Honden mee: De ideale oplossing

Gestart door coinoperator, april 19, 2010, 09:07:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

coinoperator

Wie zijn hond meeneemt heeft altijd wel een smoes om lekker te gaan wandelen.
Maar je kent dan ook de problemen op een camping.
Zo veroorzaakt de riem een doorlopende spaghetti, omvallende tafels en stoelen als je zelf al je nek niet breekt.
Laat je je (gehoorzame) hond loslopen dan krijg je vroeg of laat te maken met een zeurende campingbeheerder.

De perfecte oplossing is zo simpel.
een schapennet
Onze Cocker en Labrador waren er zeer snel aan gewend (in het begin diende het net als vangnet)

Minit@b

Wanneer wij onze honden meenemen, een Dalmatiner en een dwerg Dashhound, nemen wij ook een rol Gardena gaas mee. Dit gaas zetten wij op in de schaduw van een boom, waterbak en een bak voer erin, enige tennisballen en één grote mand. Campingbazen en overige gasten zijn zeer te spreken over deze voorziening. De honden schijnen nog niet door te hebben, dat met één keer blazen het hele hekwerk omver ligt.

marcel.s

wij houden ze aan het lijntje  :#

gaat prima.

de herder met 2 pinnen in de grond en de chihuahua aan de haring

caspar

Citaat van: marcel.s op april 20, 2010, 07:09:50 PM
wij houden ze aan het lijntje  :#

de chihuahua aan de haring
die kan je toch aan een gras spriet vast zetten  >:( >:(

Minit@b

Een chihuahua zet je in een grote vissenkom. En ook een beetje gemeen om die herder met 2 pinnen in de grond vast te zetten, hopelijk zet je de lijn met pinnen vast, niet de hond.

Richard

Citaat van: Minit@b op april 21, 2010, 01:38:07 AM
Een chihuahua zet je in een grote vissenkom. En ook een beetje gemeen om die herder met 2 pinnen in de grond vast te zetten, hopelijk zet je de lijn met pinnen vast, niet de hond.

wel apart die minit@b..kunnen jullie die ook showen op ons klapweekend?
lees ff deze topics
:#
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4532.0.html
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,4229.0.html

Minit@b

Dat weekend heb ik een druk programma. Ik heb al afgesproken op het Duitse T@B weekend te verschijnen bij de Lorelei (aan de Rijn).
Ook zou ik nog langs bij een collega in Luxemburg. Misschien is het mogelijk een rondje te maken, door op de weg terug even in Braamt aan te wippen.
Dan diesel ik even over het veld heen, gooi een deur open en kunnen je lui even koekeloeren.

marcel.s

Citaat van: Minit@b op april 21, 2010, 01:38:07 AM
die vissenkom is pas gemeen  :(

coinoperator

Citaat van: marcel.s op april 21, 2010, 07:09:40 PM
die vissenkom is pas gemeen  :(

Welneeeeee
Op zijn kop die vissekom er overheen zetten dan kan ie nog een beetje rondjes wandelen op de tafel.

panevino

Dan lijkt ie wel heel erg op dat figuurtje uit Sponge Bob :-)
// Marcellino Pane e Vino \\

caspar

ik neem de kids mee dat zijn net beesten als we ze los laten  :# :# :# :#

muis

Laten we weer even teruggaan naar de tip, ik vind het een heel goede. Wij hebben geen honden maar heb het wel meegemaakt dat er 1 de vouwwagen in kwam lopen  :N Deze oplossing voorkomt dat en geeft de honden wel de ruimte

coinoperator

Omgekeerd werkt het uiteraard ook.
Vooral ideaal tegen lui die zo ongeveer door je tent heen willen lopen om naar de wc te gaan en dergelijke.

muis

Citaat van: coinoperator op april 21, 2010, 10:04:18 PM
Omgekeerd werkt het uiteraard ook.
Vooral ideaal tegen lui die zo ongeveer door je tent heen willen lopen om naar de wc te gaan en dergelijke.
:J :J  :(