zijn we er klaar voor ?????

Gestart door mvdkant, mei 29, 2011, 04:14:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Update inmiddels in de file op de A1, de tweede al! Nu bij Baarn en de borden blijven knipperen, grrr, al 13 min. uitgelopen op verwachte aankomsttijd van Tom! Als je keuze en gelegenheid hebt A1 vermijden want dit wordt alleen maar erger ben ik bang!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard

Zo de laaste  spullen in de auto ff naar de wc en dan yippie  on the road again.... :J :> :> :> :> :> :>

caspar

wij rijden nu bij leerdam in de buurt nog anderhalf uur te gaan

screech

Citaat van: Klavertjes op juni 01, 2011, 01:46:01 PM
Update inmiddels in de file op de A1, de tweede al! Nu bij Baarn en de borden blijven knipperen, grrr, al 13 min. uitgelopen op verwachte aankomsttijd van Tom! Als je keuze en gelegenheid hebt A1 vermijden want dit wordt alleen maar erger ben ik bang!
UPDATE FILE OP A1.
Er staat nu dus 38 minuten vertraging op de A1 van Naarden naar Amersfoort. Gelukkig hoef ik er vandaag niet langs, wij gaan morgen. Voor alle anderen. Probeer een omleiding te nemen, dat is allicht sneller dan stilstaan.

Gnoric

Wij gaan nu weg uit Gouda, verw8e aankomsttijd : 17:28. :> :>

FILE : A12 7 km
Den Haag richting Arnhem tussen knp. Oudenrijn en Bunnik 7 km, Filelengte neemt toe :**

Ben benieuwd .. tot laters !!! :> :> :>

Van_looney

Zo, wij zijn al weer thuis. Voor de achterblijvers, veel plezier :)

walter

wij (ilona en ik ) zijn alweer enkele uren thuis. het was ook maar een uurtje rijden voor ons :+

voor iedereen die er was, bedankt het was gezellig en de lang blijvers nog veel plezier.