Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: zijn we er klaar voor ?????  (gelezen 12118 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mvdkant

  • Gast
zijn we er klaar voor ?????
« Gepost op: mei 29, 2011, 04:14:58 pm »

vandaag de laatste puntjes op de i gezet, matras in de vouwwagen, wagen volgestouwd :K keuken gepoetst en kogeldruk gemeten
de wagen is klaar voor hengelo  :>

morgen nog even 20 meter neopreen kabel halen anders zitten we misschien in het donker  ;(
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2011, 04:17:06 pm »

vandaag de laatste puntjes op de i gezet, matras in de vouwwagen, wagen volgestouwd :K keuken gepoetst en kogeldruk gemeten
de wagen is klaar voor hengelo  :>

morgen nog even 20 meter neopreen kabel halen anders zitten we misschien in het donker  ;(
Wij ook nog de auto en vouwwagenwassen....woensdag de stoelen en tafel op de klapper leggen...en dan aan rijden maar..
kogeldruk 45 kg
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.445
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2011, 04:24:53 pm »

De wagen is klaar op antiworteldoek na.
Gasflesje mogen we van iemand lenen. :P


De auto weet ik nog niet of we die gaan wassen.
Alle promotie spullen zijn bij elkaar gezocht.
Zit nog te wachten op nieuwe stickers dan kunnen de nieuwe betalende leden hun pas krijgen.
De bbq is geregeld en betaald dus ik zeg kom maar op we zijn klaar.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

  • Gast
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2011, 04:44:42 pm »

Ik ga morgenavond de klapper 'pas' halen.
Kortom, nog niet klaar dus.

Beetje wasjes gedraaid dit weekend, maar nog niks concreet voorbereid. Oh, toch wel. de paklijsten maar even geprint.  8)
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #4 Gepost op: mei 29, 2011, 05:17:46 pm »

Vrijdag nog even bij Obelink wat laatste spulletjes gehaald, VW helemaal ingepakt, alles is nu compleet, dus..............

We zijn er helemaal klaar voor !!!!   :>
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.256
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #5 Gepost op: mei 29, 2011, 05:25:31 pm »

wij halen donderdagmorgen de klapper pas op. Kampeeruitrusting zit er bijna compleet in. Beginnen vanavond pas langzaamaan met spulletjes opzoeken en klaarzetten. Woensdagavond en donderdagmorgen zal het wel weer stressen worden om de laatste zaken bij elkaar te krijgen. En het vaste twijfelen van: zijn we niets vergeten??
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #6 Gepost op: mei 29, 2011, 06:54:57 pm »

Vouwwagen staat nog bij m'n schoonmoeder onder de carport. Moet vanavond er nog uit om Valérie om 21u ergens op te halen, dus Jur blijft ook langer op, ga zo ff eea bij elkaar zoeken en leggen boven. Nout is dinsdag lekker vrij, dus als hij de wagen haalt, kan hij de dakbox op de auto doen en de boel voorbereiden. Ik pak de auto woensdagochtend in en dan als de kids uit school zijn, dan.... zijn we er klaar voor!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

FamilieKnots

  • Gast
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #7 Gepost op: mei 29, 2011, 06:56:44 pm »

deze week vrij :J :J, dus op het gemakje alles inpakken  :K :K en woensdagmiddag vertrekken. :zw :zw
 :> :> :> :>


Grtz,
Familie Knots
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #8 Gepost op: mei 29, 2011, 07:03:30 pm »

ik haal hem dinsdag uit de hoek van de tuin ff wassen uitklappen da laatste dingen er in woensdag de auto ff vol kiepen met zooi en rond 13:00 geen we rijden dus komt goed heeee  tijd zat
Gelogd

padi

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 107
  • Merk: kampeermiddel : conway classic
    • FB
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #9 Gepost op: mei 30, 2011, 08:10:40 am »

Gisteren een begin gemaakt met inpakken, wat kan er toch veel in de keuken  :). Vandaag nog even 2 nieuwe bandjes halen want de oude zijn van 2000 en dan klaar voor vertrek.
Gelogd
Je bent niet verantwoordelijk voor het hoofd wat je gekregen hebt, maar wel voor de smoel die je trekt.

Van_looney

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 217
  • Merk: kampeermiddel : Combi-Camp Country
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #10 Gepost op: mei 30, 2011, 09:08:41 am »

Vanavond nog even het grondzeil en kinderstoel halen. Woensdagochtend de rest in de auto en VW laden, zeil wellicht even schoonmaken en dan kunnen we weg.

2 uur rijden dus als we zo rond 12:00 vertrekken zijn we er na tweeen en hebben de kids als het goed is wat geslapen..
Gelogd

Gnoric

  • Gast
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #11 Gepost op: mei 30, 2011, 07:46:20 pm »

vandaag de laatste puntjes op de i gezet, matras in de vouwwagen, wagen volgestouwd :K keuken gepoetst en kogeldruk gemeten
de wagen is klaar voor hengelo  :>

morgen nog even 20 meter neopreen kabel halen anders zitten we misschien in het donker  ;(

Ik neem 3 haspels mee dus niemand hoef zonder koelkast of licht te zitten. Anders lamp op benzine/gas/batterij.  :J
Gelogd

magnaboy

  • Gast
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #12 Gepost op: mei 31, 2011, 01:43:28 pm »

Ik heb geen idee of mijn vrouw al klaar is om te vertrekken. Ik zit voorlopig nog in Athene en daarom moet  ze alles alleen doen. (met de hulp van een ervaren tent-kampeerster) 

Mijn schoonvader komt helpen met aankoppelen, dus ze komt best in Hengelo. Als ze vragen heeft zal ze jullie wel weten te vinden :? Voor de kids is het goed dat ze even weg zijn van huis, want ze vinden het nu te stil in huis.

Doen jullie wel een beetje extra lief voor haar?

Gelogd

screech

  • Gast
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #13 Gepost op: mei 31, 2011, 01:46:49 pm »

Ik heb geen idee of mijn vrouw al klaar is om te vertrekken. Ik zit voorlopig nog in Athene en daarom moet  ze alles alleen doen. (met de hulp van een ervaren tent-kampeerster) 

Mijn schoonvader komt helpen met aankoppelen, dus ze komt best in Hengelo. Als ze vragen heeft zal ze jullie wel weten te vinden :? Voor de kids is het goed dat ze even weg zijn van huis, want ze vinden het nu te stil in huis.

Doen jullie wel een beetje extra lief voor haar?


Ze heeft het adres??? dat ze niet straks in het verkeerde "hengelo" staat te zoeken?!  ::)
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re:zijn we er klaar voor ?????
« Reactie #14 Gepost op: mei 31, 2011, 01:58:40 pm »

vandaag de laatste puntjes op de i gezet, matras in de vouwwagen, wagen volgestouwd :K keuken gepoetst en kogeldruk gemeten
de wagen is klaar voor hengelo  :>

morgen nog even 20 meter neopreen kabel halen anders zitten we misschien in het donker  ;(


HASPELS ff nakijken volgens mij waren we die bijna vergeten ::)

Ik ga lekker in de regen banden wisselen ,oppompen.
Moeders de vrouw laatse dingen morgen inpakken(zoals een haspel).

Dan gaan we op het laatste moment de kogeldruk meten en dan weer alles omzetten :O  of niet
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal