Vocht in de achterlichten.

Gestart door zippey, juni 06, 2011, 09:24:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

zippey

Jawel, ik heb weer wat gevonden. Hmm....  Vocht in de achterlichten. Daar ga ik de Wit ook nog even mee confronteren. Ik heb de lichten opengeschroefd en daar lag zelfs en laagje water onderin.

Verstuurd met Tapatalk
Cabanon Malawi DL 2013 groen

CEO

Vaak zitten er onderin dit soort lamp-units afwateringsgaatjes. Enig vocht kan normaal zijn, maar blijft meestal beperkt tot een lichte condens.

Met een laagje water is teruggaan zeker aan te bevelen.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Mieke

Al die mankementjes zijn echt geen reclame voor Cabanon :N DIt hoort toch allemaal niet in een nieuwe wagen.

Qwaqa

Het geeft maar aan hoe de verhouding klant en bedrijf aan het veranderen is. Als iets niet volgens verwachting is dan wordt het eerst op internet gezet en daarna krijgt het bedrijf de klacht pas te horen. Nieuwe klanten kijken tegenwoordig vaker naar fora zoals deze dan naar de website van het bedrijf. Een paar negatieve ervaringen zorgen ervoor dat je heel veel potentiële klanten mist waarmee je zelfs nooit in gesprek komt om het beeld recht te zetten.

Als bedrijf kan je dus maar beter er voor zorgen dat je er weer een te tevreden klant van maakt. Los je het probleem adequaat op en zet die klant dat ook weer op internet dan kan je het tot kracht maken.

Helaas zijn er maar weinig bedrijven die dit beseffen. Ik bedoel hier niet mee dat de hier boven genoemde leverancier dat doet, maar wél dat hij zich niet veel kan permitteren. Er is hier nog een draadje op het forum waarin je kan zien wat er geschreven wordt als dealer en importeur niet mee werken.

Tot zover mijn social media cursus en om het on-topic te houden: opbellen en langs gaan.

zippey

Ik ga morgen even bellen met de Wit. De afloop zet ik natuurlijk op het forum.

Verstuurd met Tapatalk
Cabanon Malawi DL 2013 groen

klapstar

Dit zijn toch in de praktijk veel toegepaste achterlichten bij allerlei aanhangers en vouwwagens.

Het zal waarschijnlijk een gevalletje op zich zijn...