De locatie voor het klapweekend 2010 is bekend (Kom ook)

Gestart door Alex, januari 14, 2010, 10:30:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Richard

Citaat van: screech op april 19, 2010, 10:32:14 PM
ik ben ook de huis-pannenkoekenbakker binnen de familie, dus .... ik zal waarschijnlijk ook wel aan de bak gaan. Volgens mij hebben we 2 koekenpannen...

uhmm ... Alleen profies graag >:( :P ;D :# :# :# :# ::)

caspar

ik weet niet of we er zijn op vrijdag dat legt aan of ik werk ik hoop het wel zo niet komen we alsnog vrijdag en dan wil ik ook wel bakken als er tijd voor is lekker vanilie en een scheut stroop door het beslag lekker lekker

Richard

Citaat van: caspar op april 19, 2010, 10:59:37 PM
ik weet niet of we er zijn op vrijdag dat legt aan of ik werk ik hoop het wel zo niet komen we alsnog vrijdag en dan wil ik ook wel bakken als er tijd voor is lekker vanilie en een scheut stroop door het beslag lekker lekker
dat klinkt als een prof... :#

caspar

nee hoor ik weet wat lekker is en die stroop carameliseert een beetje als je aan het bakken bent
ik zal ff en recept plaatsen van kartoffel salade in recepten

screech

Citaat van: Mr Roadmaster op april 19, 2010, 10:41:07 PM
uhmm ... Alleen profies graag >:( :P ;D :# :# :# :# ::)
Nou, als het zo gewaardeerd wordt, dan bak ik toch lekker niet. Net zo makkelijk hoor!  :(

caspar

Richard

Citaat van: screech op april 20, 2010, 02:15:04 PM
Nou, als het zo gewaardeerd wordt, dan bak ik toch lekker niet. Net zo makkelijk hoor!  :(

Hier is een huis pannenkoekerbakker heel wat anders :# :H  :+
Als ik ga bakken  dan staat de hele camping onder rook... :?
Van Anne mag/moet je zelfs mee bakken hoor..... :K
En de kinderen weten het wel te waarderen hoor...dus neem je pannenkoekenpannen maar mee. :#
En de tip van Anne: maak het beslag thuis al klaar..kun je meteen aan de slag. >:( :**

muis

Misschien even handig om aan te geven hoeveel je meeneemt. En nog een tip: Anne Marie had het beslag de vorige keer in een plastic melkfles gedaan(2 liter)  dat was erg handig :J

Ik neem ook wel mee. En spek :J ;D

screech

Zo, we hebben net weer lekker zitten smikkelen van de pannekoeken.
Ook de kids hebben weer lekker zitten prikken!

Ik heb geen klachten gehad, en de brandweer kon ook lekker op de kazerne blijven,...

panevino

Hier hebben ze het nog steeds over de kleine vormpjes waarin de pannekoeken gemaakt werden. Die hebben echt een onuitwisbare indruk achter gelaten.
// Marcellino Pane e Vino \\

caspar

Citaat van: PaneVino op april 20, 2010, 08:24:38 PM
Hier hebben ze het nog steeds over de kleine vormpjes waarin de pannekoeken gemaakt werden. Die hebben echt een onuitwisbare indruk achter gelaten.
in de vorm van een tent en een vouwwagen zekers

caspar

maar ff op de p koeken terug komen je moet een boer zoeken daar en verse melk halen wedden dat je er niet zo veel hoeft te bakken

Richard

Citaat van: caspar op april 20, 2010, 09:40:56 PM
maar ff op de p koeken terug komen je moet een boer zoeken daar en verse melk halen wedden dat je er niet zo veel hoeft te bakken

verwijder je het vlees dan niet dat om de melk zit! :#

caspar

ja dan maken we gelijk uierbord (als je weet wat het is)