slaapcabine in de roadmaster family s

Gestart door bartponte, mei 22, 2011, 02:03:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

bartponte

Beste mensen,

Weet iemand waar je een 2de hands slaapcabine voor in de roadmaster family s kan krijgen en wat deze kosten??

Vr gr. Bart

Richard

Citaat van: bartponte op mei 22, 2011, 02:03:16 PM
Beste mensen,

Weet iemand waar je een 2de hands slaapcabine voor in de roadmaster family s kan krijgen en wat deze kosten??

Vr gr. Bart
Zou ff roadmaster zelf bellen...zijn volgens mij niet al te duur

muis

En anders is een universele ondertent ook een optie, te koop (nieuw) voor rond de ? 30,00

bartponte

Dank je wel voor de tip!

Volgens mij zijn de afmetingen niet hetzelfde.

gaan

Het grondoppervlak van de ondertentjes zijn redelijk gelijk, maar de hoogte dat is wel sterk verschillend.

Wij hadden bij onze scout maar één origineel ondertentje.
De caravanboer gaf uit het magazijn er één extra bij als service. Wat bleek dat ondertentje bleek 20 cm lager te zijn....

Uiteindelijk hebben we die weggedaan we hebben de bedplank zijn gaan verstevigen met een extra potenset (ik zag ons midden in de nacht al doorklappen :#)

Dus toch wel even de maten opnemen voordat je gaat kopen.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Richard

Citaat van: bartponte op mei 22, 2011, 02:03:16 PM
Beste mensen,

Vr gr. Bart

Bartr bedoel je de ondertenten of de slaapcabine in de wagen zelf???

muis

De hogte van ondertenten kan idd verschillen, het is altijd goed even de maten te nemen. Universele tentjes zijn er ook in verschillende maten.

bartponte

Ik bedoel de slaapcabine op de wagen

Gr Bart

gaan

Mijn vorige bericht ovr de ondertenten is dan eigenlijk niet van toepassing.

Maar goed ook de slaapcabines zijn er in verschillende hoogtes maar ook lengte en breedte kan verschillen dus dan toch goed kijken of ej de originele ergens kunt krijgen, Bij de meeste tent ateliers kun je ze ook laten maken, maar ja de prijs.

Succes

Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

bartponte

bartponte

maar mochten er nog ideetjes zijn/2dehands slaapcabines zijn voor op de wagen hoor ik het graag!