De aanmelding--topic voorjaarsweekend 2012

Gestart door Alex, november 11, 2011, 06:02:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Alex

Dit vind ik goed nieuws.
Het is veel leuker om echt te kamperen.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Yeah,

dat willen we horen....extra plaatsen...dus kom maar op mrt die extra aanmeldingen... :>

mvdkant

en snel want het zijn er nu nog maar 11. (11 want er stonden er 4 op de wachtlijst)

spikehome

Ik heb net gereageerd op de mail.
Dus ben benieuwd welke plek we krijgen.
Nu nog de kyte ophalen.

En we hebben er gelijk zin in.

Edit:
Even planning doorgenomen.
Zelf wel vrij namelijk maar mijn zoon moet woensdag nog naar school en mijn vrouw moet ook nog werken en zelfs s'avonds moet ze nog werken.
Dus hoop ik dat we het nog kunnen regelen om er woensdag al te komen anders word het donderdag ochtend.

muis

1 : Mvdkant = Martin, Renate en Melissa ( 3 ) - Scout Pivo - plaats 42
2 : Wezenveld = Willy, Frans en Pristen ( 7 ) - Trigano Chantilly - plaats 36
3 : ILOnA_013 = Walter en Ilona - jamet louisiana - plaats 43
4 : Mr.roadmaster = Richard , Anne-Marie en Rory ( 9 ) - Roadmaster Family S- Plaats 13
5 : Alex = Bonny, Alex,  Annemiek en Jasper - Jametic- Plaats 14
6 : Muis = Edward, Wilma, Roan (11) en Ard ( 8 ) - Conway Cortina - plaats 12
7 : buzz = Hans, Mellanie, Sanne ( 8 ) en Isis (3) - Holtkamper Flyer - Plaats 35
8 : Boompje = Peter, Monique, Kirsten (dan 12) en Hester (9) - Holtkamper Kyte - Plaats 17
9 : Theun = Theun, Nynke, Erwin & Kars - Jametic - Plaats 34
10: Caspar = Caspar, Francis, Kelly, Sander & Marcel - plaats 44
11: Klavertjes = Nout, Rianne, Valérie (11) en Jurriën (8.) - Conway Cruiser - plaats 11
12: JackenMarianne=  Jack en Marianne (logisch   met de kinderen Jamie (12) en Levy (4) - Plaats 45
13: Roadmasterstarter = Corine, René, Niek (4) en Melle (4) - Roadmaster Family S - plaats 41
14: Bensi =  Ineke en Ben met de Smitveld Ruebist - plaats 18
15: Hermanusb = Herman, Dits, Dionne (10) en Dilana (8.) - Jamet Louisiana - Plaats 37
16: herowebe = Ronald en Herwine - Cabanon Venus - Plaats 10
17: ronald14 = Ronald, Natasja en Lotte (6) - Alpenkreuzer - Plaats 38
18: Padi = Peter, Magreet en Joyce (14) - Conway Classic - Plaats 40
19: JanW = Jan, Annemieke, Amber(10), Denise(8.) en Zahra onze haarbal - Roadmaster Family S - Plaats 39
20: elisabeth = Peter en Gerdine, onze jongens zijn 5 en 9 jaar - Trigano Odyssee - plaats 46
21: Muilwijk = Roeland, Irene, Melvin (dan bijna 9), Daniël (7) en Niels (5) - Combicamp Country - Plaats 15
22: CabanonJoeri = Joeri, Emily, Nils (3) en Sven (dan 2) - Cabanon Neptune. - Plaats 47
23: sannie75 = Göran, Sandra, Kirsten, Jarkko en Sigrid - Cabanon Columbia 2011- plaats 8
24: Van Looney =  Leon, Minke, Bram (4) en Jildou (1) - Roadmaster Family S - plaats 3
25: jsteijn = Peter, Judith, Jarno (9) en Doina (3) - alpen kreuzer plaats 7
26: Almer = Almer, Ria, Cornelis (13) Marleen (11) - ???  Plaats 19
27: Kosmos= patrick & Linda Sibhan ( 13) Finn ( 7 )  Raf ( 6 ) Blaffert Socks - Jamet Canyon  plaats 6
28: cewi = Cees, Wilma ,Twan ( 12 ) en Tessa ( 11 ) - Holtkamper Cocoon - plaats 20
29: Richardvels= Richard, Bianca, darwin (5) en Shirlyn (3) - Roadmaster family S - plaats 5
30: GJT = Gert Jan Leonie en Hiske (dan 3) - Cabanon Mercury - plaats 21
31: Geertje68 = Gerda, Rokus, Ezrie (10) en Tiemo (7) met Smitveld Ruebist - plaats 4
32: FIJO = Dennis, Wilma, Finn ( 7 ) en Jolie (1)  met Jamet Montana-  plaats 57
33: Dambi = Erik, Anoeska, Rutger (10) en Isa (10) met Roadmaster family S - plaats 62
34: Evelien = Evelien (41) Johny (45) Indy en Luna (de hondjes) - met Alpenkreuzer - Plaats 58
35: Manueeltje77 = Manuela, Mirjam en Manon - met Scout Pivo (routier) - plaats 59
36: Chrisje = Chris  - Trigano Odyssee - plaats 60
37: CenC = Charles, Chantal en Guido met 2 blaffertjes Boy & Kay - Holtkamper flyer - plaats 61
38: ff = Jeroen, Daniëlle, Xarno (4) - Jamet Louisiana - plaats 63
39: Joke, Ton en Franse Basset Jula - CampLet Savanne - Plaats 64
40: Jackodb = Jacko, Aurelia, Larissa (5) en Ramona (11 mnd.) - Roadmaster Ideal 1988 - plaats 55
41: Sadkingbilly = Alwin, Melanie, Aimee Elize (5) en als oppas lastig is een halfwilde kat (Ayla).. Plaats 52
42: Bosi = Bob, Silvia, Philip (wordt daar  10) en Amber (7) - Trigano Ocean - Plaats 68
43: Frankie=frank en vrouw - .... - plaats ..
44: Spikehome = ... - Holtkamper Kyte - plaats ..

Wachtlijst tm 1 april
Dit in willekeurige volgorde en er kunnen bij de camping meer aanmeldingen zijn dan wij weten. Dus meld aub ook hier als je op de wachtlijst staat bij de camping. Dit ook ivm de zoektocht 2013

1 ptsporting
2 Fam. van der Laan

bosi

Oef, ben onder de indruk van de medewerking van de camping  :J, eventje 11 plaatsen erbij voor de klappers, super
Las in één van de (oudere) nieuwsbrieven dat dit gezellige forum ook al eerder in 2011 een klapweekend op Kom Es An heeft gehouden. Dat moet wel een goede indruk gemaakt bij de eigenaren  :>

Met zo'n diversiteit aan klappers van zoveel  fabrikanten, modellen, uitvoering en bouwjaren, maar ook oude rotten en nieuwelingen, kun je echt wel spreken van een representatieve afspeigeling van het wereldje van de klapper. Dus als je wat wilt weten en heb je vragen, dan is dit hemelvaart weekend de place to be!  :>
Chapeau voor de forum organisatoren WW

Alex

Ook hier geld voor en door de leden.
Die maken het elke keer een groot succes.

We zijn gelukkig oud genoeg om te bedenken dat het geen schreeuw festijn moet worden en dat we rekening met de andere gasten moeten houden.
Maar je hebt gelijk we gaan goed om met de camping eigenaren.
Die regelt achter de schermen ook 1 en ander denk dan aan koeling bbq spullen voor de kids.

Ze weten nog echt wat gastvrij inhoud.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Frankie

Citaat van: muis op februari 23, 2012, 08:41:17 PM
43: Frankie=frank en vrouw - .... - plaats ..

43: Frankie = Frank en Yvon - Aart Kok Livingstone - plaats 229

Sadkingbilly

Oeps sorry, verkeerde topic...

muis

@ Frankie, staat erbij  ;)

4 : Mr.roadmaster = Richard , Anne-Marie en Rory ( 9 ) - Roadmaster Family S- Plaats 13
7 : buzz = Hans, Mellanie, Sanne ( 8 ) en Isis (3) - Holtkamper Flyer - Plaats 35
8 : Boompje = Peter, Monique, Kirsten (dan 12) en Hester (9) - Holtkamper Kyte - Plaats 17
11: Klavertjes = Nout, Rianne, Valérie (11) en Jurriën (8.) - Conway Cruiser - plaats 11
12: JackenMarianne=  Jack en Marianne (logisch   met de kinderen Jamie (12) en Levy (4) - Plaats 45
13: Roadmasterstarter = Corine, René, Niek (4) en Melle (4) - Roadmaster Family S - plaats 41
15: Hermanusb = Herman, Dits, Dionne (10) en Dilana (8.) - Jamet Louisiana - Plaats 37
19: JanW = Jan, Annemieke, Amber(10), Denise(8.) en Zahra onze haarbal - Roadmaster Family S - Plaats 39
20: elisabeth = Peter en Gerdine, onze jongens zijn 5 en 9 jaar - Trigano Odyssee - plaats 46
21: Muilwijk = Roeland, Irene, Melvin (dan bijna 9), Daniël (7) en Niels (5) - Combicamp Country - Plaats 15
22: CabanonJoeri = Joeri, Emily, Nils (3) en Sven (dan 2) - Cabanon Neptune. - Plaats 47
23: sannie75 = Göran, Sandra, Kirsten, Jarkko en Sigrid - Cabanon Columbia 2011- plaats 8
24: Van Looney =  Leon, Minke, Bram (4) en Jildou (1) - Roadmaster Family S - plaats 3
27: Kosmos= patrick & Linda Sibhan ( 13) Finn ( 7 )  Raf ( 6 ) Blaffert Socks - Jamet Canyon  plaats 6
28: cewi = Cees, Wilma ,Twan ( 12 ) en Tessa ( 11 ) - Holtkamper Cocoon - plaats 20
29: Richardvels= Richard, Bianca, darwin (5) en Shirlyn (3) - Roadmaster family S - plaats 5
31: Geertje68 = Gerda, Rokus, Ezrie (10) en Tiemo (7) met Smitveld Ruebist - plaats 4
32: FIJO = Dennis, Wilma, Finn ( 7 ) en Jolie (1)  met Jamet Montana-  plaats 57
33: Dambi = Erik, Anoeska, Rutger (10) en Isa (10) met Roadmaster family S - plaats 62
34: Evelien = Evelien (41) Johny (45) Indy en Luna (de hondjes) - met Alpenkreuzer - Plaats 58
35: Manueeltje77 = Manuela, Mirjam en Manon - met Scout Pivo (routier) - plaats 59
37: CenC = Charles, Chantal en Guido met 2 blaffertjes Boy & Kay - Holtkamper flyer - plaats 61
40: Jackodb = Jacko, Aurelia, Larissa (5) en Ramona (11 mnd.) - Roadmaster Ideal 1988 - plaats 55
41: Sadkingbilly = Alwin, Melanie, Aimee Elize (5) en als oppas lastig is een halfwilde kat (Ayla).. Plaats 52
42: Bosi = Bob, Silvia, Philip (wordt daar  10) en Amber (7) - Trigano Ocean - Plaats 68
43: Frankie=frank en Yvon - Aart Kok Livingston - plaats 229

Wachtlijst tm 1 april
Dit in willekeurige volgorde en er kunnen bij de camping meer aanmeldingen zijn dan wij weten. Dus meld aub ook hier als je op de wachtlijst staat bij de camping. Dit ook ivm de zoektocht 2013

1 ptsporting
2 Fam. van der Laan

spikehome

Citaat van: muis link=topic=8235.msg99813#msg99813

44: Spikehome = Richard (44) en Patricia (41) met Marvin (12) plaats 228 HK Kyte.
:>
Wie regelde het mooie weer dan?

Overigens vandaag afspraak gemaakt de hk op te halen  20 april kon wel eerder maar wij konden dan weer niet.

muis

@ Spikehome, staat er bij. Mooi weer mag je in ingeblikt meenemen :#

43: Frankie=frank en Yvon - Aart Kok Livingston - plaats 229
44: Spikehome =  Richard en Patricia - Holtkamper Kyte - plaats 228

Wachtlijst tm 1 april

1 ptsporting
2 Fam. van der Laan

papajur

Lees ik het goed ?
wachtlijst?

Volgende hemelvaart Malieveld afhuren  :#

Wij zouden dit jaar eigenlijk niet gaan maar.......
Om een lang verhaal kort te houden,ik heb met moutianbiken mijn been verbrijzelt dus onze eigenlijkle vakantie planning gaat niet door.

ALS er nog plek is en ALS ik weer goed genoeg opgelapt ben.
Zijn er dan ook (ervaren) Roadmasterklappers die de vw voor mij uit/in wilen klappen?(of helpen waar het niet gaat).

Ga nu met zijn alle gelijk ja zeggen, het is nogal wat om eerst je eigen boeltje optezetten en dan die van mij ook nog.
Ik weet dat dit best veel gevraagd is,ik weet dus ook niet zeker of  ik kan komen.
Maar dat ik het niet alleen kan is wel zeker.

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

spikehome

Citaat van: papajur op februari 27, 2012, 09:12:13 AM
Lees ik het goed ?
wachtlijst?

Volgende hemelvaart Malieveld afhuren  :#

Wij zouden dit jaar eigenlijk niet gaan maar.......
Om een lang verhaal kort te houden,ik heb met moutianbiken mijn been verbrijzelt dus onze eigenlijkle vakantie planning gaat niet door.

ALS er nog plek is en ALS ik weer goed genoeg opgelapt ben.
Zijn er dan ook (ervaren) Roadmasterklappers die de vw voor mij uit/in wilen klappen?(of helpen waar het niet gaat).

Ga nu met zijn alle gelijk ja zeggen, het is nogal wat om eerst je eigen boeltje optezetten en dan die van mij ook nog.
Ik weet dat dit best veel gevraagd is,ik weet dus ook niet zeker of  ik kan komen.
Maar dat ik het niet alleen kan is wel zeker.
Ik denk dat er hulp genoeg zal zijn voor je.

Richard