Hij is besteld! de Columbia!!!

Gestart door sannie75, februari 25, 2011, 05:00:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Zo h? h?, het is eindelijk gelukt, we zijn gisteren naar de Wit geweest en hebben de columbia besteld! Ben zo blij!!! :) :) :)

Nu nog ff wachten en dan kunnen we hem 21 april ophalen.

Ik moet zeggen dat we echt super geholpen zijn bij de Wit en we gingen weg met minder dingen dan we ons hadden voorgenomen, dat gebeurt me niet vaak :H :H

We hebben uiteindelijk toch niet de aansluiting in de disselbak genomen, daar twijfelden we al aan en de verkoper heeft het ons eigenlijk uit het hoofd gepraat....

Ow en waar ik ook wel blij mee ben is dat we konden kiezen voor de grijze disselbak, die vind ik toch mooier als die witte....

Nou ja nu alleen nog de stalling en de verzekering regelen!

Sannie :) :) :) :) :# :) :)

Alberik

Gefeliciteerd met de aankoop. Ik hoop jullie er veel kampeer plezier mee zullen beleven.  :)

jari

Jevipro

Lien

Gefeliciteerd met jullie aanschaf, nu het mooie weer nog ;).

biccie

gefelciteerd!
veel plezier ermee"
wij hebben ook een grijze bak genomen vorig jaar. toen wisten ze nog niet of deze nog zou blijven. blijkbaar dus wel. is idd veel mooier en minder vuil gevoelig!
wie weet komen we elkaar wel eens tegen onderweg of op een camping ;)

rschoppema

Gefeliciteerd.

En nu aftellen...

Groetjes,

Rob

Richard

Gefeliciteerd...
rest er nog een ding waar jullie nog niet aan hebben gedacht... :#

Qwaqa

Citaat van: Mr Roadmaster op februari 25, 2011, 09:38:13 PM
En dat is.............................
Nou, aangezien er nu zoveel Cabanon Columbia eigenaren zijn moeten we wellicht een 'maiden voyage camp' te organiseren zodat we met z'n allen kunnen ontdekken hoe simpel deze wagen is op te zetten. (of samen te stuntelen, maar dat zeggen we dan niet verder...  :X)

muis

gefeliciteerd met de aanschaf :J

Citaat van: Qwaqa op februari 25, 2011, 09:54:32 PM
Nou, aangezien er nu zoveel Cabanon Columbia eigenaren zijn moeten we wellicht een 'maiden voyage camp' te organiseren zodat we met z'n allen kunnen ontdekken hoe simpel deze wagen is op te zetten. (of samen te stuntelen, maar dat zeggen we dan niet verder...  :X)
Juist daarvoor is de link die Mr Roadmaster gaf  :J

Daktari

Nog een die in blijde verwachting is van een cabanonnetje! Laten we er op proosten W: W: W:

Qwaqa

Citaat van: Daktari op februari 25, 2011, 10:21:02 PM
Nog een die in blijde verwachting is van een cabanonnetje! Laten we er op proosten W: W: W:
voor ons nog 35 dagen..... :**

dheppener

GEFELICITEERD!!!!!!!!

DRUKTE MET ALLE CABANONS!!!
GENOEG HULP BIJ HET OPZETTEN ;)

HEEFT IEMAND EEN FOTO VAN DE GRIJZE DISSELBAK?

biccie

biccie

aangezien ik de foto van de disselbak al een keer in een ander topic heb geplaatst, kan ik de foto niet nog een keer hier plaatsen I:
de link naar de topic waar de foto staat:
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,5528.0.html
ff scrollen ;)
grtz, bianc