De aanmelding--topic voorjaarsweekend 2012

Gestart door Alex, november 11, 2011, 06:02:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

muis

Ja, dat is idd mogelijk. Het rijtje wachtlijst is dan ook in willekeurige volgorde. Zal het meteen aanpassen ;)

1 : Mvdkant = Martin, Renate en Melissa ( 3 ) - Scout Pivo - plaats 42
2 : Wezenveld = Willy, Frans en Pristen ( 7 ) - Trigano Chantilly - plaats 36
3 : ILOnA_013 = Walter en Ilona - jamet louisiana - plaats 43
4 : Mr.roadmaster = Richard , Anne-Marie en Rory ( 9 ) - Roadmaster Family S- Plaats 13
5 : Alex = Bonny, Alex,  Annemiek en Jasper - Jametic- Plaats 14
6 : Muis = Edward, Wilma, Roan (11) en Ard ( 8 ) - Conway Cortina - plaats 12
7 : buzz = Hans, Mellanie, Sanne ( 8 ) en Isis (3) - Holtkamper Flyer - Plaats 35
8 : Boompje = Peter, Monique, Kirsten (dan 12) en Hester (9) - Holtkamper Kyte - Plaats 17
9 : Theun = Theun, Nynke, Erwin & Kars - Jametic - Plaats 34
10: Caspar = Caspar, Francis, Kelly, Sander & Marcel - plaats 44
11: Klavertjes = Nout, Rianne, Valérie (11) en Jurriën (8.) - Conway Cruiser - plaats 11
12: JackenMarianne=  Jack en Marianne (logisch   met de kinderen Jamie (12) en Levy (4) - Plaats 45
13: Roadmasterstarter = Corine, René, Niek (4) en Melle (4) - Roadmaster Family S - plaats 41
14: Bensi =  Ineke en Ben met de Smitveld Ruebist - plaats 18
15: Hermanusb = Herman, Dits, Dionne (10) en Dilana (8.) - Jamet Louisiana - Plaats 37
16: herowebe = Ronald en Herwine - Cabanon Venus - Plaats 10
17: ronald14 = Ronald, Natasja en Lotte (6) - Alpenkreuzer - Plaats 38
18: Padi = Peter, Magreet en Joyce (14) - Conway Classic - Plaats 40
19: JanW = Jan, Annemieke, Amber(10), Denise(8.) en Zahra onze haarbal - Roadmaster Family S - Plaats 39
20: elisabeth = Peter en Gerdine, onze jongens zijn 5 en 9 jaar - Trigano Odyssee - plaats 46
21: Muilwijk = Roeland, Irene, Melvin (dan bijna 9), Daniël (7) en Niels (5) - Combicamp Country - Plaats 15
22: CabanonJoeri = Joeri, Emily, Nils (3) en Sven (dan 2) - Cabanon Neptune. - Plaats 47
23: sannie75 = Göran, Sandra, Kirsten, Jarkko en Sigrid - Cabanon Columbia 2011- plaats 8
24: Van Looney =  Leon, Minke, Bram (4) en Jildou (1) - Roadmaster Family S - plaats 3
25: jsteijn = Peter, Judith, Jarno (9) en Doina (3) - alpen kreuzer plaats 7
26: Almer = Almer, Ria, Cornelis (13) Marleen (11) - ???  Plaats 19
27: Kosmos= patrick & Linda Sibhan ( 13) Finn ( 7 )  Raf ( 6 ) Blaffert Socks - Jamet Canyon  plaats 6
28: cewi = Cees, Wilma ,Twan ( 12 ) en Tessa ( 11 ) - Holtkamper Cocoon - plaats 20
29: Richardvels= Richard, Bianca, darwin (5) en Shirlyn (3) - Roadmaster family S - plaats 5
30: GJT = Gert Jan Leonie en Hiske (dan 3) - Cabanon Mercury - plaats 21
31: Geertje68 = Gerda, Rokus, Ezrie (10) en Tiemo (7) met Smitveld Ruebist - plaats 4
32: FIJO = Dennis, Wilma, Finn ( 7 ) en Jolie (1)  met Jamet Montana-  plaats 57
33: Dambi = Erik, Anoeska, Rutger (10) en Isa (10) met Roadmaster family S - plaats 62
34: Evelien = Evelien (41) Johny (45) Indy en Luna (de hondjes) - met Alpenkreuzer - Plaats 58
35: Manueeltje77 = Manuela, Mirjam en Manon - met Scout Pivo (routier) - plaats 59
36: Chrisje = Chris  - Trigano Odyssee - plaats 60
37: CenC = Charles, Chantal en Guido met 2 blaffertjes Boy & Kay - Holtkamper flyer - plaats 61
38: ff = Jeroen, Daniëlle, Xarno (4) - Jamet Louisiana - plaats 63
39: Joke, Ton en Franse Basset Jula - CampLet Savanne - Plaats 64
40: Jackodb = Jacko, Aurelia, Larissa (5) en Ramona (11 mnd.) - Roadmaster Ideal 1988 - plaats 55
41: Sadkingbilly = Alwin, Melanie, Aimee Elize (5) en als oppas lastig is een halfwilde kat (Ayla).. Plaats 52
42: Bosi = Bob, Silvia, Philip (wordt daar  10) en Amber (7) - Trigano Ocean - Plaats 68
43: Frankie=frank en vrouw. trekkershut

Wachtlijst tm 1 april
Dit in willekeurige volgorde en er kunnen bij de camping meer aanmeldingen zijn dan wij weten. Dus meld aub ook hier als je op de wachtlijst staat bij de camping. Dit ook ivm de zoektocht 2013

1 Frankie
2 Spikehome
3 ptsporting

Miss BBQ

@ptsporting: weet niet wat je bedoeld met kriskras? Want wanneer je goed kijkt en sorteert op plaatsnummers staan we gewoon op 4 velden die direct bij/naast elkaar liggen. Haal er de plattegrond van de camping bij en je ziet gelijk dat het met dat kriskras nogal meevalt.

suc6 met w88 op bericht wel/geen plekje.

Fam. van der Laan

Goededag,

Wij staan ook sinds januari al op de wachtlijst.
Nog 43 nachtjes slapen.

Alex

1 Frankie
2 Spikehome
3 ptsporting
4 Fam. van der Laan

Ik hoop dat iedereen en plek kan krijgen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

JanW

Oeps bij het overmaken van mijn reservering voor de zomervakantie zat ik ineens te bedenken of ik de reservering voor kom-es-an wel had overgemaakt. Maar even snel doen voordat ik ook weer in boverstaand lijstje sta ::)

spikehome

Citaat van: Alex op februari 16, 2012, 03:00:12 PM
1 Frankie
2 Spikehome
3 ptsporting
4 Fam. van der Laan

Ik hoop dat iedereen en plek kan krijgen.
En hoop dat mijn klapper dan ook geleverd al is.
(aan camping gemeld overigens)

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Frankie

Citaat van: spikehome op februari 16, 2012, 04:45:49 PM
En hoop dat mijn klapper dan ook geleverd al is.

Oh, maar anders kun je eventueel mijn trekkershut wel overnemen hoor.  :#
Mijn klapper wordt namelijk gegarandeerd voor die tijd geleverd. :>

Maar het ergste zou ik het vinden als ik wel m'n klapper heb, maar ik toch in een trekkershut moet zitten. :(

spikehome

Citaat van: Frankie op februari 16, 2012, 05:04:36 PM
Oh, maar anders kun je eventueel mijn trekkershut wel overnemen hoor.  :#
Mijn klapper wordt namelijk gegarandeerd voor die tijd geleverd. :>

Maar het ergste zou ik het vinden als ik wel m'n klapper heb, maar ik toch in een trekkershut moet zitten. :(
:)) idd.

Als deze niet op tijd geleverd word kom ik wel dagje langs.
En de hut is mischien wel een optie.
Maar liever in de nieuwe wagen.
Mooi dat die van jou wel snel geleverd word.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Richard

4 : Mr.roadmaster = Richard , Anne-Marie en Rory ( 9 ) - Roadmaster Family S- Plaats 13
7 : buzz = Hans, Mellanie, Sanne ( 8 ) en Isis (3) - Holtkamper Flyer - Plaats 35
8 : Boompje = Peter, Monique, Kirsten (dan 12) en Hester (9) - Holtkamper Kyte - Plaats 17
11: Klavertjes = Nout, Rianne, Valérie (11) en Jurriën (8.) - Conway Cruiser - plaats 11
12: JackenMarianne=  Jack en Marianne (logisch   met de kinderen Jamie (12) en Levy (4) - Plaats 45
13: Roadmasterstarter = Corine, René, Niek (4) en Melle (4) - Roadmaster Family S - plaats 41
15: Hermanusb = Herman, Dits, Dionne (10) en Dilana (8.) - Jamet Louisiana - Plaats 37
19: JanW = Jan, Annemieke, Amber(10), Denise(8.) en Zahra onze haarbal - Roadmaster Family S - Plaats 39
20: elisabeth = Peter en Gerdine, onze jongens zijn 5 en 9 jaar - Trigano Odyssee - plaats 46
21: Muilwijk = Roeland, Irene, Melvin (dan bijna 9), Daniël (7) en Niels (5) - Combicamp Country - Plaats 15
22: CabanonJoeri = Joeri, Emily, Nils (3) en Sven (dan 2) - Cabanon Neptune. - Plaats 47
23: sannie75 = Göran, Sandra, Kirsten, Jarkko en Sigrid - Cabanon Columbia 2011- plaats 8
24: Van Looney =  Leon, Minke, Bram (4) en Jildou (1) - Roadmaster Family S - plaats 3
27: Kosmos= patrick & Linda Sibhan ( 13) Finn ( 7 )  Raf ( 6 ) Blaffert Socks - Jamet Canyon  plaats 6
28: cewi = Cees, Wilma ,Twan ( 12 ) en Tessa ( 11 ) - Holtkamper Cocoon - plaats 20
29: Richardvels= Richard, Bianca, darwin (5) en Shirlyn (3) - Roadmaster family S - plaats 5
31: Geertje68 = Gerda, Rokus, Ezrie (10) en Tiemo (7) met Smitveld Ruebist - plaats 4
32: FIJO = Dennis, Wilma, Finn ( 7 ) en Jolie (1)  met Jamet Montana-  plaats 57
33: Dambi = Erik, Anoeska, Rutger (10) en Isa (10) met Roadmaster family S - plaats 62
34: Evelien = Evelien (41) Johny (45) Indy en Luna (de hondjes) - met Alpenkreuzer - Plaats 58
35: Manueeltje77 = Manuela, Mirjam en Manon - met Scout Pivo (routier) - plaats 59
37: CenC = Charles, Chantal en Guido met 2 blaffertjes Boy & Kay - Holtkamper flyer - plaats 61
40: Jackodb = Jacko, Aurelia, Larissa (5) en Ramona (11 mnd.) - Roadmaster Ideal 1988 - plaats 55
41: Sadkingbilly = Alwin, Melanie, Aimee Elize (5) en als oppas lastig is een halfwilde kat (Ayla).. Plaats 52
42: Bosi = Bob, Silvia, Philip (wordt daar  10) en Amber (7) - Trigano Ocean - Plaats 68

Wachtlijst tm 1 april
Dit in willekeurige volgorde en er kunnen bij de camping meer aanmeldingen zijn dan wij weten. Dus meld aub ook hier als je op de wachtlijst staat bij de camping. Dit ook ivm de zoektocht 2013

1 Frankie
2 Spikehome
3 ptsporting
4 Fam. van der Laan

jsteijn

Wij maken een kleine aanpassing op onze aanmelding.
We hebben vandaag definitief besloten om de tent los te koppelen van de car  :O
met als resultaat dat er dus een tunneltent in kan.... alleen jammer dat die dan niet meer vast zit aan de wagen, maar ach... kniesoor die daar op let  :O :#

Het is een basecamp ambato VI deluxe. Ik hoop dat we toch mogen blijven komen  :*
reden van dit besluit op een ander draadje http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7234.0.html

Richard

Citaat van: jsteijn op februari 22, 2012, 09:10:50 PM
met als resultaat dat er dus een tunneltent in kan.... alleen jammer dat die dan niet meer vast zit aan de wagen, maar ach... kniesoor die daar op let  :O :#

Het is een basecamp ambato VI deluxe. Ik hoop dat we toch mogen blijven komen  :*
reden van dit besluit op een ander draadje http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,7234.0.html
We letten alleen op of de aanhanger dan ook in de tent staat..zoniet dan duwen we die er met zijn alle naar binnen... >:(

bensi

Citaat van: jsteijn op februari 22, 2012, 09:10:50 PM
Mooie tent hoor, heel veel plezier er mee  :J

Citaat van: Mr Roadmaster op februari 22, 2012, 09:13:46 PM
We letten alleen op of de aanhanger dan ook in de tent staat..zoniet dan duwen we die er met zijn alle naar binnen... >:(
Daar past makkelijk een aanhanger in Richard, DAT GAAT LUKKEN !!!  :P

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Richard

Wachtlijst tm 1 april

1 Frankie
2 Spikehome
3 ptsporting
4 Fam. van der Laan

Alex

Beste Alex fortuin.

ter info: onderstaande mail hebben wij verzonden naar mensen die op de ?wachtlijst? stonden voor hemelvaart.
het betreft een veld van +- 15 plaatsen, waarbij we de klappers ook bij elkaar kunnen zetten.

Beste heer/mevrouw,
Onlangs heeft u aangegeven een plaatsje te willen reserveren voor het Hemelvaartweekend op onze camping.
Hierbij hebben wij aangegeven dat er een ?stop? was voor reserveringen voor Hemelvaart omdat bijna alle plaatsen al zijn gereserveerd.
Omdat er nog steeds aanvragen komen voor het Hemelvaartweekend, hebben wij besloten extra plaatsen beschikbaar te stellen.
Het gaat om de plaatsen met de nummers 220 tot 236.
Echter het sanitair gebouw bij dit veld is weggehaald. Voor het hemelvaartweekend zal er een tijdelijke toiletunit terug worden geplaatst.
Voor het douchen dient wel gebruik te worden gemaakt van het grote sanitair gebouw bij de plaatsen 49/87.
Samengevat hebben we dus nog plaatsen beschikbaar die vanaf heden kunnen worden gereserveerd.
Houdt u er wel rekening mee dat u voor het douchen gebruik dient te maken van het sanitair gebouw enkele velden verderop.
Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Ilona Wolfs
Camping Kom-es-an

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Wij hebben inmiddels de trekkershut opgezegd en plaats 229 gereserveerd en gaan dus meeklapperen met onze fonkelnieuwe klapper.  :>