vouwwagen laboheme

Gestart door jwtouwe, februari 26, 2010, 10:22:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

jwtouwe

::) zal iemand ons a.u.b kunnen helpen met een handleiding of tekening voor het opzetten van onze vouwwagen laboheme (om een scheiding te voorkomen :) )
we zijn al een aantal x bezig geweest om het te proberen maar ik snap er erg weinig van zeg maar alle hulp is dan ook welkom

meeder

marcel.s

en anders kom je naar het pinkster vouwwagen weekend, dan gaan we even helpen  I:

meeder

Citaat van: marcel.s op februari 26, 2010, 05:49:34 PM
en anders kom je naar het pinkster vouwwagen weekend, dan gaan we even helpen  I:

Project vouwwagen opzetten :)

muis

:# moet lukken, maken we er meteen foto's van (stap voor stap) en dan heb je een persoonlijke opzetinstructie

meeder

Citaat van: muis op februari 26, 2010, 05:58:38 PM
:# moet lukken, maken we er meteen foto's van (stap voor stap) en dan heb je een persoonlijke opzetinstructie

Voor of na de wijn?

muis

:# Wat jij wil (we vieren jou feestje toch?  :# )

Richard

Citaat van: meeder op februari 26, 2010, 05:59:54 PM
Voor of na de wijn?

een keer voor de wijn en een keer na de wijn.... je weet maar nooit....

caspar

gezellie maken er een klapklus weekeind van met workshops over hoe je en vw uit/in klapt  :K :K

marcel.s

voor de wijn lijkt me beter,anders moeten ze erg lang wachten voor we beginnen I:

maar het was uiteraard een echt voorstel, dus zeg het maar, ik wil iig wel even helpen hoor.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

muis

weet je welk type het is? we hebben bij een maxi gezien dat de luifel teruggeklapt was (deze zat vast aan de voortent) resultaat: grote winkelhaak in de voortent. Maar ja de eigenaar was vergeten de luifel vast te zetten  en dat moet je natuurlijk bij alle luifels

muis

http://www.tweedehands.nl/caravans-kamperen/vouwwagens/overige-merken/boh%C3%A8me-vouwwagen-69760781.html?sort=datum_desc dit is een advertentie van een boheme maxi, mogelijk heeft de verkoper een instructie die hij wil kopieeren

op het duitse klapforum staat ook nog wat met foto's: http://www.klappcaravanforum.de/viewtopic.php?f=49&t=3176