Foto's en verhalen van het voorjaarsweekend 2012.

Gestart door Richard, mei 19, 2012, 01:13:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: Klavertjes op mei 22, 2012, 07:47:32 PM
Van links naar rechts:

Nout (man van Klavertjes), roverhoofdman Alex & Mr. Roadmaster (Richard)
vind ik leuk de drie musketiers   :#

muis

@ klavertjes, foto's, vind ik leuk  :# . Teksten erbij, vind ik leuk :#

mavi

Waar komt dat veelvuldige vind  ik leuk toch ineens vandaan?? Ik heb toch echt iets gemist afgelopen weekend  :)

Richard

sannie75

@mavi; daar moet je bij geweest zijn! Maarre....ik vind het leuk! :>

caspar

er staan foto,s van in deze topic misschien snap je het dan en beetje

hermanusb

Een klein stukje ren je rot.. ::)

Hopen dat het lukt.

Kleeven

Schitterend treffen.
Wat hadden we een geluk met het weer!

Hier een paar foto?s van ons.
1.   BBQ  1
2.   BBQ  2
3.   Vak 2 als bijna iedereen nog slaapt.
4.   Zutphen is een mooie stad.

Groetjes en misschien tot de volgende keer,
Annemarie, Sharon, Denise en Norbert

CenC

Op weg naar Hengelo, oh zijn mijn man, de A1 af en dan zijn we er. Bij Amsterdam ben ik even gaan kijken op de wegenkaart?.waar is Ruurlo nou? De camping ligt op weg van Hengelo naar Ruurlo?..hmmm?zou er nog een Hengelo zijn? Ja dus?daar kom ik gelukkig op tijd achter?.stom.. ::)

Nou geen wachtrij bij de receptie, korte uitleg over de slagboom en warmwaterdruppel?.gelijk maar opgehoogd met 5 euro. Op naar ons plekkie, één kant buurtjes stonden net, 3M?s. Dus uitklappen en alles rustig op het plekkie zetten. Zoontje lief was al vertrokken naar de speeltuin, hem toch even een naamtag omgedaan?je weet maar nooit?Nou die hebben we 2 dagen niet terug gezien?  :+
Veld 3 was erg ruim opgezet, dus heerlijk de ruimte, ik was stiekum toch wel blij dat ik niet op veld 2 stond?wat een kindermassa?.en met een hoofd vol watten en verstopte oren vond ik ons plekkie wel lekker rustig.. :J

Hé daar hebben we onze buurman Chris?je zou toch laat komen? Nou effe verzameld op het midden van het veld voor pannenkoeken te bakken?even later druppelen de ander ook bij en uiteindelijk was het druk en gezellig. Mede ook door Kleeven?Norbert is een oude kameraad van mijn broer, erg leuk om effe te kletsen over de familie e.d.

BBQ, wij hadden niet besteld, maar zaten er wel gezellig bij, bij de ?outsiders? Ook weer erg leuk met Buzz, Kleeven en?? Lekker gehapt, gedronken (B-biertje  WW) en gekletst.
Nu ben ik niet zo van het houden aan programma?s, die passen op de een of ander manier nooit in mijn systeem?maar we staan wel op de groepsfoto. Radio en demo heb ik dus gemist. (lag nog lekker te slapen ;)).
Maar ons manneke heeft een geweldige tijd gehad en veel vriendinnen gemaakt?gezien de tekening die in ene op onze tafel lag..zo schattig?dank je wel meiden?(sorry weet de namen even niet)

Op zaterdag nog even naar Obelink gegaan (volgens mij veel van de club). Oja en onze zwager kwam even langs voor een biertje, die was toevallig bij de straatrace als official. Verder natuurlijk beginnende kampeerders op weg geholpen met tips en trucks over de oude flyers?.Buzz en Marbel succes!

Ik heb niet veel foto's, maar ik zal er nog een paar plaatsen.

Verder wil ik de organisatie bedanken voor alles, het was top!
Volgend jaar weer? Weet weet.

Klavertjes

Citaat van: Klavertjes op mei 22, 2012, 07:28:37 PM
@Roadmasterstarter, je maakt het ons ook wel moeilijk h? met dezelfde shirtjes, zal m'n commentaar ff aanpassen!

Done!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

Wow, vind ik leuk. Mooi effect met zwart/wit :J

nikkel1964

Citaat van: mavi op mei 22, 2012, 08:07:11 PM
Waar komt dat veelvuldige vind  ik leuk toch ineens vandaan?? Ik heb toch echt iets gemist afgelopen weekend  :)

Ooit van Facebook gehoord?  ;)

Miss BBQ

@Sannie: erg leuke foto's bij. En sluit me bij Muis aan, het zwart-wit geeft toch een erg mooi (nostalgisch) en puur effect.