Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia  (gelezen 11783 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 196
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Cocoon 2024 + zelfbouw tenttrailer
luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #30 Gepost op: juni 06, 2012, 08:39:52 pm »

Aaah ok, jammer.

Maar blijft een aanrader, even snel gekeken op de prijslijst van de Wit, is inderdaad duurder dan die van de Mercury, ik snap de twijfel.

Desalniettemin, geniet van jullie mooie vouwwagen
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #31 Gepost op: juni 06, 2012, 08:45:20 pm »

Dat doen we zeker hoor! Binnenkort weer lekker ff een weekeidje weg en dan gaan we ons opmaken voor de zomervakantie! :>
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

fbez

  • Gast
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #32 Gepost op: juni 14, 2012, 11:45:28 pm »

 :( :( :( :(
Net een mailtje gekregen van Pauw. Zij hebben na navraag bij cabanon aangegeven dat de zonneluifel (voor aan de voortent) wél te koppelen is aan de luxe luifel voor aan de wagenbaktent. Hebben ze me bij De Wit gewoon een oud model luifel aangesmeerd!  :( :(
Zojuist een  :( mail gestuurd. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2012, 06:52:59 pm door fbez »
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Columbia
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #33 Gepost op: juni 15, 2012, 10:06:21 am »

Vervelend dat je het oude model hebt gekregen. Ik neem aan dat ze dat bij De Wit wel netjes zullen oplossen.

Als ik het goed begrijp is de nieuwe luxe luifel wel aan de zonneluifel te ritsen, klopt dat? Dan hebben wij er wellicht ook wel interesse in.
Gelogd

fbez

  • Gast
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #34 Gepost op: juni 15, 2012, 12:28:33 pm »

Dat heb ik wel begrepen van Pauw en Pauw gaf aan dit te hebben nagevraagd bij Cabanon. Voor de zekerheid heb ik de vraag toch ook zelf nog even neergelegd bij Cabanon. Als ik reactie heb (ofwel van De Wit, ofwel van Cabanon) zal ik het nog even posten.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #35 Gepost op: juni 15, 2012, 07:22:50 pm »

Ja daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, dan is het toch wel interessanter  om de investering te doen :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Qwaqa

  • Gast
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #36 Gepost op: juni 16, 2012, 07:28:08 pm »

Is het hier de vraag of je de extra luifel nog eens aan de normale luifel kan doen? Heb je de hele camping overdekt....!
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Columbia
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #37 Gepost op: juni 16, 2012, 08:54:54 pm »

@Qwaqa, in plaats van de voortent kun je een luxe luifel aan de wagen vastritsen. Dit bijvoorbeeld voor een kort verblijf of bij heel mooi weer. Om iets meer ruimte te krijgen om bijvoorbeeld de gehele keuken eronder te zetten is de vraag: kun je de zonneluifel, die aan de voortent past ook aansluiten op de luxe luifel.
Gelogd

fbez

  • Gast
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #38 Gepost op: juni 17, 2012, 01:00:01 am »

 Ik heb net een email van Cabanon.
Cabanon heeft een NL website, met NL contactformulier. Ik was zo naief te denken dat ik mijn vraag wel in het NL kon stellen. Niet dus. . .    Vraag nu in het Engels gesteld . 'Luifel' moest ik opzoeken  :#
Even afwachten nog.
Gelogd

fbez

  • Gast
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #39 Gepost op: juni 22, 2012, 11:00:07 am »

Helaas. Het gaat toch niet passen. Pauw had het wel nagevraagd bij Cabanon, maar waarschijnlijk door de taal barriere hebben ze elkaar verkeerd begrepen. Nou moet ik zeggen dat het ook al lastig is de vraag  in het Nederlands uit te leggen (verschil tussen zonne luifel en luxe luifel, wagenbaktent, voortent...) en menig maal heb ik al het antwoord op mijn vraag gekregen dat de zonneluifel niet aan de wagenbaktent past, maar dat ik daarvoor de luxe luifel moet hebben, dus laat staan in een andere taal.

Maar goed, voor de mensen die nog twijfelen over de aanschaf van de luxe luifel (voor aan de wagenbaktent dus):
- De luxe luifel is aan de zijkant niet zo diep (zo'n 60 cm) in het midden wel vrij diep.
- Als je de keuken naast de ingang zet, voor één van de ondertentjes is het goed te doen, als je de keuken dwars op de vouwwagen wil zetten om alle ingangen vrij te houden past de keuken niet helemaal onder de luifel.
- De luxe luifel is niet te verlengen met de zonneluifel van de columbia, maar een zonneluifel van de Mercury of Manga zou wel passen, maar die luifel loopt echter niet door aan de zijkanten, dus de keuken blijft uit steken en het kost weer extra (ruimte, gewicht en ?289,-).

En ik?
Ik ga nog even sorry zeggen tegen De Wit (misschien was mijn mailtje wel een beetje te boos, ik dacht echt dat ze me een oud model hadden aangesmeerd). Dit jaar gebruik ik de luifel zoals we hem nu hebben en voor de volgende vakantie gaan we er in ieder geval twee windhoeken aan zetten (dan past de keuken wel) en verder zien we wel.

Wordt vervolgd.

Zijn er trouwens nog andere mensen op dit forum die een luifel voor aan de wagenbak van de Columbia hebben gekocht?
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.686
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: luifel voor aan de wagenbak van de Columbia
« Reactie #40 Gepost op: juni 22, 2012, 11:18:41 am »

Helaas voor jullie, wel goed om even aan te geven waar het probleem daadwerkelijk ligt! Nu is er niet een leverancier onnodig in kwaad daglicht gesteld. Goeie actie.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal