Zeil Holtkamper Cocoon

Gestart door Cocoon66, februari 19, 2012, 05:32:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Cocoon66

aa

jari

misschien bij een zeilmakerij??
Jevipro

dirkjan

Edwinv

Gewoon bij HK vragen. Heb ook een stuk eens een keer mee gekregen.

Cocoon66

Hallo

Bedankt voor jullie reacties ben vandaag bij een zeilmakerij in de buurt geweest,ze hebben wel veel keuze alleen niet exact dezelfde kleur.
Had al gevraagd bij Holtkamper in Emmen maar daar zeiden ze dat ze het niet los verkochten ,misschien nog maar eens proberen.
Edwinv had je in Emmen een stuk meegekregen?
Zal atomatent ook nog mailen wie weet??

Jan

cocoonfan

hallo,
Heb je al op de site v an Esvo gekeken?  Daar heb ik  voor onze cocoon  wit bisonyl besteld voor een groter afdekzeil over de vouwwagen zodat we meer op het bed kunnen pakken.Wij hebben een wat ouder model met laag afdekzeil. Ook heb ik vorig jaar tentdoek besteld voor het verlengen van de luifel en het maken van een windscherm.
Succes

Cocoon66

Hallo allemaal

Heb uiteindelijk toch een stuk orgineel stuk zeil besteld bij holtkamper en inmiddels geleverd gekregen.
Had daarvoor van atomatent een proefstukje gekregen en dat kwam aardig in de buurt.
Ben inmiddels begonnen met de keuken en het onderstel met de uitdraaipoten.
Heb de orginele koelbox van dometic al binnen alleen is de orginele kookplaat niet meer leverbaar dus daar moeten we een ander type voor uitzoeken.
Twijfel nog of ik een spoelbakje zal plaatsen ,weet iemand toevallig wat voor type er orgineel in zit?
Zodra de keuken wat vorm krijgt zal ik proberen wat foto's te plaatsen.

Groet Jan

Cocoon66

hallo allemaal

Het frame is in elkaar gelast en de bevestigingsdelen waarmee het frame op de dissel gefixeerd wordt passen gelukkig goed op de dissel.
Nu is het tijd om de uitdraaisteunen te voorzien van wielen en er moeten nog 2 stukjes kokerprofiel aan het frame gelast worden voor de poten.
En de haakjes van de snelspansluitingen moeten nog aangelast worden.
Kookplaat is eentje van thetford geworden nl de triangle 3-P die komt het dichtste bij de orginele kjookplaat.
Daar kan ik beginnen met het aanrechtblad en de achterwand met de plakjes met daaraan de curverbakjes.
Hoop dat het geheel voor de meivakantie gereed is.

gr Jan

Cocoon66

Onderstel is zo goed als klaar moet alleen nog gespoten worden.
Ben begonnen met de bak en het blad van de keuken in het blad zijn de openingen gefreesd voor de kookplaat en de koelbox.
Hoop de werkelijke keuken eind deze week klaar te hebben zodat deze naar de zeilmaker kan voor de hoes.

Mieke

Cocoon66

Hier nog even een paar foto's van het (bijna) eind resultaat ,had in een ander onderwerp ook al een paar geplaatst.
Maar uiteindelijk is ons keukenproject hier begonnen.
Ben zelf tevreden over het resultaat maar al met al wel een hele klus ,dat viel wel  tegen moet ik bekennen.

Runningr

Ik doe het je niet na, ziet er strak uit! Afgezien van de de benodigde uren, is het waarschijnlijk een stuk goedkopere optie dan bestellinkje plaatsen in Emmen :)

Mieke

nikkel1964

Citaat van: Cocoon66 op mei 11, 2012, 01:12:50 PM
maar al met al wel een hele klus ,dat viel wel  tegen moet ik bekennen.

.. maar je hebt wel alle redenen om straks op de camping ontzettend trots te zitten kijken naar je werk!   WW

retteketed

schitterend, ben er stil van....
super mooi en strak resultaat...