welke leeftijdsgroepen klappen

Gestart door muis, oktober 01, 2009, 11:49:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Ik ben nieuwsgierig of er een groep uitspringt :#

lucienne

Richard

screech

Het gemiddelde van ons klapgezin bedraagd 16,75 jaar. Maar aangezien die er nu net niet bij staat,.... dan maar alleen het gemiddelde van de ouders. En dan vallen we dus in de groep 30/40. Maar wel helemaal onderaan hoor.  :#

CEO

Wij vallen nog vrij riant in het 30-40 gebeuren. Toch zeker nog wel twee jaar....

En vlak de kids ook niet uit: die kamperen ook. Ze stammen uit 2001, 2003 en 2006. (Nu dus 7, 6 en 2)
If you choose not to decide, you still have made a choice!

muis

oja, wij zitten ook in de 30 - 40 groep, iets meer naar boven zeg maar :#

meeder

Eigenlijk moet ik twee groepen aanvinken...
Ik ben 31 en mijn vriendin is 25.

waiter

De dertigers denk ik zullen eruit springen, daarna hebben ze vaak geen puf meer om een klapkar op te zetten en gaan ze met een  pipowagen achter de auto rijden.

Mensen die jonger zijn hebben vaak nog geen gezin en gaan met het vliegtuig weg om zichzelf te verschansen in een hotelletje.

Denk ik ...

muis

:J dat denk ik ook, wel iets ruimer 30 - 40 - 50. Maar ja, ik wil dan graag weten of dat ook klopt :P

Joseppe

moet er ook 2 aanvinken, ik ben 38 mijn vriendin 47 :), echter voelen we ons nog +15 jaar jonger  :#. Kwam op de camoing ook ouderen tegen die klapte, een echtpaar van 70+ vond het helemaal geweldig, een plusplaats met 6 amp stroom en een 2 tal electrische kacheltjes maakte het compleet voor ze :)

Mieke

Als je de kids niet mee rekend zitten we net tussen 40 - 50

Henk CC

marcel.s

32 /34 maar dan niet meer klappen  :#

Ener

Marjon

Wij zijn 41 en 39 en ook nog eens 10 en 7.