Stoelen

Gestart door Dennis Janine, juni 29, 2011, 09:34:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dennis Janine

Hallo,

Ben benieuwd naar welk merk stoelen jullie hebben / aanbevelen?
Had zelf vorig jaar zo'n aanbieding stoel gekocht bij een bouwmarkt voor 25,- maar ben er al door een heen gezakt...
(nee ben geen 10tonner....)

alvast bedankt,
Dennis

sannie75

Wij hebben 2 stoelen van de Vrijbuiter, eigen merk. Waren 39 euro en zitten erg goed.
en wij zijn allebei bijna 100kg

Dirk willem

eh bij de vrijbuiter gekocht de A8 volgens mij waren zwaar afgeprijst van 109 voor 69,95

JM

Wij hebben geen campingstoelen, we gebruiken onze Hartman tuinstoelen ook voor de camping.

dorus_jolan

Wij hebben via maktplaats 4 lafuma elipse xl ofzo gekocht.... ?100,- voor 4, net nieuw!
Zitten heel fijn, Maar heb afgelopen week in stoelen van vrienden van ons gezeten van dukdalf, die waren echt super!!

Alex

Je moet niet alleen naar het merk kijken.
Je moet naar het draagvermogen kijken.
En boven je gewicht gaan zitten want dan kun je ook nog eens een kind op schoot nemen. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Gulpje

Citaat van: Alex op juni 29, 2011, 10:20:41 PM
Je moet niet alleen naar het merk kijken.
Je moet naar het draagvermogen kijken.
En boven je gewicht gaan zitten want dan kun je ook nog eens een kind op schoot nemen. ;)
Hebben wij ook gedaan. Wij hebben heerlijke dukdalf stoelen. Ze waren niet supergoedkoop, maar gaan al weer jaren mee. Met zo'n nekrol erin, lekker!  :J

Stori

Wij hebben al jaren Crespo stoelen, ze zitten heel goed, maar mijn man is ze continu aan het herstellen. Ik denk niet dat er nog één originele popnagel, vijs of dergelijke aan zit. En ze waren echt niet van de goedkoopste. Ik ga de volgende keer toch ook eens naar die Dukdalfs kijken en vooral hoe de verbindingen gemaakt zijn. Ik wil er wel geen met een ingebouwde neksteun, je weet wel, met zo een bocht bovenaan. Die zit om één of andere reden bij mij altijd op de foute plaats.

nikkel1964

Ze zijn niet verstelbaar maar ze zijn makkelijk opvouwbaar en mee te nemen en daarnaast zitten ze heerlijk: de Brunner Raptor. Kan ook een heel gewicht tillen en kosten niet eens zo veel.

gaan

Ik denk dat onze Dukdalfs al ruim 10 jaar zijn, erg goed spul, zou denk ik eerder richting 12 jaar gaan.
Wel eens een inbusbout opnieuw aan moeten draaien (iedere vakantie zeker één keer), als je dat niet op tijd doet gaat de hele stoel natuurlijk naar zijn malle moer.

We hebben nu één stoel net vervangen, wederom niet goedkoop maar een goede zit vinden wij erg belangrijk en ze gaan toch wel lang mee.

We hebben er ook van die losse nekrollen bij en voetenbankjes.... :** en dan in de ligstand.

het grappige is dat toen we net de nieuwe stoel hadden gekocht besloten om een cara :ca te kopen, zitten daar ook twee dukdalfs bij compleet met voetensteunen ::) ach ja, hebben we wat reserve.
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

jari

Wij hebben ook dukdalf stoelen maar dan de xl stoelen.
Gekocht bij Obelink en dat scheelde enorm qua prijs.
We zijn heel erg happy met onze stoelen!!
Jevipro

Gulpje

Bij de dukdalf stoelen past niet altijd een voetenbankje onder, helaas. Nu maar gewoon een visserkrukje voor de benen ook lekker. En als we er een plankje op leggen hebben we een bijzettafeltje, ook makkelijk. En multifunctioneel.
Wij hebben dus wel met zo'n bocht/nekrol, past alleen als je niet te klein bent. Bij ons past deze perfect.

PaulPaul

Wij zijn helemaal niet zo happy met de Dukdalf XL stoel. En met de tafel nog veel minder. Voor de prijs een dikke onvoldoende, zoals ik ergens andrs oop de site ook al vertelde.

Yella

Ben ook aan een nieuwe toe. Hebben van die invouwbare canvas dingen. Gek, de beide goedkope is niets mee aan de hand, maar de duurdere gaat het canvas van scheuren. Heb bij Stet onlangs eentje gezien die 130 kg mag hebben. Is wat groter en forser uitgevoerd, met zelfs een steuntje in de nek. Voor 30 Euri's.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Gulpje

Voor mijn zoon hebben we een standenstoel van action, voor 14 euro. Zit perfect. Hadden bedacht dat het voor 1 jaar was, zoonlief is nl een draaitol. NOg helemaal intact en gaat weer mee.