uitbreiding keuken Flyer

Gestart door mars, juni 19, 2011, 08:19:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

mars

Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze keuken uitbreiding gemaakt heb voor de Flyer(2004 of 2005), maar wil jullie deze toch ff showen....... :zw :zw :zw

De aflegplankjes kunnen eraf geklikt worden ( leidingclips) en de 'driehoeken' kunnen scharnierend naar binnen geklikt/vastgezet worden.
Afgewerkt met alu-hoekjes kijkt het ook nog netjes. KK

groet,
Marcel

gaan

Dat ziet er erg goed uit, vooral dat blad boven de koelkast, moet je naar de leverancier sturen, misschien doen ze er wat mee.
Verbaasd me dat er niet standaard van die uitlkapplankjes aanzitten aan de zijkant.

Maar goed jij hebt het alvast voor elkaar, heel veel plezier ermee.

Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Mieke

Mooi gedaan. Ivm het aflegplankje boven de ijskast wij deden dit met een los plankje, jullie hebben dat veel professioneler aangepakt :J

jari

erg mooi alleen.... jammer dat het niet bij een cocoon kan want dan komt het plankje tegen het tentdoek van de luifel aan.
Maar ik vind het er erg super uit zien
Jevipro

leeuw

Citaat van: jari op juni 19, 2011, 09:09:13 PM
erg mooi alleen.... jammer dat het niet bij een cocoon kan want dan komt het plankje tegen het tentdoek van de luifel aan.
Maar ik vind het er erg super uit zien

De luifel zit rechts. Kan je geen plankje links maken. Wij hebben zelf geen keuken dus weet niet precies of er daar ruimte is

jari

Citaat van: leeuw op juni 19, 2011, 09:12:21 PM
De luifel zit rechts. Kan je geen plankje links maken. Wij hebben zelf geen keuken dus weet niet precies of er daar ruimte is

ja daar heb je gelijk in niet over na gedacht omdat ik 2 plankjes mooier vind hihihi
Jevipro

fdijkema

Hoi, Ziet er allemaal goed uit. Ik heb alleen een vraagje?. Wat voor materiaal heb je gebruikt??

mars

gebruikte materialen....... hout, alu buis, leidingclips, afdicht.dopjes(plastic), alu hoekjes............ zie de bouwmarkt.

panevino

Leidingbuis en clips! Briljant bedacht!

En hoe scharniert die 3-hoekige steunplank aan de keuken? Of scharniert ie niet echt.
// Marcellino Pane e Vino \\

mars

...... pianoscharnier, nagenoeg onzichtbaar! ;)
En die driehoek-steun wordt, als ie teruggeklapt is, vastgezet dmv kogel-klemmetjes. ( off. benaming weet ik niet)... gewoon doordrukken en het zit vast.
Kan er helaas geen foto van maken, omdat we de HK verkocht hebben.
En morgen gaan kijken naar een Cocoon XL in MTT-uitvoering.

wjgrootveld

Dat is toevallig:volgens mij zijn wij de nieuwe eigenaar sinds vorig jaar van deze Flyer!

Martijn Verhaar

Kleine wereld

Sent from my iPhone using Tapatalk

wjgrootveld

Je zegt trouwens dat hij van 2004 of 05 is maar ik kocht hem als zijnde 2003. Meevaller?

mars

Citaat van: wjgrootveld op augustus 19, 2017, 03:10:14 PM
Je zegt trouwens dat hij van 2004 of 05 is maar ik kocht hem als zijnde 2003. Meevaller?

Ik heb je pb gelezen. Flyer is van 2003. Zelf nieuw gekocht.
Leuk te horen.
Heb je ook foto's ervan? Is de keuken nog hetzelfde gebleven?
Hoe is de algehele staat van de Flyer?

mars

De uitbreiding bedoelde ik daarmee, 2004 of 2005.