Kampeer en Caravanjaarbeurs 2010

Gestart door Alex, augustus 24, 2010, 05:36:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

wij gaan zo even met de honden het bos in, en dan rijden maar .

hoe is dat nou in de trein?,met die blaadjes op de rails? :O

muis

Zo, we zijn weer thuis. Het was een leuke meeting :J We hebben weer heel wat mooie wagens gezien.

marcel.s

best gezellig even aangezeten met de koffie, daarna de beurs helemaal bekeken.

ik vond de beurs een aanfluiting, er stonden veelste veel cara :ca :ca :ca :ca :ca :ca
en cam :ca :ca :ca :ca :ca

de vouwwagenhoek was trouwens wel leuk aangekleed,er stonden leuke dingen tussen de vouwwagens, die je wel het campeergevoel gaven .

maar dan kom je bij de ,hoe zal ik het noemen , accessoires zaal? ,daar vond ik ten eerste en kraam met tassen en riemen ,hallo is het een markt of zo.
en daarna 1 met een keuken hulpje zoals je die op de markt ook wel ziet, en nog wat voorwerpen stands die twijfelachtig iets met kamperen te maken hebben.

daarna zag ik een hoop schotels en zo.
ik miste gas kook toestellen ,tenten,fluitketels,pannensets en andere leuke kampeer innovaties.

hieruit blijkt dat de nederlander wel kampeerd maar niet graag de luxe thuis laat ,jammer :N

verder ben ik er achter gekomen dat een camperbusje niks voor ons is,we hebben gezien hoe een verkoper probeerde bij een volkswagen een stoel om te draaien :H nee, niks voor ons, je moest nog net niet de richtingaanwijzer aanzetten om de draai te kunnen maken  :H

dus al met al, 3 keer bij holtkamper terecht gekomen,om nog eens in de spacer te lopen, en te kijken naar de zeer stevige tafels, dat waren nl. de enige stevige tafels die er zijn op de beurs. :H

maar ik zag ook een stand van de caravanclub, en toen dacht ik, er is maar 1 rede om hier volgend jaar te zijn, en dat is in een stand van de vouwwagenclub,folders en pennen uitdelen, en mensen gek krijgen om zich meteen terplekke aan te melden .

op een laptop van alex vol met stickers petjes en t-shirts,enz enz enz enz .

oja , en om nog eens de spacer te bekijken. :O

Lien

Wij vonden het ook erg jammer dat er geen leuke hebbedingetjes te vinden waren. En de "grote kampeerwinkel" viel erg tegen. Je kan beter een dagje naar de kampeersuper in Winterswijk. Wat betreft de stevige tafel wij zagen er ook één, deze stond in de camplet, was ook erg stevig helaas niet te koop :N. En het merk :**. Dus zijn nog steeds zoekende.

Alex

Hahaha Marcel je hebt helemaal gelijk.

Voor ons als club was het denk ik een productieve dag.
Weer met veel vouwwagen bouwers gepraat en genetwerkt.
Lekker een bak koffie gedronken bij Holtkamper wat waren die weer vriendelijk.
Dank je wel Jelle dat ook jij weer tijd voor ons maakte want kon wel zien dat het goed ging bij jullie.
En natuurlijk bedankt dat je bij ons je nieuwste noviteit wou uitdelen het..........

Potje met pepermuntjes met opdruk.

Ook weer lekker met ad en vrouw van Roadmaster bij gepraat heerlijk die vouwwagens van Nederlands makelij.

Al met al wat een drukke dag.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: Lien op oktober 24, 2010, 07:37:00 PM
Wij vonden het ook erg jammer dat er geen leuke hebbedingetjes te vinden waren. En de "grote kampeerwinkel" viel erg tegen. Je kan beter een dagje naar de kampeersuper in Winterswijk. Wat betreft de stevige tafel wij zagen er ook één, deze stond in de camplet, was ook erg stevig helaas niet te koop :N. En het merk :**. Dus zijn nog steeds zoekende.
Holtkamper had pepermuntjes. ;)

Lien

Helaas niet gezien ;(. Maar we hebben wel een hamer gehad :K.

muis

Die hamer is handig :J :J

Verder ook gesproken met Anneke Kok (van Aart Kok) en de mensen van Gerjak. Ook weer wat adressen waar ik nog contact mee ga zoeken :J

NiBiRo

Wij zijn gister geweest, ik miste idd ook de tenten, en alle overige kampeerdingetjes.
Maar ik ben totaal verzot op de holtkamper Kyte, man wat een ding zeg zo mooi! FF door sparen, eerst nog maar genieten van de alpenkreuzer....

En we hadden bijna een optie gedaan op de Concorde 5 sterren incl de Smart...maar kwam van de 211.000 net iets te kort....

muis

Maar dat van de tenten staat ook op de site van de beurs.

Ja de Kyte is zeker een pracht wagen

Lien

Ja geweldig hé 8) die kyte. Zijn ook erg blij dat we dit jaar onze droom vw konden kopen.

Gulpje

Ook wij hebben lekker rondgekeken. Miste o ok de hal met echter kampeerdingetjes, als genoemd hierboven. Ik heb wel een andere mening als vele anderen: ik vind de holtkamper kyte niet super. Van een afstand vind ik hem mooi om te zien, van dichtbij vind ik hem niet heel mooi. Voor dat vele geld zoek ik wel iets ander. Ik vind de combi-camp country wel heel mooi. Oogt ook wat strakker. Ieder zijn meuk.
In de andere hal stond nog een camper van 250.000 euro :o Zat wel een garage in voor je smart. (Nee, die kreeg je er niet bij.....)

Lien

Gelukkig is er voor ieder wat wils ;).

muis

Nou dat is zeker zo, er is idd voor elke smaak wel een vouwwagen te vinden, van Holtkamper tot Combi-camp en van Roadmaster tot de Opera

Ik heb wel meer favorieten, kan niet kiezen dus blijf voorlopig nog maar bij mn Conway :#