Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!  (gelezen 32405 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #105 Gepost op: augustus 24, 2010, 10:37:37 pm »

oja, de rest in de chat :J
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #106 Gepost op: augustus 24, 2010, 10:53:12 pm »

Nee hoor dan blijven we lekker in ons hoekje staan op de Putter 5  :** lekker rustig met de hondjes.

Ok in de Caravan dus  :#
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #107 Gepost op: augustus 24, 2010, 10:54:05 pm »


Specht   1: Nout, Rianne, Valérie (9) en Jurriën (6) met de Trigano Odyssee
Specht   2: Edward, Wilma, Roan (9) en Ard (7) met de Conway Cortina
Specht   3: Chris                                                  met de Trigano Odyssee
Specht   4: Richard, Anne-Marie & Rory (8 )  jaar met de ROADMASTER
Specht   5: Rokus, Gerda, Ezrie (9) en Tiemo (5) met de Smitveld Ruebist
Specht   6: Alexandra, René en Rik (2) + 2 hondjes
Specht   7:
Specht   8: Almér, Ria, Cornelis (11) en Marleen (9) met Jamet Arizona
Specht   9: Anneke met man en zoon (6 mnd) met Jamet Arizona

Putter   1 : Suus en man met een tent
Putter   2 : Marcel, ...... met Holtkamper Flyer
Putter   5 : Petra en Marcel met Issy (9) Itam (12) Remy (10) Briskey (2) met de De waard Albatros op wielen  

Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #108 Gepost op: augustus 24, 2010, 11:12:16 pm »

Nee hoor dan blijven we lekker in ons hoekje staan op de Putter 5  :** lekker rustig met de hondjes.

Ok in de Caravan dus  :#
Ik moet nog horen van de camping of het kahannnn, maar denk het wel.
Er valt nu wel een gat he.... op nr. 7... ALEXXXXXX!!!
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.484
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #109 Gepost op: augustus 25, 2010, 05:24:26 pm »

Specht   1: Nout, Rianne, Valérie (9) en Jurriën (6) met de Trigano Odyssee
Specht   2: Edward, Wilma, Roan (9) en Ard (7) met de Conway Cortina
Specht   3: Chris                                                  met de Trigano Odyssee
Specht   4: Richard, Anne-Marie & Rory (8 )  jaar met de ROADMASTER
Specht   5: Rokus, Gerda, Ezrie (9) en Tiemo (5) met de Smitveld Ruebist
Specht   6: Alexandra, René en Rik (2) + 2 hondjes
Specht   7:
Specht   8: Almér, Ria, Cornelis (11) en Marleen (9) met Jamet Arizona
Specht   9: Anneke met man en zoon (6 mnd) met Jamet Arizona

Putter   1 : Suus en man met een tent
putter   2 : Bonny Alex Annemiek (8 ) Jasper (6) Met de Jamet jametic
Putter   3 : Marcel, ...... met Holtkamper Flyer
Putter   5 : Petra en Marcel met Issy (9) Itam (12) Remy (10) Briskey (2) met de De waard Albatros op wielen  


Ik kom naast een tent te staan. :? :P

Tuurlijk kom ik ook Rianne Als de leden iets op poten zetten mot ik erbij zijn.
En tja kan het de kinderen niet aandoen om niet te komen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #110 Gepost op: augustus 25, 2010, 06:44:34 pm »

Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #111 Gepost op: augustus 25, 2010, 06:46:20 pm »

Ik kom naast een tent te staan. :? :P

Beter dan naast een caravan. Toch, Marcel??
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #112 Gepost op: augustus 25, 2010, 06:50:20 pm »

Beter dan naast een caravan. Toch, Marcel??
:#
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #113 Gepost op: augustus 25, 2010, 08:02:26 pm »





Marcel S Wat is er mis met een tent?

Niets zie de Avatar  :#
Met wat voor tent komen jullie???
Gelogd

jsteijn

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #114 Gepost op: augustus 25, 2010, 11:02:36 pm »

Hallo allemaal.

Ik ben hier net nieuw en ben nog druk aan het lezen wat iedereen voor tips heeft.
We moeten even kijken of het lukt ivm een afspraak die mijn man al heeft, maar ik ga zeker proberen om te komen.

Kunnen jullie een beetje uitleggen of er nog iets bijzonders is in zo een weekend?
Wij zijn net een week in bezit van een AK prestige en we hopen eerst nog even te kunnen proberen, anders zal het klapweekend waarschijnlijk echt onze primeur zijn...... kunnen jullie dan helpen opzetten?  ;) ;)

Ik kijk uit naar jullie reacties.
Judith
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #115 Gepost op: augustus 25, 2010, 11:08:32 pm »

 :zw Welkom op het forum Judith, We hebben geen planning voor dit klapweekend. Het is vooral bedoeld als meeting, om je vouwwagen uit te proberen en hulp te krijgen als dat nodig is, om bij elkaar tekijken in de vouwwagen en vooral voor de gezelligheid. Het zou leuk zijn als jullie ook komen. en als jullie hulp nodig hebben helpen we allemaal graag mee :J


Tijdens het voorjaarsweekend proberen we wel iets te doen maar dat wisselt per keer. De eerste keer zijn we naar Obelink geweest en dit jaar is Holtkamper geweest met een demonstratie van de Kyte.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #116 Gepost op: augustus 26, 2010, 12:00:46 am »

Specht   1: Nout, Rianne, Valérie (9) en Jurriën (6) met de Trigano Odyssee
Specht   2: Edward, Wilma, Roan (9) en Ard (7) met de Conway Cortina
Specht   3: Chris                                                  met de Trigano Odyssee
Specht   4: Richard, Anne-Marie & Rory (8 )  jaar met de ROADMASTER
Specht   5: Rokus, Gerda, Ezrie (9) en Tiemo (5) met de Smitveld Ruebist
Specht   6: Alexandra, René en Rik (2) + 2 hondjes
Specht   7:
Specht   8: Almér, Ria, Cornelis (11) en Marleen (9) met Jamet Arizona
Specht   9: Anneke met man en zoon (6 mnd) met Jamet Arizona

Putter   1 : Suus en man met een tent
putter   2 : Bonny Alex Annemiek (8 ) Jasper (6) Met de Jamet jametic
Putter   3 : Marcel, ...... met Holtkamper Flyer
Putter   5 : Petra en Marcel met Issy (9) Itam (12) Remy (10) Briskey (2) met de De waard Albatros op wielen 
Gelogd

famprima

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #117 Gepost op: augustus 26, 2010, 08:26:33 am »

Hallo allemaal.

Ik ben hier net nieuw en ben nog druk aan het lezen wat iedereen voor tips heeft.
We moeten even kijken of het lukt ivm een afspraak die mijn man al heeft, maar ik ga zeker proberen om te komen.

Kunnen jullie een beetje uitleggen of er nog iets bijzonders is in zo een weekend?
Wij zijn net een week in bezit van een AK prestige en we hopen eerst nog even te kunnen proberen, anders zal het klapweekend waarschijnlijk echt onze primeur zijn...... kunnen jullie dan helpen opzetten?  ;) ;)

Ik kijk uit naar jullie reacties.
Judith

Het bijzondere is de saamhorigheid (voor sommigen wellicht een vies woord) en het gevoel dat je meteen krijgt dat je erbij hoort en dat je iedereen al jahahahaharen kent. Dat is werkelijk héel bijzonder! En leuk, vond ik. Ik verheug me er weer enorm op, al is het wellicht niet zo'n goed idee van ons om in de huurcaravan te gaan zitten:) maar goed, een beetje gepest hoort er ook bij, geloof ik.
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #118 Gepost op: augustus 26, 2010, 11:08:53 am »

Tuurlijk is dat toch prima, Alexandra jullie 'zijn' er toch in elk geval, en het is de gezelligheid die telt en het belangrijkste is.

(ik wil wel weten waar men te vinden is als het met bakken uit de lucht komt en de party-tenten schieten tekort..., mag ik m'n plekkie bij je vast reserveren :J)

En nu zal het reacties regenen in m'n eigen voortent, natuurlijk...
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2010, 11:10:33 am door klavertjes »
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

famprima

  • Gast
Re:Najaarsweekend 10-11-12 september Camping De Parel Zeewolde -> Reserveer nu!!!
« Reactie #119 Gepost op: augustus 26, 2010, 11:10:50 am »

Tuurlijk is dat toch prima, Alexandra jullie 'zijn' er toch in elk geval, en het is de gezelligheid die telt en het belangrijkste is.

(ik wil wel zijn waar men te vinden is als het met bakken uit de lucht komt en de party-tenten schieten tekort..., mag ik m'n plekkie bij je vast reserveren :J)

héhéhé  :P :P :P
Dat zeiden René en ik ook al tegen mekaar: Raadt 's waar iedereen komt bakkie-doen als het k--weer is...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal