deksel klapdoos repareren in/om klapweekend???

Gestart door Bsb2010, mei 17, 2010, 09:12:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bsb2010

Mijn nieuwe 23 jaar oude klapper heeft een flinke scheur in de hardtop (polyester), ik kreeg de tip die te repareren met een glasvezelmatje en een of ander polyester goedje dat ook voor boten gebruikt wordt.... als iemand daar ervaring in heeft of roept " o dat is zo gefikst", houdt ik mij aanbevolen voor reparatiehulp tijdens het klapweekend... :?

marcel.s

er heeft iemand dit al eens gedaan, maar als je handschoenen mee nemmt , en alle spullen, zoals een reparatie zetje, verwacht ik je bij de de waard tent voor ondersteuning en hulp :)

panevino

Ik heb geen ervaring, maar ik weet dat ze dit in de boten-wereld veelvuldig uitvoeren op die polyester bootjes. Ik heb het mijn vader vroeger met enige regelmaat zien doen namelijk.

Mocht het op het klapweekend niet lukken, dan kun je best eens bij een jachthaven of botenclub navraag doen.
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

Heeft Caspar laatst niet zo iets gedaan bij zn wagen?

Bsb2010

Ik weet uit betrouwbare bron dat Caspar daar uiteindelijk niet aan begonnen is... maarre, ik heb dus niet eens een idee wat ik daar nu precies voor moet halen en waar, handschoenen(????)

Dus als iemand me dat nog vlot in een pb kan toefluisteren, zorg ik dat de boel aanwezig is dit weekend:-)

screech

in doetichem zit een kampeerwinkel, dus een en ander zal toch ook wel op zaterdag nog te kopen zijn. Een bouwmarkt zullen ze in doetichem ook wel hebben gok ik zo.

marcel.s

Citaat van: Bsb2010 op mei 19, 2010, 07:42:58 PM
Ik weet uit betrouwbare bron dat Caspar daar uiteindelijk niet aan begonnen is... maarre, ik heb dus niet eens een idee wat ik daar nu precies voor moet halen en waar, handschoenen(????)

Dus als iemand me dat nog vlot in een pb kan toefluisteren, zorg ik dat de boel aanwezig is dit weekend:-)