Auto's tijdens Klapweekend

Gestart door Klavertjes, mei 14, 2012, 09:48:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Gezien de gezellig drukke bezetting tijdens komend Klapweekend op Kom-Es-An lijkt het ons een goed plan zo veel mogelijk auto's na uitladen op de parkeerplaats voor bij de receptie te zetten! Op deze manier wordt het ook een veel veiliger omgeving voor de 80 kinderen die meegaan tijdens dit weekend.
Het zou fijn zijn als zoveel mogelijk leden hieraan gehoor willen geven!

Alvast bedankt! Namens de Modjes & alle aanwezige kinderen!

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

spikehome

Ik ben meestal niet zo blij daarmee, gezien in de auto een nogal gewilde navigatie zit.
En die op nr1 staat voor het lenen ervan voor onbepaalde tijd.

nikkel1964

Citaat van: spikehome op mei 14, 2012, 10:02:28 PM
Ik ben meestal niet zo blij daarmee, gezien in de auto een nogal gewilde navigatie zit.

RNS510?  ;)

sannie75

Goed plan! Wij vinden dat toch wel prettig, ik hoef niet zo nodig de auto naast de tent!

spikehome

Frankie

Citaat van: spikehome op mei 14, 2012, 10:02:28 PM
Ah buurman! Goed dat ik het weet! Hoef ik niet zo ver te lopen voor m'n nieuwe navigatie.  :H :H

spikehome

mvdkant

ik heb graag de auto op de plaats staan. vorig jaar ging dit ook goed en er is niet veel veranderd ten opzichte van vorig jaar.
toen stonden we ook op de 3 velden. geen gevaarlijke situaties gehad.

ben dus geen voorstander van het wegzetten van de auto en in het geval van de cadillac was ik het eerlijk gezegd ook niet van plan.

ff

Frankie

Citaat van: mvdkant op mei 14, 2012, 10:13:26 PM
ik heb graag de auto op de plaats staan. vorig jaar ging dit ook goed en er is niet veel veranderd ten opzichte van vorig jaar.
toen stonden we ook op de 3 velden. geen gevaarlijke situaties gehad.
Kan n.m.m. ook niet.  Als rijden over de camping met een auto een gevaar vormt voor kinderen, dan doe je als chauffeur iets wel heel erg fout.  :(

mvdkant

kinderen zijn onvoorspelbaar dus pas gewoon je snelheid aan en rij gewoon langzamer dan stapvoets, niets aan de hand

nikkel1964

Citaat van: spikehome op mei 14, 2012, 10:11:34 PM
Jij mag niet meer raden.

Ik heb dat zelfde ding in mijn Skoda zitten en inderdaad, je moet er altijd rekening mee houden...  :? Gelukkig heb ik de originele nog!

walter

parkeren voor bij de receptie bij het voetbalveld waar veel gebruik van wordt gemaakt als ik terugdenk aan vorig jaar.

bij ons in de straat wordt ook graag gevoetbalt, is al jaren zo en 2 van onze auto's hebben er toen de tijd verschillende deuken opgelopen, bij onze buurman was er een zijraam gesneuveld ........ en niemand weet van niks en das best prijzig zo'n cadeautje, dus mijn conclusie er is ruimte voor naast de vouwwagen en hoe vaak zal de auto gebruikt worden,  misschien 2 keer over alle dagen en dan is het ff stapvoets over de camping heen

muis

Groot verschil tov vorig jaar (toen veld 1 en 2) er waren toen ong 40 kinderen in de leeftijd 0 - 17 jaar, nu 80 kinderen in de leeftijd 0-14 jaar.

Er zijn 2 parkeerplaatsopties volgens de plattegrond

walter

plaats 1: links van de vouwwagen
plaats 2: rechts van de vouwwagen

:# :# :# :# :# :# :# :# :#