Camping Koelkast

Gestart door RonaldA, maart 13, 2010, 02:37:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

KampeerFan

Citaat van: Alex op mei 03, 2011, 04:42:15 PM
Die gebruiken wij al jaren.
Enigste nadeel hij moet precies waterpas staan anders maakt de ventilator wat geluid.

Bedankt voor alle reacties. Maar ik vond dit toch wel de gouden tip! Ik heb vanmiddag deze koelkast opgehaald bij de blokker.  :>

Alex

Even opletten als je hem een week hebt gebruikt.
Achter bij de ventilator zit een lek bakje.
Kwam ik achter toen ik hem na 2 weken in de disselbak wou doen.
Water in nat. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KampeerFan

Citaat van: Alex op mei 04, 2011, 09:06:40 PM
Even opletten als je hem een week hebt gebruikt.
Achter bij de ventilator zit een lek bakje.
Kwam ik achter toen ik hem na 2 weken in de disselbak wou doen.
Water in nat. ;)

Een prima tip zou ik zeggen!   :J

Guido

Gisteren de Mobicool C40 in de Roadmaster proberen te krijgen. Past niet!  :(
Toen in de achterbak van de auto, past niet  :(
Toen deksel eraf geschroefd, past nu wel.
::)

gaan

Citaat van: Guido op mei 07, 2011, 11:18:25 AM
Gisteren de Mobicool C40 in de Roadmaster proberen te krijgen. Past niet!  :(
Toen in de achterbak van de auto, past niet  :(
Toen deksel eraf geschroefd, past nu wel.
::)

Goed geregeld :H :H
Heb je in de auto als je hem aansluit gelijk een airco :#

Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Yella

Citaat van: _Jeroen_ op mei 04, 2011, 08:35:16 PM
Bedankt voor alle reacties. Maar ik vond dit toch wel de gouden tip! Ik heb vanmiddag deze koelkast opgehaald bij de blokker.  :>
Leuk ding voor heel weinig geld. Maar ons wat te groot om mee te nemen. Wij hebben een Quigg koelbox op 220 en 12 Volt. Gebruikt gekocht afgelopen herfst, was een jaar oud. Voor Euro 7,50. Werkt verder prima. ivm het geluid van de ventilator zetten we deze 's nachts uit en het deksel open. Was afgelopen week toch tussen de 0 en 6 graden 's nachts. E kan dus ook prima in de auto draaien onderweg.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Sandrake

Na jaren elektrothermisch gekoeld te hebben, met veel problemen die hieraan gekoppeld zijn (niet voldoende koeling, vreselijk irritant geluid van de ventilator,...) hebben wij sinds kort een tristar adsorptiekoelbox.
Dat ding hoor je helemaal niet. Dacht eerst dat hij stuk was  :J
En alles wordt heerlijk koud! Zaaaaaaaaaaalig  :W  :>

gaan

Citaat van: Sandrake op mei 08, 2011, 11:54:09 PM
Na jaren elektrothermisch gekoeld te hebben, met veel problemen die hieraan gekoppeld zijn (niet voldoende koeling, vreselijk irritant geluid van de ventilator,...) hebben wij sinds kort een tristar adsorptiekoelbox.
Dat ding hoor je helemaal niet. Dacht eerst dat hij stuk was  :J
En alles wordt heerlijk koud! Zaaaaaaaaaaalig  :W  :>

Ja goed zijn die absorptie boxen zeker en volldedig stil. Wij hebben al een jaar of 6 dezelfde van Tristar, altijd goed. :J
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

mvdkant

vandaag ter aanvulling op onze koelbox (dat 24 uur per dag koelt, zo'n 15 graden onder de omgevingstemperatuur) een diepvriezer geregeld :> handig voor vlees en ijsjes. afmeting, 60breed * 56diep * 53hoog

Bosje

Wij hebben altijd het eerder getoonde koelkastje gehad, helaas paste hij niet in de disselbak met deurtje eraan, dus die schoefde ik maar los :N.
Afgelopen jaar is hij overleden, en bij de campingbeheerder in Frankrijk achtergelaten :J.
Nu een Mobicool gekocht, moeten nog ervaren hoe dit werkt. op de camping op 230V en onderweg (in de auto op 12V) hopelijk altijd koud  bier

muis

Wij hebben net een nieuwe koelbox gekocht. Een Dometic met 40 liter inhoud. Het is een absorptie koelbox, kan ook op gas ed, het is een bovenlader. We zetten de koelbox altijd achter in de auto dus dat past prima :J

We hebben er een bakje bij gekregen voor het maken van een paar ijsklontjes, je zet het bakje met water (en dekseltje) op het element. Dat hebben we natuurlijk uitgeprobeerd en het werkte echt.

panevino

Ik heb zeer sterk de indruk dat wij exact dezelfde koelkast hebben nu...
Deze?
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

Van_looney

Wij hebben ook zo'n grote, 40 of 45 liter geloof ik. Hij past net, maar dan ook echt NET in de dissel van de Roadmaster. ik moest de kabelsteuntjes er af halen, anders ging het niet...

nikkel1964

Dat is ook de box die standaard in veel bermkeukens zit (o.a. Combi-Camp). Voldoet prima, zeker op gas is het "standje turbo"!