Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: probleem met slot disselbak  (gelezen 4042 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wezenveld

  • Gast
probleem met slot disselbak
« Gepost op: mei 19, 2010, 09:53:49 pm »

 
Mijn eerste bericht op dit forum. Ben sinds het einde van het vorig kampeerseizoen in het trotse bezit van een Trigano Chantilly. Mooie klapper. Helaas bleek er een scheur in de disselbak te zitten. :o ::) Omdat ik toch niet meer ging kamperen is er niets aangedaan. Mijn klappertje gaat dit weekend voor het eerst uit de stalling en nu moet er wel wat gebeuren; vandaar dat ik hier voor een oplossing kom kijken.

Ik kan de voorgeschiedenis van de reparatie van Ruub niet vinden, wat was er nu precies aan de hand met die disselbak? :? Ik heb zelf het probleem dat er een scheurtje in de bak zit ter hoogte van de sluiting waardoor het deksel tijdens het rijden omhoog klapt. Had jij dat misschien ook en hoe is dat opgelost? Of weet misschien iemand anders een ludieke oplossing voor mijn probleem?? Kan ik hiervoor dat gelcoat -reparatiemiddel gebruiken? Graag jullie reacties. Met vriendelijke groet
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2010, 07:49:49 pm door marcel.s »
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:probleem met slot disselbak
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2010, 07:50:14 pm »

heb je ook foto's ervan?
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:probleem met slot disselbak
« Reactie #2 Gepost op: mei 20, 2010, 08:05:16 pm »

Mss kun je zaterdag morgen met de klapper naar Braamt komen daar hebben we een meeting op de camping.
Hier gaan we ook al een holtkamper repareren met een scheurtje in de deksel, kunnen we die van jouw ook nog bekijken en mss repareren!!!

Laat maar wat horen..
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re:probleem met slot disselbak
« Reactie #3 Gepost op: mei 20, 2010, 10:52:08 pm »

Bedankt voor jullie reacties :). Morgenochtend haal ik de vw uit de stalling, maar ik ben niet handig in het posten van foto's.

Ik kan helaas niet  :N naar Braamt komen, we hebben dit weekend gereserveerd op een camping bij Bergen op Zoom.

Kreeg vandaag van een collega de tip om de scheur met een polyester reparatie-setje aan te pakken.  Ga daar morgen maar mee aan de slag. Wat toevallig dat er nog een vw met hetzelfde euvel is.  Ik zal proberen foto's te plaatsen.

Groet!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:probleem met slot disselbak
« Reactie #4 Gepost op: mei 20, 2010, 11:19:54 pm »

We gaan foto's maken van de reparatie van de deksel :J tijdens het klapweekend en die plaatsen we ook op het forum
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:probleem met slot disselbak
« Reactie #5 Gepost op: mei 20, 2010, 11:32:08 pm »

Bedankt voor jullie reacties :). Morgenochtend haal ik de vw uit de stalling, maar ik ben niet handig in het posten van foto's.

Ik kan helaas niet  :N naar Braamt komen, we hebben dit weekend gereserveerd op een camping bij Bergen op Zoom.

Kreeg vandaag van een collega de tip om de scheur met een polyester reparatie-setje aan te pakken.  Ga daar morgen maar mee aan de slag. Wat toevallig dat er nog een vw met hetzelfde euvel is.  Ik zal proberen foto's te plaatsen.

Groet!

als je ermee aan de gang gaat , dan wel aan de binnenkant. I:
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re:probleem met slot disselbak
« Reactie #6 Gepost op: mei 21, 2010, 02:39:21 pm »

Mijn klapje uit de stalling gehaald. Daar bleek het probleem eigenlijk niet zo groot te zijn als ik dacht. Het deksel komt namelijk omhoog omdat de sluitklem slap is. Beheerder van de stalling kwam met een simpele, tijdelijke, oplossing: een ijzerdraadje :J. Straks even een slotje halen. De scheur blijkt iets naast het midden te zitten, niet onder de sluitklem en daar ga ik morgen op de camping proberen wat aan te doen.

Inderdaad dat advies had ik al gekregen, aan de binnenkant.  Ben benieuwd hoe jullie het deksel gaan repareren. Nogmaals bedankt voor het meedenken. Wens jullie een fijn weekend!! :zw :zw
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal