Bbq aanmeld topic 2012

Gestart door Alex, november 20, 2011, 07:53:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Net als vorig jaar gaan we het vlees bestellen bij http://www.barbecue.nl.
Dit omdat we dan geen afwas hebben en omdat alles bij de camping wordt gebracht en weer opgehaald wordt.
Natuurlijk ontkomen we niet helemaal aan de afwas maar we zijn nu met zoveel handen dat dit geen probleem moet zijn.

We zullen voor het 2e menu gaan.

Menu 2 Mixed Grill Barbecue Menu 12,95 (Dit is de prijs die nu op hun site staan en kan dus mogelijknog iets veranderen)
Gemarineerde bieflap
Gemarineerde kipfilet
Gemarineerde speklap
Gemarineerde filetkarbonade (zonder been)
2 stokjes kipsaté
Hamburger

Stokbrood & kruidenboter
A-Z Sauzen en Salade Selectie

Gasbarbecue inclusief gasfles
Porseleinen borden
RVS bestek, tangen en opscheplepels
Servetten

Voor de kinderen onder de 10 rekenen we 4 Euro
Die krijgen een aangepast menu.

Hamburger.
Kip.
knakworstjes.
Stokbrood
Appelmoes

Denk je dat je kind meer eet, dan kun je voor je kind natuurlijk ook het grote menu kiezen, vermeld dit dan even bij opgave en betaling.

Je bent niet verplicht om mee te doen natuurlijk.

Hoe meld ik mij hiervoor aan.

Heel gemakkelijk, je kunt je geld T/M zaterdag 5 mei overmaken op.
Asn bank: 880.00.82.130
Tnv Vouwwagenclub

Vermeld bij het overmaken je forum naam plus echte naam en voor hoeveel personen je betaald.
Dan zullen wij ervoor zorgen dat het vlees op tijd besteld wordt.

Vermeld ook even in deze topic dat je het geld hebt overgemaakt zodat ik niet elke dag op de asn rekening hoef te kijken.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

JanW

Hoor ik daar iemand over eten? Wij zijn van de partij hoor! Krijgen we wel meer dan 1 BBQ, met 150 man om 1 bbq levert leuke plaatjes op denk ik.

Alex

Vorig jaar hadden we er 2.
Maar misschien voor het bestellen even naar vragen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op december 13, 2011, 09:57:40 PM
Vorig jaar hadden we er 2.
Maar misschien voor het bestellen even naar vragen.
Zeker doen  anders kunnen we smorgens al beginnen met BBknoeien tot in de late uurtjes ::)

ff

Ik geloof dat ik hier 2 volwassenen en 1 kind moet aanmelden?
Maar ik zie nergens chocolademelk staan in het lijstje ;)

Alex

Nummer 1 heeft het geld over gemaakt.

1:FF-2 volwasenen en 1 kind= ? 29,90

ton kegler

We willen graag met 2 personen (Joke en Ton Kegler)
van de BBQ genieten. Het bedrag is vandaag overgeschreven op de bankrekening. Je hoeft niet te roepen, we komen wel op de geur af. Sterkte met alle voorbereidingen.
Goede weekwisseling

Frankie

Ik heb zojuist 2 x  ? 12,95 overgemaakt voor de smulpartij.
Frank van der Pol en Yvon Marree ('Frankie') .

Alex

1:FF--2 volwasenen en 1 kind= ? 29,90
2:ton kegler-- 2 volwassenen =  ? 26.00

Alex

1:FF--2 volwasenen en 1 kind= ? 29,90
3:Frankie-Van der Pol -- 2 volwassenen=? 25,90

herowebe

Hoi,
Ik heb het geld overgemaakt  voor Ronald en Herwine . :J

Alex

Zodra het er op staat komt hier een melding.

Alex

1:FF--2 volwassenen en 1 kind= ? 29,90
3:Frankie-Van der Pol -- 2 volwassenen=? 25,90
4:herowebe-- 2 volwassenen=? 25,90

ronald14

Wij willen ons ook aan melden voor de BBQ 2 volwassenen en 1 kind=29.50 .
Fam Albregt :>

Alex

Zodra je geld op de bnk staat werk ok het lijstje bij dan weet je dat het goed gegaan is.