Vouwwagenclub gaat live on radio...

Gestart door Richard, mei 14, 2012, 07:59:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Dames en heren jongens en meisjes,

Het grote nieuws is:

Vrijdagmorgen komt er een radiowagen van Omroep Gelderland naar de camping KOM-ES-AN voor een speciale 3 uur duurdende uitzending over het klapfestijn.

De eerste live uitzending is om 07.20 uur  Er zullen dan diverse personen aan het woord komen.
Voor degene die dan nog liggen te slapen >:(, helaas onze eigen camping reporter zal je dan op een ludieke wijze komen wakker maken  ::)voor een interview bier.
De tweede uitzending is een uur later en de derde weer een uur later. :>
Dus ik hoop dat iedereen fris en monter is na de BBQ avond en niet  :ca

Graag zien we de kinderen dan smorgens al lekker vroeg spelen.
Eventueel de BBQ al aan voor een lekker Engels/Iers ontbijtje...
en natuurlijk veel koffie KK voor de crew ...

We hopen op mooi weer en leuke gesprekken over vouwwagens en de club..

Groet Mr.roadmaster

Van_looney

Whahaha, leuk! nog meer ruchtbaarheid geven aan de club en volgend jaar twee campings "bezetten"..

Mieke

Kunnen de thuisblijvers dat ook ergens horen??? OOk in Belgenland?

Chrisje

nog meer wagens bij de club, weet nog wel een camping waar ze heeeele grote velden hebben, ligt niet zo ver van Alex vandaan.

bensi

GEWELDIG Richard ....... Hartstikke leuk !!!!
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

bensi

Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country

Richard

Citaat van: Mieke op mei 14, 2012, 08:07:51 PM
Kunnen de thuisblijvers dat ook ergens horen??? OOk in Belgenland?
zal het ff voor je opzoeken...al gebeurd zie ik. Bensi WW

bensi

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 14, 2012, 08:11:17 PM
zal het ff voor je opzoeken...al gebeurd zie ik. Bensi WW
Flitsend snel he  :P  Daarom staat die van mij ook al........  de vouwwagen bedoel ik he  :)

Mieke

:> Ik zet de radio aan zo heb ik toch een beetje het gevoel dat ik erbij ben!

Frankie

Citaat van: Mr Roadmaster op mei 14, 2012, 07:59:23 PM
Dames en heren jongens en meisjes,

Het grote nieuws is:

Vrijdagmorgen komt er een radiowagen van Omroep Gelderland naar de camping KOM-ES-AN voor een speciale 3 uur duurdende uitzending over het klapfestijn.
Leuk! Maar moeten we dan, vanwege het karakter van radio, naar analogie van het concert voor auto's http://nos.nl/video/372750-concert-met-autos.html niet een concert voor klappers ten gehore brengen? :# :#

bensi

Citaat van: Frankie op mei 14, 2012, 08:24:09 PM
Leuk! Maar moeten we dan, vanwege het karakter van radio, naar analogie van het concert voor auto's http://nos.nl/video/372750-concert-met-autos.html niet een concert voor klappers ten gehore brengen? :# :#
:H :H

Richard

Citaat van: Frankie op mei 14, 2012, 08:24:09 PM
zou zeggen klap een eind weg :#

Spiegelbeeld

In Biddinghuizen is een zogenaamd evennementen terrein. gelegen naast Walibi is daar onder andere de Jamboree van Scouting gehouden en nu is er jaarlijks het Lowlands festival.

Op dat terrein passen met gemak een paar duizend klapkarren en dan is er nog ruimte voor een voetbalveld ook.

Lijkt me een mooie ambitie voor 2025 ofzo :# 

ff

Shit, ik woon niet in Regio Oost.
Zie je in Regio Oost van Ziggo dan kan je op kanaal 795 omroep Gelderland vinden.

Als er daar nu iemand is met digitale tv/radio en een hardeschijfrecorder, dan zou het leuk zijn als die de opname programmeerd ;)

Richard

Citaat van: ff op mei 14, 2012, 09:26:22 PM
Shit, ik woon niet in Regio Oost.
Zie je in Regio Oost van Ziggo dan kan je op kanaal 795 omroep Gelderland vinden.

Als er daar nu iemand is met digitale tv/radio en een hardeschijfrecorder, dan zou het leuk zijn als die de opname programmeerd ;)
kan ook gewoon via internet hoor... :K