Kampeer en Caravanjaarbeurs 2010

Gestart door Alex, augustus 24, 2010, 05:36:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel.s

dat van die tenten zal best, maar toch mis ik ze op een kampeer beurs... :N

de Opera, ik ben er nog even in gewandeld, voor zover dat kon, en ja hoor, gewoon een luxe huifkar.

best appart en zo, maar ja ,het is gewoon niet praktisch, en eerlijk is eerlijk, de afwerking is in het echt toch even minder als op de foto.

Lien

Citaat van: marcel.s op oktober 24, 2010, 08:25:42 PM
dat van die tenten zal best, maar toch mis ik ze op een kampeer beurs... :N

de Opera, ik ben er nog even in gewandeld, voor zover dat kon, en ja hoor, gewoon een luxe huifkar.

best appart en zo, maar ja ,het is gewoon niet praktisch, en eerlijk is eerlijk, de afwerking is in het echt toch even minder als op de foto.
Zoals ik het zag moet je op je knieën koken.

Richard

Dan heb je niet goed gekeken Marcel wij hebben wel tenten gezien.... :#
Welliswaar bijzettentjes, wel geteld twee, waaronder een Cordoba  :K
maar ja geen "De Waard" tentjes >:(

Gulpje

De kasten in de opera schijn je op hoogte te kunnen stellen. Niet heel hoog lijkt me, gezien de schuine wand. Ik vond de luifel nog al klein, kun je niet echt royaal onder zitten, kar heeft wel een royaal prijsje.
Ik vond 'm op de foto echt bijzonder, in het echt viel ie me tegen. Vooral heel smal. Wel dubbelassig, geloof ik, mag hem dus nog niet rijden ook.

Klavertjes

Link naar de rest van mijn foto's (met een hoog 'you should have been there' gehalte, dus m.n. leuk voor wie er vandaag geweest zijn dus)!

http://s660.photobucket.com/albums/uu324/valeriek2712/Kampeerbeurs%20VWC/
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Alex

http://beurs2010.vouwwagenclub.info

Nu aan het uploaden en niet allemaal scherp omdat ze door de kidzzzzz gemaakt zijn.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

HarryV

Ja, leuke dag gehad, alleen waar dat er veel caraballluuuuhhs en cahampers stonden
Vouwwagens gaat ieder een beetje naar adventure uitvoering, vond de hal we erg leuk en ja jammer dat er weinig kleine hebbedingetjes waren, bijna alles op caarrrabaluuuhs gericht

wel een bijzondere ervaring

muis

Dat we elkaar niet tegen gekomen zijn dan ::) We zijn Reekie en haar gezin nog wel tegen gekomen :J

HarryV

Citaat van: muis op oktober 24, 2010, 10:51:01 PM
Dat we elkaar niet tegen gekomen zijn dan ::) We zijn Reekie en haar gezin nog wel tegen gekomen :J

Ja we waren later als gepland, bij de ingang niemand gezien, wel goed opgelet  :O en heel lang bij de vouwwagens rondgelopen.

panevino

Ik had bedacht om morgen naar de beurs te gaan, maar heb besloten toch niet te gaan. Ga mijn nieuwe speeltje (telefoon) kopen :-)

Op de foto's hier mijn commentaar. Mogen jullie zelf de foto's erbij denken :-)

* Mooie foto van Jasper (s)! Vergeleken met dat promotiemateriaal heeft pa maar lullig kleine stickertjes  >:(
* Zie ik Alex nou stiekem een patatje eten  :J
* Briljant mooi geschminkt meiden!!!
* Mooie skelter MET aanhanger ... ik zie daar toepassingen voor op het voorjaarsweekend ...

De foto's van de klapkarren komen nog?
// Marcellino Pane e Vino \\

Klavertjes

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)