aankoppelen van de vouwwagen

Gestart door Herwin, augustus 11, 2010, 11:10:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

Herwin

bij de meeste vouwwagens zit er zo'n rood dopje op de dissel die naar boven springt als de vouwwagen aangekoppelt is en dan een groen randje zichtbaar is dit als teken dat hij goed zit.

er zijn mensen die voor de zekerheid hun rug nog even testen of hij er wel goed aan zit :? mijn tip is dan ook (als ervaren rugpatiƫnt :() draai de vouwwagen naar beneden en wanneer hij klikt draai hem dan weer een stukje naar boven, komt de auto iets mee naar boven dan zit hij zeker te weten goed vast en spaar je je rug :#

groet'n Herwin

Hans-K

Dit is een goede tip. Ook ik heb de gewoonte er even aan te trekken maar dat is nu voorbij. Nooit te oud om wat te leren

martijn-wieteke

zeker een goede tip. Vandaag mijn vouwwagen nog even naar de "garage" gebracht om de verlichting in orde te brengen. Ook het aankoppelen is even ter sprake gekomen. Wat je als tip geeft werkt wel maar hun ervaring is dat ondanks de koppeling goed is (zoals te zien aan het groene "dopje") maar geeft geen zekerheid. Door slijtage kan de koppeling toch nog loskomen.
Mijn tip: laat geregeld je koppeling controleren door een vakman.....

michieldh

En de diameter van de kogel!!!
Ook die kan op den duur slijten :#

marcel.s

Citaat van: michieldh op oktober 04, 2010, 10:03:09 PM
als het goed is ,is dat apk afkeur.

Yella

Citaat van: michieldh op oktober 04, 2010, 10:03:09 PM
Dan maak je wel heel veel km's denk ik. Dan hoor je ook wel gerammel als het zo ver is.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.