Prince concert

Gestart door Alex, november 03, 2010, 09:50:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Had graag nog een uurtje gehad.:p
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Wat een heerlijke avond hebben we gehad  :W
Prince was in top vorm en het publiek ook  :K

OOOOOOO HOLLAND !!!
en we waren natuurlijk C O O L

Vanavond vroeg naar bed lekker dromen over ????
Hij ziet er nog Fantastisch uit .

Ik zeg volgend jaar weer !!!!
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

NEEEEEEEEEEEEEE duurt te lang van het voorjaar is beter.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

caspar

jullie praten volgens mij echt alleen via de computer :H :H :H

Teus

anders nodigen we Prince uit voor het klapweekend  ;D ;D ;D

Alex

Klavertjes

Jaaa, eindelijk ff rustig tijd genomen om dit te kijken! Geweldig, thanks! Die man is toch ook nauwelijks veranderd in de afgelopen jaren?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Klopt en je kunt aan zijn concerten ook niet merken dat ie 52 is. :P

Joseppe

ik was ook van de partij, smorgens eerst een goede vriend uit Enschede op de koffie en om 13:30 al bij het Gelredome afgezet, daarna kwamen mijn meisje en een princevriendin van welleer eindelijk aan bij mijn huisje dat op nog geen 1500 km van het gelredome afstaat. We hebben rustrig aan gedaan, eerst mijn kop nog kaalgeschoren en tot om pakweg 17:15 ons aangesloten pas bij ingang L van het gelredome.

Om 18:15 gingen de deuren open, in der veronderstelling dat het voorste vak vol zou zijn liepen we vrij relaxed naar binnen om tot de ontdekking te komen dat dat niet zo was.............

dan maar naar binnen, 2 meter van het podium aan de rechterkant gaan staan en een beetje kletsen tot we bandjes kregen endus eindelijk konden plassen en te drinken halen.

om 20:24 begon hij eindelijk en als een diesel warmgedraaid en doorstampend ging het een kleine 2 uur en 45 minuten zo door. Kijk dan kost het wel 85 euro pp maar dan krijg je ook wat :#.

Hij was in een bloedvorm, leuk om hem weer eens te zien alleen maar hopen dat het nu geen 8 jaar duurt voordat hij weer komt.
na het concert nog wat mensen ontmoet die ik van vroeger kende uit de fanscene en tegen 12 uur snachts lagen we al te slapen in mijn huisje dik nagenietend

Alex

Zit zelfs nu nog te genieten.
Zekers weten het was zijn geld dubbel waard.

Rinus

Ben er zelf niet geweest, maar heb inmiddels de zelfgemaakte opnames van een kennis van me in m'n bezit (goed voor 3 CD's) en klinkt inderdaad niet slecht.
Ben zelf enorme Billy Cobham-fan, dus was wel benieuwd van Prince van Stratus gemaakt had.

Alex

Vond het wel verrassend wat hij ermee gedaan heeft.
En een leuke opening.