Foto's camping TeBoomsgoed voorjaars meeting 2010

Gestart door Richard, mei 14, 2010, 11:37:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

Bsb2010

Hihihihi, Barbara heet eigenlijk Babette Mr. Roadmaster  ;) Kan wel merken dat ik geen geroutineerde kampeerdert ben, want ik heb het tot nog toe meer dan uitstekend naar mijn zin gehad op Teboomsgoed, ondanks de regen en ondanks de gebroken onderarm van Madelief na haar val van het springkussen ;( Bij deze overigens nogmaals dank dat je haar zo snel naar me toebracht zodat we door konden naar het ziekenhuis in Doetinchem. Je hebt gezien dat "mijn" plekkie een nog veel groter knollenveld is dan bij jullie, vrees overigens dat rechttrekken weinig nut heeft, het benne de mollen die het euvel veroorzaken heb ik geconstateerd, middenonder mijn wagen door loopt een hele mollengang :N Maar creatief geweest met stoeptegels en ach, mijn patchwork vw viel best mee toch :H De ongedwongenheid en gastvrijheid van de campingeigenaren Luc en Sylvia heb ik tot nog toe als meer dan uitstekend ervaren, zo betrokken bij hun gasten en zo makkelijk. Ik begreep van die familie met die De Waardtentjes en die megaparty tent dat ze die gewoon kosteloos erbij mochten zetten, dus dat zal met die circustent ook wel zo geweest zijn. Weersvoorspellingen voor de pinksteren zijn goed, ca 20 graden, dus helemaal geen tent nodig joh, paar vuurkorven neerzetten en tot diep in de nacht andere campinggasten tot last zijn moet lukken straks! Ik ga me nog even storten op de was van 2 weken blubber en dan morgen weer over naar de "orde van de dag". Ik ben er overigens nog niet uit hoe ik een pb verstuur, maar ben natuurlijk erg geinteresseerd in de foto's die je vandaag van mijn kroost gemaakt hebt :?