Iets voor de kids bij het najaars weekend

Gestart door Bonny, augustus 29, 2010, 08:30:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Hoi hoi iedereen

Net als bij het voorjaar weekend kunnen we misschien iets leuks bedenken voor de kids.
Bij het voorjaar weekend hadden we bingo .( het lijkt me leuk om dat bij het voorjaar weekend te houden anders word het zo gewoon)
Misschien kunnen we voor her najaar weekend iets anders bedenken .
ideetje bv klapkids have talent,levend ganzenbord (heb alleen geen idee hoe dat gaat )WILMA HELP!!!!!

dus roept u maar

doei doei Bonny
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Klavertjes

Ik vind 'm leuk 'klapkids have talent', wie schrijft zich in (of gaat alleen Valérie jullie eindeloos 'vervelen' met musicalsongs... :H)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Bonny

Nee hoor Jasper doet ook zijn geweldige Michael Jackson act  :J

Klavertjes

Als we zoiets willen ook nog iets van prijsjes (vergelijkbare waardes, alleen hoger eindigen betekent eerder kiezen, net als bij de bingo) meenemen, verzamelen, toch? En videocamera's mee natuurlijk!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard

Een klapper afbreken en weer opbouwen. klapper wordt door roulette aangewezen... >:(
achteruit parkeren met een klapper.... ::)
tent afbreken  ( helaas is marcel er niet) :#

nu iets minder serieus :
Een spokentocht in de omgeving
lampionnen optocht ( zelfmaken)
spijker poepen..(.gebruiken we een haring voor)
touwtrekken met een paar sleepkabels
spijkerbroek hangen.....
eierlopen en of overgooien.... :O

muis

Hai Bonny, Ik kan van mn werk grote buiten spellen meenemen. Ik heb zelf een levend ganzenbord waarbij de kids niet hoeven te wachten op elkaar (= va groep 4) Ik heb ook een kampeer ren je rot. (en nog een heleboel andere onderwerpen)   Verder van allerlei buiten spellen, verschillende soorten tikkertje, waterflesjes omgooien met een bal, allerlei balspellen enz enz. Roep maar wat ik mee zal nemen. CU soon :zw

ipv prijsjes:
Je kunt ook iets doen met een spellenkaart / scorekaart, een klapweekenddiploma e.d. dan houden we de prijsjes voor de bingo

muis

Citaat van: suus655 op augustus 29, 2010, 09:03:40 PM
als activiteitenbegeleidster  heb ik een boekje gemaakt met allemaal spelletjes.
Neem ik wel mee :J
Leuk :J Nieuwe ideeën

Bonny

Wooow wat een leuke ideeën allemaal
Lampion maken van Roadmaster heel leuk
En idd jammer dat Marcel en Petra niet komen want tent afbreken was wel iets voor Jasper  :#
En Wilma dat klapper diploma toppie
misschien als we ganzenbord gaan doen kan een kleine aan een grote gekoppeld worden zodat iedereen mee kan doen

doei doei Bonny

Richard

er worden geen lampions gemaakt van de roadmaster  :N

Bonny

Bonny

muis

Citaat van: Bonny op augustus 29, 2010, 09:41:35 PM
:off

voordat een modje langs komt :**
:# die was er al

Oja, ik heb ook nog een wc rollenrace. Ik maak een mooi diploma voor alle kids waarop we de naam van de kinderen in kunnen vullen. Grote en kleintjes koppelen is idd helemaal goed :J Ik zal even kijken naar de opdrachten en evt aanpassen aan het klapthema ;)

Oke, dan neem ik mee: Levend ganzenbord, diploma's, ren je rot... verder nog iets? Ik kan evt lampionnepapier meenemen :J

Bonny

Helemaal toppie Wilma :)
Ik zal een kijken of ik ook nog iets mee kan nemen voor de lampions
En wie weet hoeveel kids er komen ????

doei doei