Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Alpen Kreuzer Allure uit....1993 denk ik ?  (gelezen 1991 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

frankey61

  • Gast
Alpen Kreuzer Allure uit....1993 denk ik ?
« Gepost op: september 15, 2010, 11:22:24 am »

Hoi

Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag :

Ik woon in Noorwegen en ben mijn Alpen Kreuzer, merk Allure, proberen in te voeren echter ik stuit op het probleem dat zij, de noren , alle technische gegevens willen weten van de alpen kreuzer

En ook willen ze zwart op wit dat in Nederland geen registratieplicht is voor vouwwagens...

Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik bovenstaand kan oplossen, zijn er sites waar ik (evt met behulp van het chassis nummer) de technische gegevens kan downloaden, heeft iemand toevallig ook zo'n type uit dat bouwjaar, ik zeg 1993 omdat ik een verklaring heb van Alpen Kreuzer BV uit 1993 (meer heb ik niet...)

En is er ergens een officieel stuk te vinden (liefst in het engels) waarop staat dat nederlandse vouwwagens of de inwoner van nederland geen of niet hoeven te registeren.

diegene die me helpt is echter super de super

groejtes
frank tiel
Gelogd

Hans-K

  • Gast
Re:Alpen Kreuzer Allure uit....1993 denk ik ?
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2010, 03:12:36 pm »

Volgens mij zijn hier alle gegevens te vinden voor het uitvoeren van een vouwwagen. Zo niet dan zal de RDW het via een telefoontje  het zeker wel kunnen vertellen

Succes en laat ons weten of het gelukt is http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/
Gelogd

frankey61

  • Gast
Re:Alpen Kreuzer Allure uit....1993 denk ik ?
« Reactie #2 Gepost op: september 17, 2010, 11:37:42 am »

Bedankt voor de tip, RDW ga ik bellen

Is er ook eventueel iemand of kan jij, me helpen bij het vergaren van alle technische gegevens van de alpen kreuzer, type allure, uit 1993 ?

groetjes
Gelogd

frankey61

  • Gast
Re:Alpen Kreuzer Allure uit....1993 denk ik ?
« Reactie #3 Gepost op: september 17, 2010, 12:34:43 pm »

hoi hoi

nou ik heb kontakt gehad met het rdw, zij gaan mij een verklaring toesturen waarin duidelijk staat dat er geen registratieplicht is in nederland

ook iemand gesproken die mij kan helpen bij de technische gegevens van de alpen kreuzer, www.swiba.nl..............een van de weinige met zoveel spullenn en boekjes van de alpen kreuzer

wellicht dat iemand anderes deze informatie ook kan gebruiken

fijn weekend
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal