Cafe chat voorjaarsweekend 2011 plus foto's nabeschouwing

Gestart door Gnoric, juni 05, 2011, 10:58:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gnoric

Mensen, wat een super, leuk, gezellig en bijzonder klapweekend hebben wij gehad, ook namens de kids !

Ondanks de regenbuitjes op de laatste dag hebben we zeker mooi weer gehad !

Ikzelf zit nog even na te genieten, wat foldertjes, de goodies van de tas met spulletjes, de foto's, de gevullde blubberlaarzen van zoonlief en hier en daar een geplette meikever.

Nogmaals BEDANKT !

K zoek ff de pics uit en komen snel online !

Groet de Gnoric !

PS : Oh Alex, dacht je op dát op dat moment  :#

Alex

Grrrrrrr kan ook niks meer zonder betrapt te worden.

Waar gaat dit heen die multimedia tijd. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

Het was stil op de camping na zondagmorgen :) Lekker rustig dagje nog gehad om bij te komen.
Maar nu zijn ook wij weer thuis. Vanmorgen tussen de buien door droog in kunnen klappen! En precies op tijd voor de volgende bui het dekzeil erover.  :>
Rond lunchtijd weer thuis, nu lekker bijna alles alweer opgeruimd, de Cabanon weer in de stalling en het hondje weer uit het pension opgehaald. Morgen weer werken   :(

Het was ontzettend gezellig! Heerlijk ongedwongen sfeer  bier W:, gewoon lekker vakantie vieren en met iedereen een praatje maken over van alles en nog wat. We hebben een aantal vouwwagens bekeken van binnen en van buiten. Iedereen vind het leuk om zijn/haar vouwwagen even trots te showen en de voor- en nadelen te vertellen. Ook erg leuk om veel bezoek te krijgen in onze Cabanon en alle positieve reacties te horen.

Alle kinderen trokken heel fijn met elkaar op, zelfs naar onze Nils van 2 hadden we relatief weinig omkijken!
Verder lekker geBBQ'ed, Engels/Iers ontbijt, etc.etc.
Wij hebben genoten, iedereen dank voor zijn/haar bijdrage aan dit gezellige weekend!

Mijn onderschrift is zeker van toepassing bij deze;
The cold never bothered me anyway.....

screech

Ik heb de foto's even uitgezocht,... en klik hier voor de selectie.

Ook wij hebben het reuze naar ons zin gehad. Bedankt voor de gezelligheid jongens en meiden!  :W

Henk1973

Het was een leuk weekend. Nog aan het nagenieten, maar zaterdag gaan we weer tot en met dinsdag! De derde test en dan op naar de grote zomervakantie!

muis

Citaat van: Henk en Carmen op juni 09, 2011, 09:21:22 PM
Het was een leuk weekend. Nog aan het nagenieten, maar zaterdag gaan we weer tot en met dinsdag! De derde test en dan op naar de grote zomervakantie!
lekker hoor :J Wij moeten wachten tot de zomervakantie. geniet ervan :>

Klavertjes

Eindelijk ff mijn foto's op de PC gezet! Hier ff twee leuke en straks de link naar 'alle foto's'!

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Voor die van mij moeten jullie nog wachten. :P

Als ik weer terug ben gooi ik ze weer op het internet en ga ik de anderen er weer vanaf halen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

FamilieKnots

Vooral Debby is hier  8) blij  8) , met de mooie foto's van de anderen  :J
Sta ik   :o ook eens op een foto  ::)

Grtz
Marco member of FamilieKnots

almer

Miss BBQ

Zo, uurtje geleden thuis gekomen van het Pinksterklappen op Kom-es-an.
Helaas was het weer niet zo geweldig als tijdens het Hemelvaart weekend. Maar het was wel weer zeer gezellig.

We stonden zelfs met 5  :>  vouwwagens op het grote veld. Hoe vindt je die? :K :K

greetzz, de roadmastertjes