Wij hebben hem: de Safari Lodge!!!

Gestart door Daktari, februari 24, 2011, 11:24:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

Daktari

Ook al hebben we altijd geroepen dat kamperen met een tent moet, uiteindelijk werd ik het stouwen van de veel te grote tent en de belachelijke hoeveelheid bagage in en op de toch niet echt kleine auto meer dan zat. Dus de afgelopen jaren al vaker nagedacht over een vouwwagen; zambezi en kyte stonden op het lijstje, maar konden niet echt bekoren... Toen zagen we de Safari Lodge en we waren verkocht! Tuurlijk zijn er praktischer ontwerpen, maar vorm gaat boven functie h?  :# En dat ie de helft van de eerder genoemde tenten moet kosten is natuurlijk mooi meegenomen... Eind maart wordt ie geleverd! En dan in mei naar la douce france. Wij kunnen niet wachten!

Maar wat mij opviel de laatste tijd, is dat er toch wel erg weinig over dit model te vinden is op internet. Is er nu echt niemand hier die er ook een heeft?  

marcel.s

ik denk dat jij de enige bent hier, met "de huifkar" we willen natuurlijk foto's en gebruiks info van je ontvangen  :#

als je kan, we hebben ook nog een voorjaars weekend, dus zou wel leuk zijn  :K

enne succes en veel kampeer plezier met de vouwwagen  ;)

dientje

veel plezier met jullie aanwinst.
Hij is echt mooi.
Hoop dat je er veel plezier van hebt .

Qwaqa

De Safari Lodge is typisch een wagen die je aanspreekt of niet. Ik vind 'm mooi, apart, een leuke tent. Gefeliciteerd met deze geweldige aankoop!

Lien

Heb hem nog nooit gezien. Ziet er mooi uit. Heel veel kampeerplezier.

dorus_jolan

Ik ken hem alleen van een plaatje en dat plaatje ziet er leuk uit.
gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee!!!

jari

lijkt wel een soort hut ik heb het even opgezocht want ik kende ze niet ben heel erg benieuwd hoe het er van binnen uit ziet
Jevipro

Mieke

Ik ben ook even gaan opzoeken. Ik denk dat ik hem gezien heb in Utrecht op de kampeerbeurs.
Mooi en groot.
Is hij gemakkelijk en snel op te zetten?

Qwaqa

Wat is snel? Hij heeft nogal wat stokken aan de zijkanten.
Volgens mij kies je deze wagen omdat je het model sjiek vindt, niet omdat hij snel op te zetten is.

Gulpje

Ik vind hem ook wel leuk! Proficiat!
Niets voor ons omdat we een snelopzetter willen, maar wel superleuk om te zien. Niet zo doorsnee.

biccie

hij ziet er gaaf uit!
echt een statement tent, hihi ;)
niet alledaags!
veel plezier!

Alberik

Het is weer eens iets anders in vouwwagenland. Smaken verschillen nu eenmaal. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt. En zoals met alle afwijkende modellen zul je aan aandacht geen gebrek hebben.

Daktari

Thanx voor jullie reacties. En nee, het zal niet de snelste zijn. Maar ik zei het al h?, vorm boven functie...  Daarbij heb ik op vakantie niet zo'n haast en onderweg nemen we toch een hotelletje.

Overigens is mijn ervaring dat het opzetten en weer opruimen van de tent niet het meeste werk is. Het is vooral alle zooi die je nog meer meeneemt en  het inpakken wat het meeste tijd kost. Ik verwacht nu eigenlijk dat ik wat makkelijker mijn bagage kwijt kan en niet meer uit alle macht de kofferruimte en dakkoffer hoef vol te proppen. Want laten we eerlijk zijn, een tent van 40 kilo en een zeer complete uitrusting van een jong gezin is best een uitdaging zonder bagagewagen :# oh ja, en slapen op een lattenbodem lijkt mij ook wel wat :ZZZ

panevino

@Daktari: Na 2 vakanties met de Lodge, zul je niet meer snappen dat je alles voorheen mee hebt gekregen ...

(denk daar maar eens goed over na  ;) )
// Marcellino Pane e Vino \\

Stori

Prachtige wagen. Ik had er nog nooit over gehoord, maar dat is niet moeilijk in BelgiĆ«.  :)
Doet me zo wegdromen naar onze vakantie in Zuid Afrika. Hij lijkt er wel wat op. Het interieur van onze huurtent ga jij waarschijnlijk niet meezeulen. :J