Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???  (gelezen 3604 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CenC

  • Gast

Wij willen graag een nieuw gasstel en nu zag ik deze gisteren bij Karsten. heeft iemand er al ervaring mee?
Dit is een filmpje met hoe ie werkt, het lijkt mij erg handig...



Momenteel hebben we 2 pits en we willen graag 3 pits, nu ben ik benieuwd of die grill wel handig is.
Hoe het zit met het schoonmaken ervan enzo.

tips en opmerkingen welkom.

Hij moet overigens onder de klep van de aluminium Rapido keuken van onze flyer.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???
« Reactie #1 Gepost op: januari 24, 2012, 08:39:10 pm »

Niemand??? ::)
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???
« Reactie #2 Gepost op: januari 24, 2012, 08:50:32 pm »

neen, niemand.....
ik iedergaval niet, ziet er leuk uit, maar voor ons niet,

we gebruikte lange tijd een coleman powerhouse ( benzine branders), zijn vorig jaar overgestapt naar gas (die blauwe van campinggaz)
én zoveel mogelijk kokerellen op de Cobb of gewone BBQ.

Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???
« Reactie #3 Gepost op: januari 24, 2012, 08:50:24 pm »

vond ik ook, zag er leuk uit. Voor ons gezin is het niet van toepassing maar denk wel dat die handig is. Schoonmaken lijkt me ook geen probleem, zo'n grill plaatje lost makkelijk schoon in een nachtje water.
Gelogd
live life outdoors

bosi

  • Gast
Re: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???
« Reactie #4 Gepost op: januari 24, 2012, 10:42:45 pm »

Ziet er leuk uit, maar lijkt me niet erg praktisch en wel om het volgende:
Hoe vaak gebruik je de gril plaat nu werkelijk? en is het dus niet handiger om een goede driepitter aan te schaffen en een losse grilplaat. Want door die vaste grilplaat wordt je erg beperk in de grote van de pannen die je op de twee overige pitten kunt zetten. Een drie pits van voldoende grote met de middelse (meestal kleine brander) naar voor of naar achter geplaatst (dus de branders in een V) zorgt ervoor dat je optimaal van alle drie de branders gebruik kunt maken. Het zelfde geld voor de twee windschermpjes aan de zijkant, deze beperken de grote van de pan die je op de pit kwijt kunt. Dan kun je beter een los windscherm erom heen zetten die ruim groter is dan je gas/benzine stel. DE piezo ontsteker heft zijn voor en nadelen, je hebt geen apparte aansteke nodig, maar bij vochtig weer willen ze nogal eens weigeren.
Wij hebben jaren lang gebruik gemaakt van een Coleman 3-burner stove (benzine) on sinds 3 jaar een drie pitter op propaan/butaan van camping gas (zeer degelijke uitvoering) en een aluminium grilplaat.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???
« Reactie #5 Gepost op: januari 26, 2012, 07:52:12 am »

Wij hadden een  oude 2 pitter van CampinGaz in onze tentperiode, zo'n hoge inklapbare boven op de fles 907. Voor de enkele keer dat we 3 pitten nodig hadden, hadden we gewoon een klein 1 pits gasbrandertje mee met een los gasbusje.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???
« Reactie #6 Gepost op: januari 26, 2012, 10:40:16 am »

Het lijkt leuk maar volgens mij is het niet handig. Je kunt van een gaspit met een klein gietijzeren grillpannetje van 20x20 wel een grill maken, maar van een grill nooit een gaspit maken. En als je een grillpan hebt maak je alles in één keer vrij makkelijk brandschoon, terwijl met dit apparaat je naast het vlakke grillplaatje (geen leuke ribbeltjes in je biefstukje/kipfilétje/satehtje)  ook nog eens het lekbakje aan de onderkant (op 00:43) hebt wat je moet schoonmaken. Ik voorzie dat er rond dat lekbakje heel veel hoekjes en gaatjes zitten waar zich uiteindelijk vet in ophoopt, wat plakkerig wordt  :ca en heel slecht echt grondig schoon te maken is. Ik zie Rob Geus al in m'n nek hijgen... Daar word ik niet vrolijk van. :#
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: Wie heeft ervaring met de Outwell Cooker Premium 3 burner stove en grill???
« Reactie #7 Gepost op: januari 26, 2012, 12:44:12 pm »

Bedankt voor de leuke en eerlijke reacties. Ik denk niet dat ik deze ga kopen. Diverse tegens lees ik hier ook terug en ik ben best een poetskloot met sommige dingen, maar het moet wel functioneel blijven. We hebben nu een 2 pitter, maar ook een Cadac kook/grill. Hou het voorlopig daar maar op. Scheelt ook weer geld.... 8)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal