Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone  (gelezen 12100 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heartware

  • Gast
Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Gepost op: april 22, 2012, 01:57:09 am »

Nog twee nachtjes slapen en dan gaan we onze aart kok lingstone ophalen  :> en betalen  ::).

In de afleverinformatie lezen we nu iets over verzekeren.  Nog nooit over nagedacht maar met deze kostbare wagen wel een goed idee. Klopt het dat Unive de beste keuze is voor vouwwagenverzekeringen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groet Paul en Anette
« Laatst bewerkt op: april 22, 2012, 02:23:26 pm door heartware »
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.866
  • Merk: kampeermiddel : Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2012, 05:39:26 am »

Dat is persoonlijk denk ik welke het beste is. Wij hebben de vw wel bij Unive verzekerd. 5 jaar nieuwwaarde garantie. Premie rond Euro 80 per jaar. Er is overigens minstens 1 ander topic hierover.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2012, 07:40:01 am »

er zijn meerdere verzekeraars, wij hebben onze nieuwe wagen bij FBTO verzekerd, scheelde weer in de korting via lidmaatschap Eigen Huis...
Gelogd
live life outdoors

mars

  • Gast
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #3 Gepost op: april 22, 2012, 09:04:30 am »

Ik heb het geprobeerd bij Univé, maar onze Cocoon was te duur om te verzekeren bij hun........ ::) ::)
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #4 Gepost op: april 22, 2012, 09:39:37 am »

Klopt het dat Unive de beste keuze is voor vouwwagenverzekeringen?
Ik zou het niet weten omdat je bij verzekeringen voor mijn gevoel pas achteraf weet wat een goeie is. Verzekeringen kunnen tenslotte vreselijk moeilijk doen. Ook als de zaken duidelijk zijn.

Ik heb mijn Livingstone vrijdag opgehaald en eerder in de week verzekerd via de Europeesche. All-risk 7 jaar nieuwwaarde plus hageldekking plus WA (wat natuurlijk een wassen neus is omdat het alles dekt dat niet door de WA van de auto gedekt is, maar je betaalt er dan ook geen premie voor) plus rechtsbijstand (omdat het feit dat een ander wettelijk aansprakelijk is voor schade aan jouw klapper nog niet betekent dat je die schade zomaar vergoed krijgt.) Was inclusief dekking van 1500,- accessoires en 1000,- inboedel incl. kosten en ass. belasting 207,- kwijt.
« Laatst bewerkt op: april 22, 2012, 09:42:30 am door Frankie »
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.672
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #5 Gepost op: april 22, 2012, 09:50:19 am »

WA (wat natuurlijk een wassen neus is omdat het alles dekt dat niet door de WA van de auto gedekt is, maar je betaalt er dan ook geen premie voor)

Niet helemaal waar: de WA-verzekering van de auto dekt WA gevallen veroorzaakt door de klapper als hij aangekoppeld is, tot het moment dat de klapper tot stilstand komt. Dus als je zelf ook iets doms doet (bijvoorbeeld afgekoppeld de rem er af op een helling) de schade die je dan aan 3en veroorzaakt is wel degelijk een WA gevalletje. Kans is klein, maar zeker niet afwezig. Daarom is ook de premie nihil.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #6 Gepost op: april 22, 2012, 09:58:54 am »

Dus als je zelf ook iets doms doet (bijvoorbeeld afgekoppeld de rem er af op een helling) de schade die je dan aan 3en veroorzaakt is wel degelijk een WA gevalletje.
Maar de vraag is dan of dat soort dingen niet al gedekt is door je reguliere WA verzekering. Ik heb het maar niet uitgezocht. Voor een premiebesparing van 0,- leek me dat teveel werk. :)
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #7 Gepost op: april 22, 2012, 10:11:55 am »

Ik heb het geprobeerd bij Univé, maar onze Cocoon was te duur om te verzekeren bij hun........ ::) ::)
[/quot
vreemd wij hebben onze cocoon juist bij unive verzekerd.
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #8 Gepost op: april 22, 2012, 12:31:25 pm »

Wellicht een tip|: Ben je ANWB lid? De verzekering van de ANWB is prima in orde met alle mogelijkheden om allerlei zqaken bij te verzekeren en een nieuwwaarde verzekering tot 5 jaar is mogelijk. Je hebt dan recht op de ANWB leden korting en als je nog meer ANWB verzekeringen hebt lopen dan is de korting nog hoger.  :J
Gelogd

heartware

  • Gast
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #9 Gepost op: april 22, 2012, 01:25:37 pm »

Allemaal bedankt voor de informatieve reacties! We gaan weer googlen. Op 2 mei gaan we onze Livingstone inwijden in Zeeuws Vlaanderen. Spannend!!!
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #10 Gepost op: april 22, 2012, 01:46:08 pm »

Ik heb het geprobeerd bij Univé, maar onze Cocoon was te duur om te verzekeren bij hun........ ::) ::)
Vind ik ook vreemd, ik heb onze Smitveld ook bij Unive verzekerd, voor een totaal bedrag van 9.888 eurootjes,dat is de smitveld, inventaris en accessoires (luifels etc.)
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #11 Gepost op: april 22, 2012, 04:10:48 pm »

grappig, probeer het net even bij Unive een premie te berekenen en lukt inderdaad niet online ....
"Vanwege de waarde van uw caravan kunt u deze verzekering helaas niet online afsluiten."

 :?
Gelogd
live life outdoors

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #12 Gepost op: april 22, 2012, 04:50:14 pm »

grappig, probeer het net even bij Unive een premie te berekenen en lukt inderdaad niet online ....
"Vanwege de waarde van uw caravan kunt u deze verzekering helaas niet online afsluiten.":?
Dat klopt dan wel weer  ;) Je moet er wel even voor naar het kantoor van Unive
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Boompje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 184
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper
  • Kytetje, Boompje maar liever geen beestjes
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #13 Gepost op: april 22, 2012, 05:17:23 pm »

Wij hebben er voor gekozen onze auto-, vouwwagen- en reisverzekering bij dezelfde maatschappij onder te brengen. MaaK vanuit m'n werk te vaak mee dat mensen onvoldoende verzekerd op reis gaan of bij te veel verschillende maatschappijen. Het is ons de misschien iets hogere premie dubbel en dwars waard als dat voorkomt dat we eerst het onderling gekissebis moeten afwachten voordat we geholpen worden. Zeker als er iets in het buitenland gebeurt.
Gelogd
Quitters never win, winners never quit

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk: kampeermiddel : Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Verzekering afsluiten voor Aart Kok Livingstone
« Reactie #14 Gepost op: april 22, 2012, 05:55:23 pm »

Wij hebben er voor gekozen onze auto-, vouwwagen- en reisverzekering bij dezelfde maatschappij onder te brengen. MaaK vanuit m'n werk te vaak mee dat mensen onvoldoende verzekerd op reis gaan of bij te veel verschillende maatschappijen. Het is ons de misschien iets hogere premie dubbel en dwars waard als dat voorkomt dat we eerst het onderling gekissebis moeten afwachten voordat we geholpen worden. Zeker als er iets in het buitenland gebeurt.
Groot gelijk, daarom heb ik 'm ook bij Unive afgesloten  ;)
Daar lopen al onze verzekeringen.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)
Pagina's: 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal