deksel klapdoos repareren in/om klapweekend???

Gestart door Bsb2010, mei 17, 2010, 09:12:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bsb2010

Mijn nieuwe 23 jaar oude klapper heeft een flinke scheur in de hardtop (polyester), ik kreeg de tip die te repareren met een glasvezelmatje en een of ander polyester goedje dat ook voor boten gebruikt wordt.... als iemand daar ervaring in heeft of roept " o dat is zo gefikst", houdt ik mij aanbevolen voor reparatiehulp tijdens het klapweekend... :?

marcel.s

er heeft iemand dit al eens gedaan, maar als je handschoenen mee nemmt , en alle spullen, zoals een reparatie zetje, verwacht ik je bij de de waard tent voor ondersteuning en hulp :)

panevino

Ik heb geen ervaring, maar ik weet dat ze dit in de boten-wereld veelvuldig uitvoeren op die polyester bootjes. Ik heb het mijn vader vroeger met enige regelmaat zien doen namelijk.

Mocht het op het klapweekend niet lukken, dan kun je best eens bij een jachthaven of botenclub navraag doen.
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

Heeft Caspar laatst niet zo iets gedaan bij zn wagen?

Bsb2010

Ik weet uit betrouwbare bron dat Caspar daar uiteindelijk niet aan begonnen is... maarre, ik heb dus niet eens een idee wat ik daar nu precies voor moet halen en waar, handschoenen(????)

Dus als iemand me dat nog vlot in een pb kan toefluisteren, zorg ik dat de boel aanwezig is dit weekend:-)

screech

in doetichem zit een kampeerwinkel, dus een en ander zal toch ook wel op zaterdag nog te kopen zijn. Een bouwmarkt zullen ze in doetichem ook wel hebben gok ik zo.

marcel.s

Citaat van: Bsb2010 op mei 19, 2010, 07:42:58 PM
Ik weet uit betrouwbare bron dat Caspar daar uiteindelijk niet aan begonnen is... maarre, ik heb dus niet eens een idee wat ik daar nu precies voor moet halen en waar, handschoenen(????)

Dus als iemand me dat nog vlot in een pb kan toefluisteren, zorg ik dat de boel aanwezig is dit weekend:-)

albastine reparatie polyester set, zit alles bij, vraag er naar bij de bouwmarkt, en dan doe ik het voor hoe het moet.of ik doe het gewoon voor je.
gewoon plastic handschoentjes,en een goedkope platte kwast,4cm breed, kan 1 maal gebruikt worden.
vraag of er hardner bij zit, anders wordt het niet hard.

muis

Kijk, en dan maken wij daar weer foto's van en dat kan dan weer in een projectentopic :J

screech

Citaat van: marcel.s op mei 19, 2010, 11:47:03 PM
en schuurpapier.

Ik denk dat ie fijn schuurpapier bedoelt. Dus niet te veel grote korrels. Toch Marcel. Lekker fijn schuurpapier?!

Bsb2010

Kijk, screech begrijpt tenminste hoe blondt ik ben O0

screech

hihi, nou dat valt wel mee. Maar als je er inderdaad weinig verstand van hebt, dan sta je straks bij de bouwmarkt weer....  :? Wat moet ik hebben.

Dus handiger is om het vooraf helder te hebben.

Maar voor echt fijn schuurpapier maak je gewoon een krant iets nat, en gaan maar!

marcel.s

Citaat van: screech op mei 20, 2010, 10:04:30 AM
Ik denk dat ie fijn schuurpapier bedoelt. Dus niet te veel grote korrels. Toch Marcel. Lekker fijn schuurpapier?!
jep. :#

marcel.s

Citaat van: screech op mei 20, 2010, 01:09:57 PM

Maar voor echt fijn schuurpapier maak je gewoon een krant iets nat, en gaan maar!

dat is in dit geval te fijn, ik ga voor korrel 250 , afwerking mag je zelf doen na wat tips van mij  :#,dat kun je van grof naar fijn doen.maar misschien hoeft het niet aangezien het aan de binnenkant zit  ;)

Citaat van: Bsb2010 op mei 20, 2010, 01:07:28 PM
Kijk, screech begrijpt tenminste hoe blondt ik ben O0
je bent nooit te blond om te leren, alleen geblondeerde brunettes zijn werkelijk blond  I: