Wij hebben hem: de Safari Lodge!!!

Gestart door Daktari, februari 24, 2011, 11:24:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Leuk hoor om te lezen over al die nieuwe Cabanon's. Gefeliciteerd met jullie aanwinst!

Mijn man was ook erg gecharmeerd van de Safari Lodge, ikzelf meer van de Columbia die het nu dan ook geworden is. Ik vind ze beide lekker ruim! En dat vinden we ook wel prettig met 3 koters.
Ik denk dat je zeker veel bekijks zal hebben op de camping!!!! Wij wensen je dan ook veel kampeer genot en wie weet komen we elkaar nog eens tegen!                 

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Daktari

Morgen zouden we m gaan halen. Zouden? Ja, want om een uur of vier werd ik gebeld door de wit met 'groot nieuws'. De nieuwe versie van de trailer is niet meer wit, maar compleet aluminium! En als we nog even geduld hebben, kunnen we dus die nieuwe versie geleverd krijgen. We mogen morgen ook de witte komen halen, maar wij kiezen voor de alu trailer.

Ben wel errug benieuwd!

Edit: net ff op cabanon.com gekeken en daar staat de trailer idd in het alu en met een zwart afdekzeil! Das niet verkeerd!

Qwaqa

Past goed bij de Safari Lodge denk ik. Goede keuze.

Daktari

Als ik zo de brochure 2011 bekijk gaat het niet alleen om de trailer bij de safari Lodge.

Mieke

En hoe lang word je geduld nu op de proef gesteld?

Daktari

Denk dat dat wel meevalt. Van de week wordt een nieuwe afleverdate afgesproken. We gaan iig eind april naar Frankrijk, dus dan moet ie er echt zijn...

dheppener

Citaat van: Daktari op maart 25, 2011, 08:07:23 PM
Als ik zo de brochure 2011 bekijk gaat het niet alleen om de trailer bij de safari Lodge.

waar zie je dat?

Daktari

Op www.cabanon.com kan je een PDF downloaden en daarin staat de trailer alleen in de nieuwe uitvoering afgebeeld. En wetende dat er hiervoor ook maar een smaak was zou het mij niet verbazen als de alu met zwart nu de standaard is.

biccie

gisteren bij de wit geweest, tja, mooie, opvallende vouwwagen! en ben cabanonfan, dussssssssssss.
het was lekker druk, heerlijk om al die mensen zo te zien snuffelen en meten en discusiëren met elkaar... vrouw wil die, man wil die, hahaha, herkenbaar!
ben benieuwd naar jullie ervaringen en ik hoop snel foto's te zien :)
grtz, bianc

dheppener

hmm maar daarin staan ook donkere frontjes van de lades van het keukenblok...

dan zijn wij gisteren de gelukkige eigenaren geworden van een van de columbia's met een groen dekzeil :)

Daktari

Dat van de keuken was mij dan weer niet opgevallen.

Enne gefeliciteerd met de columbia! Al geoefend met opzetten?

nikkel1964

Citaat van: Daktari op maart 27, 2011, 09:35:42 AM
Op www.cabanon.com kan je een PDF downloaden

Ik maar zoeken... Maar natuurlijk zeggen de Fransen "télécharger" tegen ons "downloaden"  :P

Lien