Welk merk klapkar.

Gestart door Alex, juli 02, 2007, 10:34:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

fietsert

Ik begrijp deze poll niet helemaal. De moderators kunnen die info toch verplichten in het profiel, en dan een telling doen? Iig : Aart Kok Livingstone., is onze eerste en enige vw.

jackodb

Citaat van: fietsert op februari 24, 2016, 08:32:07 PM
Ik begrijp deze poll niet helemaal. De moderators kunnen die info toch verplichten in het profiel, en dan een telling doen?

Dat klinkt ideaal, maar dan moet die info natuurlijk wel actueel zijn. En het kan ook zo zijn dat je (tijdelijk) geen vouwwagen hebt.

Klavertjes

Citaat van: fietsert op februari 24, 2016, 08:32:07 PM
Ik begrijp deze poll niet helemaal. De moderators kunnen die info toch verplichten in het profiel, en dan een telling doen? Iig : Aart Kok Livingstone., is onze eerste en enige vw.

Het is meer een poll die 'leuk' is om te bekijken, hoe de verdeling ongeveer is onder de actieve leden. Het is niet de bedoeling te 'verplichten' tot het vermelden van een vouwwagenmerk in een profiel. Bij wisselingen van merk ook weer een hoop gedoe.

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

fietsert

Citaat van: Klavertjes op februari 25, 2016, 07:29:16 AM
Het is meer een poll die 'leuk' is om te bekijken, hoe de verdeling ongeveer is onder de actieve leden. Het is niet de bedoeling te 'verplichten' tot het vermelden van een vouwwagenmerk in een profiel. Bij wisselingen van merk ook weer een hoop gedoe.
Ok duidelijk, ik begrijp het nu. Is er ook een staatje van? Ik bedoel  een actueel overzicht met aantallen?

Kampeermeneer7

muis

Citaat van: fietsert op februari 25, 2016, 03:11:14 PM
Ok duidelijk, ik begrijp het nu. Is er ook een staatje van? Ik bedoel  een actueel overzicht met aantallen?
Als je gestemd hebt zie je de resultaten bovenaan dit topic.
(Oh en ik ben blij dat ik niet de merken van ong 10.000 leden hoef op te zoeken en te tellen  :O )

orthensegeit

Al enkele jaren een Scout rowan een super ding,helaas is scout ten onder gegaan aan z'n eigen succes. :J

Beginnertje

Een Trigano Chantilly GL uit '98.

enveloppe

Holtkamper Astro......what else?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sparky

Trigano Alpha van 2015

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

JohnGiezen

Sinds februari van dit jaar onze eerste klapbak. Europa Camper M uit 2001

BoneF

Wij mogen vandaag onze 2017 Cabanon Mercury ophalen  :>

almer

Wij hebben sinds afgelopen vrijdag een Camp-let Premium van 2016.

Barbara

Sinds kort een Alpenkreuzer Super gt uit 1991.

Henkkk1972

Sinds een paar weken een Holtkamper Flyer

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk