Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Klapbed Trigano  (gelezen 3149 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elsjako

  • Gast
Klapbed Trigano
« Gepost op: augustus 10, 2011, 12:08:33 am »

Hallo, Ben nieuw hier op dit forum. Hebben in Mei j.l. een Trigano odysee uit '99 gekocht. Ik zag dat de nieuwere modellen een klapbed hebben. Nu wil ik dit op de mijne ook maken. Heb bij een caravan-boer gekeken naar een voorbeeld en het lijkt me niet zo moeilijk.(ben redelijk handig). Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Sjaak :*
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Klapbed Trigano
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2011, 12:11:12 am »

Welkom op het forum, ik heb je bericht even bij Trigano gezet.

Er zijn veel leden nog op vakantie dus het kan iets langer duren voor je een antwoord krijgt. Veel kampeerplezier :J
Gelogd

elsjako

  • Gast
Re:Klapbed Trigano
« Reactie #2 Gepost op: augustus 10, 2011, 12:16:16 am »

Dank je, Heb net andere topic's gelezen met verwijzing naar klapbedden,is dus e.e.a. duidelijk. :zw
Gelogd

tinus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 55
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odysee > Combi-Camp County Ltd > Caravan
Re:Klapbed Trigano
« Reactie #3 Gepost op: augustus 10, 2011, 10:59:25 pm »

Wat bedoel je met een 'klap-bed'? Wij hebben een Odyssee en hebben het bed dat omhoog kan voorzien van gasveren. Een leuke klus, maar je hebt er erg veel profijt van.
Gelogd

elsjako

  • Gast
Re:Klapbed Trigano
« Reactie #4 Gepost op: augustus 11, 2011, 09:32:14 pm »

ja, dat bedoel ik. Nu zit er een zitje in(van de tafel kun je een bed maken). Dit eruit slopen. Heb bij de kringloop 2 lattenbodems en 2 gasveren van een oude zonnebank gehaald. De lattenbodems aan elkaar gemaakt, en dit geheel passend gemaakt in de wagen. Nu nog de gasveren monteren. wordt vervolgd.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Klapbed Trigano
« Reactie #5 Gepost op: augustus 12, 2011, 12:41:58 pm »

Als je er ook foto's van maakt voor hier op het forum kan dat iemand anders ook weer helpen. Je mag daarvoor een eigen projecttopic aanmaken binnen het Triganogedeelte :J Succes
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal