tentdoek kleur op halen :?

Gestart door caspar, april 11, 2010, 11:17:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

caspar

heeft er iemand een idee om de kleur van je tent doek weer een beetje op te halen naar de echte kleur
want tent doek verschiet redelijk snel vind ik

muis

:N Voor zover ik weet is dat niet mogelijk of je moet het (laten) verven. Maar ja, dan zit je altijd met de verschilende kleuren van de tent. Verkleuren hoort er bij ben ik bang,

meeder

Katoenen tentdoek verschiet altijd van kleur, daar is niets aan te doen.
Het hoort er inderdaad bij, het enige tentdoek wat daar geen last van heeft zijn de synthetische varianten zoals Ten Cate All-Season, maar daar wil je in de brandende zon ook niet onder zitten.

Richard

Citaat van: muis op april 11, 2010, 11:28:18 PM
:N Voor zover ik weet is dat niet mogelijk of je moet het (laten) verven. Maar ja, dan zit je altijd met de verschilende kleuren van de tent. Verkleuren hoort er bij ben ik bang,

vrouwen doen toch ook iets met kleur en haar.....moet toch ook bij een tentdoekje kunnen? ::)

Alex

Mij is geleerd blijf zoveel mogelijk van je doek af.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

fish

Citaat van: Mr Roadmaster op april 12, 2010, 07:25:09 AM
vrouwen doen toch ook iets met kleur en haar.....moet toch ook bij een tentdoekje kunnen? ::)

Tjonge jongen jongen :#

screech

Citaat van: Alex op april 12, 2010, 07:58:31 AM
Mij is geleerd blijf zoveel mogelijk van je doek af.
Daarom zet Bonnie de voortent op!  :#

Serieus: ik doe ook zo min mogelijk aan het tentdoek. Kan je ook niks verkeerd doen!

marcel.s

het heeft ook wel wat als hij mooi verkleurt :)

panevino

Spuit het tentdoek eerst maar eens flink af met water en zet hem een dag in de volle zon... Dat wil de kleur van tentdoek nog wel eens ophalen. Veel water en veel zon.
// Marcellino Pane e Vino \\