De jubileum foto's en verhalen topic 2011

Gestart door Alex, mei 31, 2011, 09:38:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Marco! (tja die naam vergeet ik nu niet meer natuurlijk)

Geweldig!

Heb de eerste helft bekeken, straks de rest, wat gaaf om terug te kijken, super bedankt!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

mees

We hebben heel erg getwijfeld of we zouden gaan. Het was voor ons te ver weg.
We hadden de tips etc goed kunnen gebruiken want we hebben een maand of 2 terug een
Arizona nieuw gekocht en er daarvoor nog nóóit 1 gehad... We houden onze ogen open voor als er weer
iets is maar dan meer in de buurt. (onze jongste wordt al misselijk na 1 rotonde maar lijkt er langzaam overheen te groeien)

KampeerFan

Dat ziet er allemaal gezellig uit mensen! Zo te zien hebben jullie het goed naar de zin gehad  :# Wij hebben last minute nog 4 nachtjes op de http://www.zandstuve.nl/ gestaan. Dus toch nog even proefkamperen met onze nieuwe klapwagen :D

dambi

Wat een fantastisch weekend was dit!

Voor ons was het de eerste keer, maar volgend jaar zijn we weer van de partij! Als het goed is, is het opzetten van onze Roadmaster dan een routineklusje  ;)

Hierbij een linkje naar de foto's die we hebben gemaakt: http://www.mijnalbum.nl/Album=KJPHWO67

Groeten,
Erik, Anoeska, Rutger en Isa Dambrink

panevino

@FamillieKnots: Marco! Wat een GEWELDIGE foto's. Ook de kwantiteit  ;)

Ik kan me nog herinneren dat je met de bingo licht verontschuldigend zei : "In het begin kreeg ik ze er allemaal met hun prijsje nog op, maar nu gaat dat niet meer ..."
Ik zeg: Het is je meer dan behoorlijk gelukt!

Heel erg bedankt!
// Marcellino Pane e Vino \\

GJT

Het was een super weekend!

De dikke bui van zondagmorgen kwam wel op een beroerd tijdstip. Het Engelse ontbijt heeft echter veel goedgemaakt.
Hiske heeft zich heerlijk kunnen vermaken met alle kinderen op het veld. Ook de loopfietsjes hebben weer de nodige kilometers in de lagers.  :#

Hierbij enkele foto's van het kleine veld:

Klei!

Hiske had haar twijfels... PapaJur had alle goede bedoelingen....  :#

Wat een weer! Waterpret! De kinderen hebben genoten en zich uitgeleefd!

Het bbq team.. Het was heerlijk vlees met uitstekende bijgerechten.

Richard

Ook wij hebben genoten..
Het meehelpen opbouwen, tips en materialen weggegeven , het BBQ-en  de pannenkoekenwas een groot feest.
heb geprobeerd om met iedereen een praatje te maken...weet niet of het echt gelukt is...maar mss een volgende keer....
De kinderen deden wat ze moesten doen...en wij ook...hapje drankje/sapje watergevecht, motorraces kijken BBQ-en..
FF bijkletsen met me zus en schoonbroer..
Tja het weer zat ook erg mee...behalve de zondag dan voor sommige...
Dit jaar niet veel foto's gemaakt..maar heb er toch een paar.
straks te zien op mijn album

groet en thx voor en van iedereen van ons
:zw
http://www.mijnalbum.nl/Album=IMHYDGGP     

muis

Oh mensen, wat een geweldige foto's, ik heb heimwee. Het was helemaal geweldig om iedereen weer te zien of voor het eerst te ontmoeten. Het was een mooi jubileum weekend met te veel om op te noemen. Toch maar even proberen ;)

Toen we op de camping aankwamen hadden we al 1000 x de vraag gehad vanaf de achterbank, zijn we er al en hoever moeten we nog. Eenmaal op de camping stond het eerste veldje al bijna vol en werd er al volop uitgeklapt. We reden door naar het grote veld en daar was het helemaal leeg. Klapper neergezet en eerst maar even langs bij iedereen die er al was. Voor iedereen een bordje met de forumnaam en de eigen namen eronder voor aan de vouwwagen (sorry voor de foutjes hier en daar) Daarna maar eens beginnen met opzetten. Al snel volgde er steeds meer en voor we het wisten stond het veld bijna vol. Wat een mooi gezicht, je zag andere mensen (uit een cara :ca) kijken zo van "Wat gebeurd hier?"

Toen maar eens pannenkoeken bakken en eten, lekker hoor :J Daarna bij Miss BBQ en Mr Roadmaster onder de luifel voor een borrel. De volgende ochtend prachtig weer, in het dorp waren de voorbereidingen voor de motorraces. Een aantal mensen gingen daar kijken op het straatcircuit. Het zwembad werd uitgeprobeerd door de kids, verder veel mensen spreken en de mensen begroeten die wat later aankwamen. Om half 7 kwam er een tracktor het veld op rijden met een grote kar er achter, hier mochten de kinderen instappen voor de kinderanimatie. 's avonds vooral heel veel gelachen

Op vrijdag bodschappen doen en weer op tijd terug zijn voor de demo van de mensen van Aart Kok. Marcel Stokkink kwam met de combi-Camp aanrijden en had zijn kinderen meegenomen. Ook kwam Robin Brakel van Bravo Vouwwagenwereld uit Ommen om marcel te helpen. Ze hebben alle in's en out's van de Comby-Camp Country laten zien waaronder het nieuwste All Season doek van ten Cate en de nieuwe inrichting van de keuken met ladeblokken.

We hebben hierna iedereen bij elkaar geroepen voor een groepsfoto. Er was echter een verrassing, ivm het jubileumjaar waren er tassen voor alle aanwezige leden met inhoud, deze inhoud werd aangeboden door een aantal sponsoren van het forum waaronder, de kampeerduim, Holtkamper, folders van div campings en het blad Campinglive, daarnaast ook een tas met inhoud van Erica Zeist. In één van de tassen zat een extra verrassing van Holtkamper, nl een mooi zwitsers zakmes met allerlei functies. Dit zakmes kwam terecht bij PaneVino (heel veel plezier ermee :J )

Tijd voor een hapje eten en na de koffie een drankje, er was alweer een dag voorbij.

Met dat warme weer vloog er nogal wat water door de lucht en een groot watergevecht tussen een aantal mannen en kids was het gevolg op zaterdag. Boodschappen voor de kinderbbq en het engels ontbijt. In de middag de kinderbingo, tjonge wat was dat spannend. Er bleek voor ieder wat moois te zijn, van de allerkleinste tot de oudere kids. aan het eind van de middag de BBQ, besteld bij AZ bbq's, super verzorgd!

Op zondag werd ik rond 6 uur wakker en hoorde nog al wat getik op het tentdoek ,regen. Ik dacht ach zal wel meevallen .Nou het viel wel maar niet mee en met bakken uit de hemel :( . Bliksem aan alle kanten en 1 keiharde klap (ingeslagen in een boom op het veld achter ons) Tja daar sta je dan met al je tentdoek. Water in de voortent, alles nat. Intussen begonnen de voorbereidingen voor het engels ontbijt. We zijn de boel gaan in pakken en maar hopen dat het doek snel zou drogen. We hebben uiteindelijk redelijk droog ingepakt. Nog een bakkie koffie (Anne-Marie bedankt) afscheid nemen en naar huis.

De tenten liggen op zolder en de wagen staat weer in de stalling ;(

Wij willen iedereen bedanken die er was, door jullie allemaal was het een geweldig klapweekend.  :W :W :W

muis

Hier nog evven de foto's van de tassen ;) In de "goodiebag" zaten ook nogde vwc pen en een frisbee, pet of bal maar die staan niet op de foto (de frisbee ligt in de klapper en de pen zit al in mn werktas :# )

KlapJoeri

The cold never bothered me anyway.....

Alex

Mooie foto's van het andere veld.
Ben echt blij dat het geen probleem is gebleken dat er verschillende velden waren.

Mijn verslag met foto's komen als ik weer thuis ben want de umts die ik hier heb is er te langzaam voor.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

Nou op ons veldje (5vw's) was het erg gezellig maar vond het toch wel jammer dat er niet meer vw's op ons veldje stonden hoor.
Geen probleem verder hoor maar toch, wij hadden liever op het grote veld gestaan. Maarja; vind maar eens een camping met een veld voor 27 vouwwagens :)
The cold never bothered me anyway.....

Alex

Citaat van: CabanonJoeri op juni 07, 2011, 09:30:52 PM
Nou op ons veldje (5vw's) was het erg gezellig maar vond het toch wel jammer dat er niet meer vw's op ons veldje stonden hoor.
Geen probleem verder hoor maar toch, wij hadden liever op het grote veld gestaan. Maarja; vind maar eens een camping met een veld voor 27 vouwwagens :)

Klopt die zijn er erg moeilijk te vinden vooral met hemelvaart.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KampeerFan

http://www.zandstuve.nl/plan.html Op het veld cobus (blauw) zou je met zijn allen kunnen staan. Al zijn de tarieven daar wel duurder dan jullie gewend zijn ben ik bang.

sannie75

Weet je wat k me nou afvroeg...hoe werd er door de overige kampeerders op de velen gereageerd op d vouwwagenclub invasie? ::)