Hoe ondertentje te bevestigen

Gestart door Qwaqa, juni 02, 2011, 11:27:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

Qwaqa

Bij de Trigano maakte je de ondertent vast met drukknopen. Bij de Columbia heb je elastieken en haakjes, maar die moet ik voor mijn gevoel zo ver uittrekken dat ik mij afvraagt of dat over een paar jaar niet kapot is.

Hebben jullie dat ook?

zippey

Yep, heb ik ook. Alleen zijn mijn bedden maar 1,40 breed. Dus bij mij staan ze lang niet zo strak. Ik heb alleen een probleem met de middelste haak bij de wagenbak. Die krijg ik met geen mogelijkheid vast.

Verstuurd met Tapatalk
Cabanon Malawi DL 2013 groen

Vincedexa

misschien kan je er een extra elastiek tussen knopen. Dan heb je iets meer speling.

Qwaqa

Ik zit te denken aan kleine beugeltjes aan de onderkant van de bedplank.

biccie

wij klemmen er 2 aan de korte kant en twee aan de lange kant...(zijkant)

Lien

Misschien toch drukkers onder maken. Net als je vorige vw. Wij hadden dit ook bij onze vorige vw en lieten de ondertent er ook onder zitten bij het inklappen. Werkte prima zo.

muis

esentim

Citaat van: Lien op juni 02, 2011, 08:45:13 PM
Misschien toch drukkers onder maken. Net als je vorige vw. Wij hadden dit ook bij onze vorige vw en lieten de ondertent er ook onder zitten bij het inklappen. Werkte prima zo.
hee ,goed idee, hoe doe je dat? sla je die erin ofzo?

Lien

Bij de plank schroef je ze en aan de stof of in het elastiek sla je ze erin. Zijn te koop bij elke fourniturenzaak of kampeerzaak.

goofychick

Help!

Staan op camping met de cabanon columbia, super tent! Maar weten niet hoe we de ondergang moeten bevestigen, kom er in dit topic ook niet helemaal uit. Iemand die het stap voor stap voor mij kan uit leggen in berichtje?

Maar oh oh wat een geweldige tent.

Richard

De ondergang bevestigen ::) leuke titel voor een film

PeterKr

Hoi  wij hadden dit probleem ook met onze Jamet kon met drukkers en of haakjes maar we hadden het gecvoel dat re dan veeeel te veeel spanning op de elastiek ken ondertent kwam te staan.
Daarom maar  een bezoekje bij de dealer hoe ze het daar opgelost hadden, daar hadden ze het met tyraps gedaan?
Het werkt perfect je kan zo zelf de spanning op het elastiek en ondertent regelen.

gr Peter