet haalbaar denk ik! Bovendien moeten we over de A1 (ws. wel meer) en dat is vrijdagmiddag meestal een drama. Maar als we za.ochtend op tijd vertrekken kunnen we in principe er om 11.30 uiterlijk er zijn!

Ik ga me er nog even in verdiepen, maar ik wilde na het krijgen van het rooster van Nout (eindelijk) die goede nieuws vast ff hier neerplanten!
Dat zou Annemiek helemaal top vinden.
Die vraagt nog geregeld naar jullie.

En ik zou het ook niet erg vinden natuurlijk. ;)

muis

Citaat van: klavertjes op februari 21, 2010, 01:34:34 PM
Beetje afhankelijk hoe last-minute we kunnen toevoegen kunnen we misschien toch 2 nachten mee!

Nout heeft dat weekend namelijk vrij en moet op de maandag tweede pinksterdag om 14 of 15u beginnen, het is natuurlijk wel 2 uur rijden maar als we een beetje vlot opbreken zou het moeten lukken. Hij heeft wel op de vrijdag ervoor een 'onbekende reservedienst' die pas kort van te voren wordt ingevuld, dus op vrijdag aankomen is ws. niet haalbaar denk ik! Bovendien moeten we over de A1 (ws. wel meer) en dat is vrijdagmiddag meestal een drama. Maar als we za.ochtend op tijd vertrekken kunnen we in principe er om 11.30 uiterlijk er zijn!

Ik ga me er nog even in verdiepen, maar ik wilde na het krijgen van het rooster van Nout (eindelijk) die goede nieuws vast ff hier neerplanten!

:K :K :K :K :K YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

muis

Zou leuk zijn :J :J

marcel.s

klinkt erg denigrerend tegen over ons  :# :# :# :# :#

maarre dit is pas de 3e meeting , dus alles kan  ;)

caspar

nou ik ga morgen naar de camping bellen voor ook een plaatsje dus als het goed gaat maak ik de lijst weer een beetje langer
we komen dan met 5 mensen ikke en francis kelly 12 sander 11 marcel 8 maar jullie horen morgen hoe het allemaal gaat lopen
gr caspar

ps ik vind het gewoon een kleine lijst aangezien het forum zoveel mensen in het bestand heeft staan
bedoel het niet verkeerd :?

meeder

niet alle leden zijn zo aktief en er zijn soms nog wat andere redenen om helaas niet te kunnen komen.
Wij zouden graag willen komen, maar wij gaan 21 mei trouwen, dus dan wordt het wat lastig :)

caspar

Citaat van: meeder op februari 21, 2010, 08:45:49 PM
niet alle leden zijn zo aktief en er zijn soms nog wat andere redenen om helaas niet te kunnen komen.
Wij zouden graag willen komen, maar wij gaan 21 mei trouwen, dus dan wordt het wat lastig :)

dat is toch niet erg houden wel van een feestje

Alex

Leuk dat je ook wilt komen.

Over de aantallen heb je ook wel een punt.
Maar uit ervaring weet ik dat je erg veel lezers/slapende leden hebt op een forum.
We zitten nu boven de 2000 en merken nu pas dat het echt actief word hier op het forum.
Denk dat er velen zijn die de eerste stap niet durven en kijken eerst even de kat uit de boom.
En let op mijn woorden er zitten ook leden bij die op het laatst een besluit maken net als met hun zomer vakantie.
Wie wil al die wijn nou missen. ;)