disselbak trigano

Gestart door De Coentjes, maart 14, 2012, 09:37:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

De Coentjes

Hallo forum leden,

Hallo, dit is mijn eerste topic sinds ik op dit geweldige forum zit  :zw Wij hebben inmiddels de 2de klapper een trigano odysee nieuw gekocht in dec. 2011 :>.
Maar ik heb een vraag die ik niet direct kon vinden op dit forum :? en wel de maten van de disselbak van Trigano, het gaat mij om de kunstof bak.

Zou iemand mij dit kunnen vertellen, alvast bedankt!

Gr. De Coentjes

CEO

Nog niet, maar als je geen haast hebt kan ik hem volgend weekend opmeten... Wij gaan de 24e de klapkar ophalen in Boxtel.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Yella

IK zag afgelopen week bij Pauw een enorm grote disselbak staan voor de cabanon. In wit en in grijs te krijgen. Prijs euro 399,- Afm. geschat ca. 140x50x50 cm. Geheel van kunststof en vrij licht van gewicht. 2 sluitingen er op. Zoiets past natuurlijk ook op de trigano.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

De Coentjes

Hoi
De normaale disselbak van Trigano vinden wij te duur voor wat je krijgt, dus zijn wij opzoek naar een alternatief.
ceo, geef inderdaad de maten maar eens door, ben wel opzoek naar ongeveer z'n groote maar dan van aluminium traanplaat.

spikehome

Citaat van: De Coentjes op maart 15, 2012, 08:40:17 PM
Hoi
De normaale disselbak van Trigano vinden wij te duur voor wat je krijgt, dus zijn wij opzoek naar een alternatief.
ceo, geef inderdaad de maten maar eens door, ben wel opzoek naar ongeveer z'n groote maar dan van aluminium traanplaat.
De bak is wel licht en stevig.
vooral licht t.o.v. traanplaat.

De Coentjes

Ik heb nu een bak gevonden van 2mm traanplaat met de maten L x B x H 840 x 310 x 400 en die weegt ongeveer 7 kg, bij het bedrijf John Rambach Aanhangwagens in Boekel, Noord-Braband. Die bak leek mij wel iets ( vindt traanplaat wel mooi en rubuust uitzien ) en de prijs ook niet verkeert lijkt me 159,00 euro

spikehome

Gewicht en prijs valt nogal mee idd

Trevor

Hallo allemaal,

We hebben zelf een Vendome en ook hier hetzelfde probleem!! Druk op zoek naar een goede disselbak.
Dus de maten heb ik uiteraard ook wel intresse in.

Wellicht heeft iemand nog een een leuke tweede hands staan? Liefst wel een originele natuurlijk :)

CEO

Citaat van: De Coentjes op maart 15, 2012, 08:40:17 PM
Hoi

Oops... Inmiddels staat de klapkar in de stalling.

De disselbak dus niet gemeten... Wat zit er in: een watertank, 20 l, een chemisch toilet, complete skottel braai, aerotex tenttapijt voor onder de luifel, plankjes voor onder de poten, uitdraaislinger, hamer en haringzak, onderzeilen voor onder ondertent en voortent, knielkussen.

De rebound voor opmeten zal ergens in mei komen. Excuus daarvoor.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

mdemoes

Citaat van: jellejawa op maart 15, 2012, 10:11:58 AM
IK zag afgelopen week bij Pauw een enorm grote disselbak staan voor de cabanon. In wit en in grijs te krijgen. Prijs euro 399,- Afm. geschat ca. 140x50x50 cm. Geheel van kunststof en vrij licht van gewicht. 2 sluitingen er op. Zoiets past natuurlijk ook op de trigano.

Wij zijn ook nog op zoek naar een disselbak voor op onze Trigano Odyssee, en heb deze Cabanon Disselbak ook bij Pauw gezien.
2 vragen:"

Hij is lekker groot en degelijk. Maar heeft iemand ervaring of deze op de Trigano Odyssee past?
De kunstof disselbox van Trigano zelf komt wat gammel over. iemand ervaring mee?

groet,
Martin

Drikusniet

Wij hebben net onze Trigano ingeruild voor een Cabanon. De Cabanon is van een ander materiaal  en groter. Maar steviger kan ik niet zeggen. De randen van de Trigano zijn scherper door de vorm en het materiaal, en dat voel je als het deksel op je hand valt. Ikzelf heb liever de bak van Cabanon.

Sent from my 7 Trophy T8686 using Tapatalk

klapkei

CiteerDe kunstof disselbox van Trigano zelf komt wat gammel over. iemand ervaring mee?

Wij hebben onze Trigano Vendome uit 1998 met de originele Trigano disselbak net verkocht, en die deed het nog prima. Was wel wat verkleurd inmiddels, en duidelijk niet meer nieuw. Nog altijd waterdicht, en de ruimte erin is enorm, onze koelkast en porta potti stonden er in, plus snoeren, zeiltje en meer klein spul. Nu hebben we een Trigano Odyssee besteld, en tot onze verbazing wordt 16 jaar later nog exact dezelfde disselbak geleverd! Goed ontwerp blijkbaar. Die er dus ook maar weer bij genomen.

mdemoes

Ik heb gisteren even de Cabanon disselbak gemeten, deze is 63cm. (lengte om hem op de dissel te monteren.
De dissel van de Trigano Odyssee (model 2013) heeft een ruimte van 60cm (tussen wagenbak en handrem)

Conclusie: de Cabanon disselbak past niet op de Trigano Odyssee dissel.

we kiezen nu voor de originele van Trigano, en gezien de positieve ervaringen hier al gelezen zal dit een prima keus zijn.
groet,
Martin

Wanderer200

Weet iemand de binnenmaat van de originele trigano kunstofbak disselbak? Ik wil graag weten of een Mobicool B40 met een diepte van 51cm erin past.

Caroline S

Zo gevoelsmatig gaat ie nooit passen....