Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)  (gelezen 11593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarionMulder

  • Gast
Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Gepost op: augustus 18, 2011, 10:05:13 pm »

Ben erg benieuwd naar jullie eerste reactie op deze advertentie?

http://link.marktplaats.nl/471703954

Hoor graag

(Sorry als dit topic hier niet goed staat...)
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #1 Gepost op: augustus 18, 2011, 10:51:57 pm »

Een nette prijs voor een mooie vouwwagen! De foto's zijn gemaakt toen de vouwwagen jonger was denk ik. Dus zelf goed alles checken. Maar de eerste indruk is netjes!
Gelogd

JanW

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2011, 11:37:49 pm »

De mijne is een jaartje oude maar ziet er zekeR nog zo goed uit, de fotos kunnen dus best recent zijn. Als alles echt in goede staat is, is de prijs redelijk dacht ik. Wij hebben vorig jaar 3000 betaald voor een uit 2003.
Gelogd

MarionMulder

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #3 Gepost op: augustus 18, 2011, 11:41:24 pm »

Bedankt voor jullie reacties.
De wagen wordt zonder grondzeilen aangeboden. Zijn deze los verkrijgbaar en wat is daar het kostenplaatje van?

De wagen heeft ook geen lattenbodems. Iemand een idee hoe die bedden liggen?
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #4 Gepost op: augustus 19, 2011, 08:14:42 am »

Wagen ziet er goed uit.
Snap overigens de scheerlijnen aan de luifel niet goed, misschien hebben ze net zwaar weer gehad of verwachten dit (op het moment van de foto), want scheerlijnen zijn i.p. niet nodig bij een roadmaster.

V.w.b. de kwaliteit van de matrassen.... de originele liggen niet bijzonder comfortabel (of je moet (nog) een vlieggewicht zijn, kinderen bijv. geen enkel probleem)
Zelf hebben we daarom in eerste instantie een gewone matras gekocht die precies in de bak paste, maar omdat dit erg veel ruimte in beslag neemt hebben we afgelopen vakantie (3 weken) de twee originele matrassen bovenop een s.i. mat gelegd. Dit sliep moet ik zeggen perfect. De s.i. en 1 van de matrassen lag ónder de binnentent, de tweede originele matras lag ín de binnentent (sluit ie nl. een stuk makkelijker, dan wanneer er twee matrassen in de binnentent liggen, komt er erg veel spanning op de ritsen omdat dit natuurlijk ook niet origineel zo bedoeld is).

V.w.b. de losse grondzeilen, deze zijn zonder probleem her en der verkrijgbaar. O.a. natuurlijk bij Roadmaster zelf in Goirle. Tegenwoordig verkoopt hij ook grondzeilen met opblaasbare rand. En de kosten, maat zeil min. 3x5,5 mtr., is natuurlijk ook afhankelijk van merk en wel of geen opblaasbare rand.

Adviseer sowieso om, zou je besluiten de wagen te kopen, een afspraak te maken in Goirle, voor een korte check-up van de bak/tent en het bijwonen van een opzetinstructie. Veel goeie tips en trics.

Wij kamperen inmiddels sinds 2008 met de Roadmaster en gaan ieder jaar vaker er mee op stap. Mét en zonder voortent en bevalt bijzonder goed.

Succes ermee.
Groetjes, miss BBQ
« Laatst bewerkt op: augustus 19, 2011, 08:22:35 am door Miss BBQ »
Gelogd

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk: kampeermiddel : Europa Camper Futura 2015
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #5 Gepost op: augustus 19, 2011, 09:12:49 am »

Ik vindt hem eerlijk gezegd aardig aan de rpijs voor een best wel oude vouwwagen.
Maar eerlijk gezegd ik ben dan ook niet voor een roadmaster gegaan maar voor een jamet. Ik zag het kwaliteitsverschil waar roadmasterbezitters over repten niet t.o.v. de jamet die wij gekocht hebben. dat was trouwens een arizona van 2005 voor veel minder geld in goede staat.....
Die roadmasters die ik toen heb bezichtigd hadden allemaal ergens een probleem, de een had brand in de wielkasten gehad als gevolg van een aanlopend wiel, de ander had jaren in een muffe stalling gestaan en rook niet prettig, nog afgezien van de waardeloze matrassen/ligcomfort en beide hadden hier en daar een hersteld scheurtje in het doek, en vrolijk de volle mep vragen.... (wagens ook uit 2004 bekeken in 2008, dus als ze nu nog 2700 voor een wagen uit 2004 vragen vindt ik dat te veel....)
Sorry voor alle roadmaster liefhebbers hier, maar het is mijn mening....
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #6 Gepost op: augustus 19, 2011, 09:47:50 am »

een muffe stalling en onzorgvuldigheid met het doek ed zegt meer over de eigenaren dan over de kwaliteit van een Roadmaster.  En matrassen zijn bij bijna elk merk een probleem
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #7 Gepost op: augustus 19, 2011, 11:18:14 am »

Als de vouwwagen is zoals belooft in de advertentie, dan is dit een mooie -onderhandelbare- prijs

Ga zeker kijken, en let goed op of er oxidatie aan de stokken zit (duid op vochtig inpakken)
het doek kan vlekken bevatten, dit hoeft niet perse negatief te zijn, als het maar niet te erg is (geen vlekken door reiniging kan erger zijn ivm lekkage)

Kijk vooral ook naar de voortuin en  het huis bij de mensen, zegt namelijk veel over hoe mensen met hun spullen omgaan.

en dan pingel er nog lekker iets af, en je hebt wellicht jarenlang kampeerplezier, want ja een roadmaster staat bekend om z'n kwaliteit :J

(ook al heb ik zelf een Jamet I:)

Bij twijfel kan je altijd verder kijken, want er wordt genoeg aangeboden.
Gelogd

MarionMulder

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #8 Gepost op: augustus 19, 2011, 01:47:34 pm »

We hebben voor aanstaande zondag al een afspraak gemaakt om bij deze wagen te gaan kijken:
http://link.marktplaats.nl/473922437

Deze lijkt iets completer qua aanbod. Maar ik weet het eigenlijk niet zo heel goed. EN dan bedoel ik, dat ik niet weet welke keuze dan beter zou zijn....
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #9 Gepost op: augustus 19, 2011, 03:54:50 pm »

fantastische wagen om te zien, voordeel tov de Roadmaster;

de binnentent in de voortent is super (temperatuur)
kleurstelling vind ik veel mooier (lekker persoonlijk)
Lattenbodems zijn heerlijk!

Let wel even op de gebruikelijke punten; oxidatie aan stokken/kromme stokken (zijn wel te vervangen)
zwarte vlekjes op het doek, en als extra tip,

probeer hem helemaal op te zetten (meehelpen) en ook het afbreken doe dit zoveel mogelijk samen, zodat je alvast weet hoe die in elkaar zit.
Wellicht gelijk de stokken coderen met tape (als dit niet algedaan is)

succes zondag!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.687
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #10 Gepost op: augustus 19, 2011, 09:53:03 pm »

Vraag om de originele aankoopbon... Onze Louisiana uit 2002 heeft aan de buitenkant dezelfde kelurstelling, hoewel andere binnentent en gordijnen (en daarom is de onze flink goedkoper in de aanbieding).
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Richard

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #11 Gepost op: augustus 19, 2011, 11:03:58 pm »

De roadmaster is een klasieke vouwwagen met veel ruimte en opslag capaciteit.
Alle buizen zijn het zelfde dus das makkelijk opzetten.  Een goed matras op maat erin en je hebt een perfecte wagen...Althans dat zeg een kenner...moi...
 :#
Gelogd

MarionMulder

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #12 Gepost op: augustus 21, 2011, 07:24:43 pm »

Wij mogen onszelf sinds vandaag de trotse eigenaren noemen van een in fantastische staat verkerende Jamet Arizona Ecru uit 2006 (model 2005) We zijn er ontzettend gelukkig mee en kunnen niet wachten op onze eerste kampeerervaring met onze eigen 'klapper'!!!



We vinden het zo'n ontzettend gaaf gevoel dat we nu over ons eigen kampeermiddel beschikken. Kunnen we het aankomende jaar heerlijk álle benodigde kampeerspullen bij elkaar gaan sparen, want we hebben helemaal NIKS!  :H

Bedankt voor de tips!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #13 Gepost op: augustus 21, 2011, 10:38:23 pm »

Gefeliciteerd met jullie aankoop en heel veel kampeerplezier gewenst. Ook nog een tip voor de kampeerspullen, check de kringloop :J :J
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Wat vinden 'we' van deze aangeboden vouwwagen? (Roadmaster Family S)
« Reactie #14 Gepost op: augustus 21, 2011, 11:01:22 pm »

mooie vouwwagen en ook behoorlijk groot. ook de luifel is ideaal. als het regent of waait dan zit je lekker beschut en droog.
heel veel klapplezier gewenst maar dat zal wel gaan lukken  :J
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal