Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaring en afleveringsmanco's Livingstone  (gelezen 3471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Ervaring en afleveringsmanco's Livingstone
« Gepost op: mei 20, 2012, 03:09:21 pm »

Na het klapweekeind kan ik de afleveringsmanco's en de praktijk  van m'n Livingstone inventariseren. De manco's vallen me alleszins mee. Was ik eerder op een ander, veel minder leuk forum ;) al zeer alert geworden door onder andere een eng verhaal over een scheef op het onderstel gemonteerde bak van een AK, de zaken beperken zich bij mij tot

1. De 230 die niet werkt (maar misschien doe ik wel iets niet goed. Dat zal dinsdag blijken)
2. Vijf cm slecht c.q. niet gelaste overlap in het dekzeil
3. Twee tules/doorvoerogen van de beide dekzeilen die loslaten
4. Een poot die -ongeholpen- net niet helemaal indraait. Even een tikje en hij draait wel netjes verder. Vind ik niet echt van belang. Misschien een braampje aan de poot.

Al bij al een lijstje dat me meevalt, hoewel de losrakende dekzeiltules me een beetje zorgen baren omdat het iets structureels lijkt.

Ook na deze praktijktest zijn we 110% tevreden met onze keuze. Hij sluit naadloos aan op onze De Waard ervaring waarbij de 48 haringen vervangen blijken te zijn door 24 ritsen :#

We hadden zaterdagnacht natuurlijk eigenlijk ook nog heel graag een zeer zware onweersbui gehad om de waterdichtheid van het geheel te testen ;) maar dat bewaren we maar voor een andere keer. :)
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2012, 01:58:59 am door Frankie »
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Ervaring en afleveringsmanco's Livingstone
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2012, 07:26:09 pm »

Hoi Frankie,

Ben benieuwd wat de verkoper zegt over de genoemde manco's. Ik vond het in elk geval een hele mooie tent!

Groetjes, Jootje
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

DoctorLivingstone

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 28
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone Game Drive 2011
  • Klapper in opleiding
Re: Ervaring en afleveringsmanco's Livingstone
« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2012, 02:23:03 pm »

Hallo Frankie,

Wij hebben ook afgelopen weekend voor het eerst met onze Livingstone gekampeerd.
Wauw, wat een goede wagen; ruim, goed bed, fijne keuken. Helemaal top.

Ik had ook problemen met de 230 maar had de interne zekering over het hoofd gezien.
Poten zal ik ook eens nakijken, liepen niet helemaal soepel
Ook geleerd om de ogen van de voorwanden bij de middelste stok te gebruiken.
Ritsen bleven hier en daar over het zeil steken.

Hoop dat er dit jaar nog vele weekendjes volgen

GroetjesDoctorLivingstone
Gelogd

edwinanouk

  • Gast
Re: Ervaring en afleveringsmanco's Livingstone
« Reactie #3 Gepost op: februari 08, 2013, 11:21:39 pm »

Was een zonnige dag vandaag 8 februari 2013, na twaalf jaar te hebben rondgereisd door europa gaat onze Camplet vertrekken. Wat een lol hebben we van dit bakkie gehad zeg. En hij is eigenlijk nog heel goed. Maar een paar jaar geleden werd onze blik gevangen door de Kyte van Holtkamper. Wat een design, gewoon helemaal onze wagen en tent. Op naar de showroom en naar de beurs om hem in het "wild" te zien. Geweldig en helemaal in love. Een paar weken geleden weer naar Holtkamper om te ontdekken dat natuurlijk alles weer iets duurder geworden was. Hij was gewoon te duur. Klaar mee.
Vanaf vandaag zijn we virtuele eigenaar van een Aart Kok Livingstone en dit heeft gewoon bijna de helft minder gekost. en lijkt ook nog een een  betere wagen. Niet omdat wij hem kochten, maar omdat ik een insecten vrije slaaptent en afsluitbaar luifel zeker met zulke prijzen vanzelfsprekend vind. En hoewel er wel erg veel topics gaan over de " kleine"  probleempjes van Holtkamper, blijft het design geweldig maar voor ons te duur.
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2013, 11:50:02 pm door edwinanouk »
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk: kampeermiddel : HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Ervaring en afleveringsmanco's Livingstone
« Reactie #4 Gepost op: februari 09, 2013, 08:01:37 am »

niet helemaal in het juiste draadje, maar toch gefeliciteerd met jullie nieuwe wagen.
Gelogd
live life outdoors

edwinanouk

  • Gast
Re: Ervaring en afleveringsmanco's Livingstone
« Reactie #5 Gepost op: februari 17, 2013, 07:50:39 pm »

niet helemaal in het juiste draadje, maar toch gefeliciteerd met jullie nieuwe wagen.
Tja dat zal het enthousiasme wel zijn. Even wachten op de aflevering in mei en dan zal ik onze ervaringen met de aflevering en het gebruik gaan toevoegen. Eerst een paar proefklappers en dan in juli op naar Corsica.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal