Holtkamper Kyte kampeer weekend

Gestart door Rob Moerkerken, juli 28, 2011, 02:21:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rob Moerkerken

Kunnen we niet als Holtkamper Kyte bezitters, en dat zijn er nogal wat hier bij de vouwwagenclub, een kampeer weekend organiseren? Lijkt me erg gaaf om met een groep Kyters bij elkaar op één veld op één camping te staan.

Mijn voorstel zou zijn om zoiets te gaan plannen op een kampeer terrein ergens in het midden van het land van vrijdag tot en met zondag voor het volgende voorjaar...

gr. Rob

screech

Zo, gaan de Holtkampers zich afsplitsen van ons gezellige forum.  :?
In het voorjaar hebben we altijd een vouwwagenclub-klapweekend. Als alle leden met een Kyte zich dan aanmelden, dan heb je ze toch ook bij elkaar.

Of willen jullie zonder de het voetvolk weg. ;)

Rob Moerkerken

Het is zeker niet de bedoeling om ons af te splitsen en het  kampeer weekend van de vouwwagen club blijft gewoon!!!

nikkel1964

Kan me bij het idee wel iets voorstellen, het is gewoon erg leuk eens ergens met een groep "gelijken" te gaan staan  :)

(Foto is van het CC-weekend afgelopen Pinksteren)

Rob Moerkerken

Gave foto, al die vouwwagen tenten....

Zie je het al voor je, zo'n zelfde rij maar dan alleen Kyte's...

Lien

Lol, lijkt me wel leuk. Hebben nu wel op een camping met nog 2 andere kyte's gestaan.  Stonden alleen verspreid. Dus niet z'n leuke foto als Niels van kunnen maken.

nikkel1964

(Dit was trouwens een klein gedeelte van de groep, er stonden iets van 20 wagens of zo  ;) )

Alex

Zolang jullie maar hier blijven vind ik het goed. :P

Als jullie het van de grond krijgen en als ik dat weekend kan kom ik zeker langs om te kijken/kennis te maken.
Al heb ik natuurlijk liever dat jullie gewoon lekker tussen ons in komen staan.
Vind het juist leuk om allemaal verschillende wagens bij elkaar te zien.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: NielsP op juli 28, 2011, 03:59:23 PM
(Dit was trouwens een klein gedeelte van de groep, er stonden iets van 20 wagens of zo  ;) )
pffffffffff beginneling. ;)

Wij gaan volgend jaar voor boven de 30.
Was dit jaar al bijna gelukt.
De voorbereidingen zijn alweer in volle gang. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

campingloge

Het lijkt me dat je met alleen maar Kytes snel uitgekeken bent, die ken ik al  ::)

Als we dan apart iets willen organiseren naast het voorjaarsklapweekend, dan lijkt me alle leden met een Holtkamper leuker. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een Feluka 'in het wild' gezien. Wordt de hoogste tijd na alle verhalen hier op het forum.

Maar Alex en screech hebben gelijk, dat kan ook tijdens het klapweekend.

caspar

Citaat van: NielsP op juli 28, 2011, 02:53:52 PM
Kan me bij het idee wel iets voorstellen, het is gewoon erg leuk eens ergens met een groep "gelijken" te gaan staan  :)

(Foto is van het CC-weekend afgelopen Pinksteren)
hier moet je s,avonds niet met een zatte kop gaan lopen dan ga je zo een verkeerde tent binnen

nikkel1964

Citaat van: caspar op juli 28, 2011, 07:06:56 PM
hier moet je s,avonds niet met een zatte kop gaan lopen dan ga je zo een verkeerde tent binnen

Daarom hadden we aan elke wagen een naambordje gehangen, als je nog in staat was om te lezen dan kwam het helemaal goed!  :#

;)
Citaat van: Alex op juli 28, 2011, 05:49:16 PM

Wij gaan volgend jaar voor boven de 30.

Uitdaging: boven de 30 *per merk* D?n heb je een meeting...  :P

muis

Ik zou het toch erg jammer vinden hoor, het zou leuker zijn als jullie met al die Kyte's (en andere wagens) op het klapweekend komen. Wij vinden het nl ook leuk om te kijken bij andere merken en dus ook bij de Holtkampers :J

Frank en Jet

Het lijkt ons ook wel leuk voor een keer, zo'n weekend.
Kunnen we info en tips uitwisselen want iedereen is bij de hand.