De locatie voor het klapweekend 2010 is bekend (Kom ook)

Gestart door Alex, januari 14, 2010, 10:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Bsb2010

@ Caspar, wow, da's precies degene die ik zocht.... nu maar hopen dat de aankoop doorgaat en de camping het goed vind als ik een houtvuurtje aansteek onder die pan ;)

Als ik zo'n ketel zie krijg ik direct de neiging geen paprika cirka te maken, maar gewoon een enorme pan met echte Hongaarse zuurkoolsoep, naar recept van mijn omaatje zaliger. Da's altijd lekker, goed glas wijn erbij, flinke lading heel donker brood (of) stokbrood erbij, mjammmmm.

Vind alleen de aanschafprijs een beetje te heftig.... moet tenslotte nog een heel lijstje gaan maken van aanvullende benodigdheden om relatief "luxe" te kunnen gaan kamperen, die vouwwagen/tent zal ook op de een of andere manier een lampje behoeven, lezen bij het licht van een waxinelichtje is niet zo goed voor mijn oogjes.. en verder, geeen idee, ook maar ns een lijstje van maken... Reserve haringen, scheerlijnen, hamertje, waterpasje en dat soort dingen, campingpannen, wegwerpbordjes en bestek zal de eerste keer prima gaan,daarna toch op zoek naar "echt" campingspul, heb nog niets gekocht en ben  in gedachten al failliet...  :N

screech

dan is het klapweekend ideaal voor je. En wel om de volgende redenen:
- dan kan je zien wat iedereen gebruikt, en dan bepalen wat het meest handig (of voordeligst) is voor jezelf. (de een vind een TL-balk mooi, de ander waxine lichtjes  :)),
- volgens mij verkoopt Marcel S. ter plaatse zijn halve kampeer inboedel,
- en je kan van iedereen tips krijgen wat ' echt'  nodzakelijk is, en wat luxe is,
- verder kunnen de ervaren klappers onder ons ook checken hoe het met je banden en gasleidingen (staat ook een jaartal op volgens mij) gesteld is,
- en natuurlijk adviseren hoe (kleine) reparaties makkelijk en goedkoop gedaan kunnen worden.

Maar laten we nu hier weer verder nu weer ontopic gaan. En verder kletsen in het cafe! Of maak even een topic aan onder ' vragen'

marcel.s

goed dat je het zegt, ik heb nog wat bekers en bordjes en soepkommen klaar staan voor het weekend  :W

Bsb2010

Jawel, de mail ter reservatie gaat zo op de "post"...

maar in ieder geval de vandaag gekochte VW, waarvan ik het merk en type lekker nog niet ga verklappen, dat blijft voor iedereennog een vraagteken (leeftijd: 20+)

marcel.s

dit is verwarrend, er worden nu 2 lijstjes bij gehouden, we hebben een aanmeld topic, en dat is niet deze......
ik heb daarom alle lijsten uit dit topic verwijderd, in het aanmeld topic kun je de lijst aanvullen, en in dit topic kun je vragen stellen, zeggen dat je komt ,ect ect.

oja, dit was een modbreak eerste klasse  :P

walter

Ff een vraagje, wij hebben per mail gereserveerd maar nog geen bevestiging dat het akkoord is, krijgen we die nog eentje?
Hebben jullie dat wel gehad?
groeten Walter en Ilona

Alex

Komt goed die komt altijd wat later.
Ik denk dat ze niet elke dag hun mail lezen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

walter

we hebben wel een lees bevestiging gehad, dus ze hebben de mail gelezen. Vandaar ook de vraag of we nog een boekings bevestiging krijgen o.i.d.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

walter

walter

wij gaan weer lekker slapen, de bevestiging is net binnen, iets zegt me dat er wordt meegelezen hahaha.
van de week ff het voorschot overmaken en dan is het aftellen echt begonnen bier

panevino

Zou zo maar kunnen waiter  :)

Hier ontving ik gisteravond ineens ook de reservering.
// Marcellino Pane e Vino \\

caspar

maar en vraag wat nemen we mee en wat gaan we eten op bepaalde dagen
drinken brood beleg wijn bier maar ik hoorde iets van een knoei hoe gaan we dat doen koopt iedereen zelf in of ???
en iets voor bij het drinken savonds is dat wat we mee willen nemen of maken we een potje voor dat soort dingen

Klavertjes

Praktijk heeft geleerd niet te veel van tevoren te 'plannen', we hebben goede ervaringen met eerste avond pannekoeken (liefst gebakken door Annemarie) en tweede avond BBQ, maar nix moet en alles mag...

Laatste x waren we maar met 4 wagens en toen hebben de vrouwen gezamenlijk ingekocht voor de BBQ wat prima ging. Verder met de drank wijst het zich eigenlijk ook wel 'n beetje vanzelf, meestal allemaal al wat mee, en als dat dan na een avond op blijkt (snap niet hoe dat kan want wij drinken eigenlijk allemaal nauwelijks  :H), bijhalen gezamenlijk of apart, maar ook hier weer nix moet en alles mag...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

screech

ik ben ook de huis-pannenkoekenbakker binnen de familie, dus .... ik zal waarschijnlijk ook wel aan de bak gaan. Volgens mij hebben we 2 koekenpannen...