Wat doe je als je met de vouwwagen op vakantie bent

Gestart door Bonny, september 16, 2010, 03:32:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Hoi hoi Iedereen

Ik ben wel benieuwd hoe jullie vakantie houden.
Wij gaan meestal een aantal dingen bezichtigen.
En de omgeving verkennen.
Ik neem altijd een aantal boeken mee maar in de regel kom ik er nooit aan toe om te lezen
Hoe vieren jullie vakantie ?

Veel liefs Bonny
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

CEO

Een beetje rust, een beetje dingen kijken. Altijd piano-an, het is immers vakantie.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

jari

tja wat moet ik nu kiezen.
kijk afgelopen jaren gingen we met de tent en toen was het zo van naar die camping en dan zoveel als leuk is voor de kids gaan bezichtigen.
maar straks krijgen we onze Holtkamper Cocoon en dan is het een ander verhaal dan gaan we trekken.
dus ik vul maar wat in van afgelopen jaren en wat we komende jaren gaan doen
Jevipro

Klavertjes

Ik heb ingevuld: actief/sporten, maar doel dan eigenlijk op hele dagen heerlijk wandelen in de natuur, op een tempo en met een hoeveelheid aan pauzes dat het voor de kids nog leuk is!
Nou lopen die in het buitenland gek genoeg altijd beter dan hier in NL...

En dingen bezichtigen in de omgeving, ook weer met het idee dat het leuk voor ons én voor de kids moet zijn.

Dan gaan we ook nog een klein beetje van camping naar camping, maar meestal twee langere periodes en een of twee kortere op route... Dus dat noem ik niet echt trekken!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

marcel.s

lekker genieten, wijntje lekker eten.
wandelen ,met de honden , en zo af en toe eens lekker lezen .

famprima

Veel in de omgeving toeren en rondkijken. Natuur, stadjes, cultuur, musea, dierentuinen voor Rik. Verder natuurlijk veel eh... culinair toeren. Waaaaaar zullen we vandaag eens eten.... Want mama heeft dus ook écht vakantie he  :J :J

muis

Lezen, veel. De omgeving bekijken, op zoek naarplekjes waar we nog niet geweest zijn. Maar ook lange dagen aan het strand horen er voor mij echt bij. :J

Bonny

Ik had zelfs een boek mee naar het najaar weekend  :O
What was i thinking  :?

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

jaap

Voorlezen, heel veel voorlezen.
De boeken heeft onze dochter al weer uitgezocht en klaar gelegd voor het volgende kampeerseizoen.

tinfoil

2 keuzes: we doen altijd tenminste 2 campings aan in 3 weken en bekijken daar dan de omgeving ...

Alberik

Jammer  :( dat we maar 2 dingen mogen kiezen. Ik wilde ze alle 4 aanvinken, maar dat mag dus niet  :N. Dan maar voor de 5e optie.
Dus: sportief, lezen, dingen bezichten en van camping naar camping trekken, en op z'n tijd een   bier of W:

Spiegelbeeld

Anders; namelijk klappen, klappen en nog eens klappen.... :#

biccie

heerlijk, geen tv of andere elektrische media.
dus veel lezen en een beetje in de omgeving rondtouren, marktjes bezoeken etc, lekker ontspannen KK

Gulpje

Ik had ze ook wel allemaal aan willen vinken. Alhoewel actief, bij een (flinke) wandeling houdt het wel op. Gekozen voor omgeving verkennen, dat dekt de lading het meest.

Henk CC

Als mijn gezondheid het toe laat, de omgeving bekijken. Kleine stukjes wandelen. Wat lezen en rusten.