Prince concert

Gestart door Alex, november 03, 2010, 09:50:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Ik natuurlijk schatje  :* :W :**
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Oeiiii nu al druk op de bestel site. :P

Miss BBQ

En, en, en,.......is het al gelukt????  :K :K :K

Alex

Gelukkkktttttttttttttttttttttttttt :)

muis

:K :K :K
Goed man,

Veel plezier!!

Alex

Even een lekkere gitaar solo. :P

[/quote]

panevino

Tja...

Als die gozer nou eens :
1. wat doet aan zijn eigen muziek-repertoire .. en dat verlaat
2. die gekke, vrouwachtige kleding en liflafjes weglaat
3. die hele circus-show eromheen  reduceert tot 0

Dan wordt het echt wat, wat dat ie muziekaal is en gitaar kan spelen... dat staat buiten kijf. Er zijn er echt geen honderden die zo goed op de gitaar zijn als dit mannetje....

(en dat van een niet fan)
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

1:Ik denk niet dat je al zijn muziek kent.
Blues,jazz,rock,kamasutra,klassiek,instrumentaal,funk, en dan al die nummers die hij voor anderen heeft geschreven.
2:Klopt heb ik ook nooit gesnapt hij zal wel van satijn houden denk ik
3:Kom kom hoort er toch een beetje bij beetje show hoort erbij.

Alle stijlen van muziek heeft hij wel gemaakt maar niet altijd op een gewone cd/dvd uitgegeven.
En die kennen dus eigenlijk de echte fans.
En net wat je zegt ook al hou je niet van zijn muziek je kan gewoon niet om hem als het over gitaar spelen gaat.

Bonny

Citaat van: Alex op november 14, 2010, 04:44:19 PM
1:Ik denk niet dat je al zijn muziek kent.
Blues,jazz,rock,kamasutra,klassiek,instrumentaal,funk, en dan al die nummers die hij voor anderen heeft geschreven.
2:Klopt heb ik ook nooit gesnapt hij zal wel van satijn houden denk ik
3:Kom kom hoort er toch een beetje bij beetje show hoort erbij.

Alle stijlen van muziek heeft hij wel gemaakt maar niet altijd op een gewone cd/dvd uitgegeven.
En die kennen dus eigenlijk de echte fans.
En net wat je zegt ook al hou je niet van zijn muziek je kan gewoon niet om hem als het over gitaar spelen gaat.

2:Vind ik persoonlijk wel lekker een man die ook zijn vrouwelijke kant laat zien
het oog wil toch ook wat en zo komen zijn zit beentjes ook wat beter uit  :P
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Richard

Nee hoor,
nog 196 dagen en wat uren minuten secondes en wat milliesecondes :# :# :#

screech

...onderweg naar morgen....  :#
Nog maar één nachtje Alex!!!

Richard

Prince concert afgelast heb ik gehoord