De jubileum foto's en verhalen topic 2011

Gestart door Alex, mei 31, 2011, 09:38:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: sannie75 op juni 07, 2011, 10:04:44 PM
Weet je wat k me nou afvroeg...hoe werd er door de overige kampeerders op de velen gereageerd op d vouwwagenclub invasie? ::)
Die zijn huiswaarts gekeerd :H :H

Richard

Citaat van: _Jeroen_ op juni 07, 2011, 09:52:34 PM
http://www.zandstuve.nl/plan.html Op het veld cobus (blauw) zou je met zijn allen kunnen staan. Al zijn de tarieven daar wel duurder dan jullie gewend zijn ben ik bang.
yep te duur op de eerste blik...wel leuke camping lijkt me

muis

Citaat van: sannie75 op juni 07, 2011, 10:04:44 PM
Weet je wat k me nou afvroeg...hoe werd er door de overige kampeerders op de velen gereageerd op d vouwwagenclub invasie? ::)
Alles tussen, o ja zo zijn wij ook begonnen en zoo dat is een grote familie :# :#

sannie75

Citeerzoo dat is een grote familie

hahaha da's een leuke! :H

Richard

muis

Citaat van: sannie75 op juni 07, 2011, 10:17:13 PM
hahaha da's een leuke! :H
Echt gehoord, we zaten allemaal bij elkaar voor de BBQ toen een ouder echtpaar langs kwam lopen en die opmerking maakte tegen mij. mijn antwoord, is het ook de vouwwagenclubfamilie :# Ze vonden het helemaal geweldig maar er waren er ook die keken zo van, Al weer één :?

Mooiste was mischien nog wel dat er op dag 1 een scout aankwam rijden op het grote veld, deze mensen waren dus.... niet van de vouwwagenclub. Hij vond t het wel leuk maar had wel even verbaasd gekeken  :# (Was hij blij dat ie geen cara :ca had, hij stond midden tussen de rest :H

mvdkant

ik sprak op de camping iemand die in een cara :ca gehuisvest was. die zag op 1 juni een vouwwagen, leuk dachten ze. later nog een en nog een en nog een en nog een. die mensen hadden zoiets van  :? :? :? :? :? totdat ze naar de wc moesten en ineens een flyer zagen hangen van de vouwwagenclub in het speeltoestel op het grote veld :#

de mensen op het kleine veld met een grote cara :N hebben we maar een halve dag gezien. die voelden zich niet geheel op hun gemak met een invasie klapwagens :# :# >:(

Richard

ff

Citaat van: _Jeroen_ op juni 06, 2011, 06:02:20 PM
Dat ziet er allemaal gezellig uit mensen! Zo te zien hebben jullie het goed naar de zin gehad  :# Wij hebben last minute nog 4 nachtjes op de http://www.zandstuve.nl/ gestaan. Dus toch nog even proefkamperen met onze nieuwe klapwagen :D

Kan je me vertellen hoe de Zandstuve is en op welk veldje je stond?
Wij hebben daar namelijk ook een plaatsje geboekt voor onze eerste grote vakantie met de VW.

KampeerFan

Een prachtige camping, we stonden op het veld kobus (blauw) ergens op nr 60? De plekken zijn ruim, je kan kiezen voor wat meer zon, of juist wat beschutting tussen de bomen. Het sanitair was echt super schoon, mooi zwembad, uitgebreide campingwinkel met heerlijke warme broodjes  :J actief animatieteam... een camping met alles erop en er aan. De omgeving is prachtig, je kan gebruik maken van fietsknooppunten als je dat leuk vind.

marcel.s

Citaat van: Mr Roadmaster op juni 07, 2011, 10:11:15 PM
yep te duur op de eerste blik...wel leuke camping lijkt me
5 euro per hond????????????
gaat hem niet worden.

Klavertjes

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

wezenveld

He,he, eindelijk gelukt!!  :J
Wat was het leuk om mee te maken, dat Klapweekend van de Vouwwagenclub!!!! Alex en de andere organisatoren verdienen een staande ovatie:

We hebben genoten!!! We willen dit gebeuren volgend jaar graag weer meemaken.

Hierbij wil ik ook Caspar :J bedanken die deze linkshandige klapperaars  ::)   met heel veel goede raad en daad terzijde heeft gestaan!!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=4GMPV74G